itekki vastaotteella ruennu nyt tekee ja tuntuu hellllvetin hyvälle.. jotenki saa 20x paremman tuntuman vastaotteella ku myötäotteella, suosittelen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama homma täällä. Olen tosin huomannut, että liike ottaa myös vastaotteella enemmän hauikseen kuin myötäotteella. Mullehan tästä ei synny ongelmaa, kun hanska on niin pieni. Ainut miinus mikä mulla tulee kulmasoutuun on se, että sitä on vaikea sijoittaa treeniohjelmaan, koska alaselkä on vähän liiankin herkkä liialle rasitukselle. Kun on mavet, kyykyt sun muut alaselkää tarvitsevat liikkeet ei vaan pysty sijoittamaan kulmasoutua. Jos änkisin kulmasoudun vaikkapa t-kulmasoudun, niin alaselkä sanoisi taas itsensä irti. Pitää löytää keino tämänkin voittamiseen, ehdotuksia? Dietin jälkeen pitäisi alkaa taas selkään panostamaan.NakuNilkki sanoi:jotenki saa 20x paremman tuntuman vastaotteella ku myötäotteella, suosittelen
Sama homma täällä. Olen tosin huomannut, että liike ottaa myös vastaotteella enemmän hauikseen kuin myötäotteella. Mullehan tästä ei synny ongelmaa, kun hanska on niin pieni. Ainut miinus mikä mulla tulee kulmasoutuun on se, että sitä on vaikea sijoittaa treeniohjelmaan, koska alaselkä on vähän liiankin herkkä liialle rasitukselle. Kun on mavet, kyykyt sun muut alaselkää tarvitsevat liikkeet ei vaan pysty sijoittamaan kulmasoutua. Jos änkisin kulmasoudun vaikkapa t-kulmasoudun, niin alaselkä sanoisi taas itsensä irti. Pitää löytää keino tämänkin voittamiseen, ehdotuksia? Dietin jälkeen pitäisi alkaa taas selkään panostamaan.
eikai tuo paljoa alaselkään ota, jos tekee suunnilleen samassa kulmassa missä bisley siinä kulmasoutu artikkelissa
Ainut miinus mikä mulla tulee kulmasoutuun on se, että sitä on vaikea sijoittaa treeniohjelmaan, koska alaselkä on vähän liiankin herkkä liialle rasitukselle. Kun on mavet, kyykyt sun muut alaselkää tarvitsevat liikkeet ei vaan pysty sijoittamaan kulmasoutua.
Jos änkisin kulmasoudun vaikkapa t-kulmasoudun, niin alaselkä sanoisi taas itsensä irti. Pitää löytää keino tämänkin voittamiseen, ehdotuksia? Dietin jälkeen pitäisi alkaa taas selkään panostamaan.
Itelle se lemppari liike kyllä, vaikka leukoja vedellyt muna huurussa jo 7 vuotta ja kulmasoutua alle vuoden. Saa kyllä vastaotteella niin selkeän ja mahtavan paineen selkään, etten ole moista muilla liikkeillä saavuttanut. Myötäote ei ole itelle oikein toiminut, mutta voisi ihan vaihtelun vuoksi alkaa vuorottelemaan myötä- ja vastaotteen kanssa.
Ja itse en voi ymmärtää, miten joku voisi vastaotekulmasoudulla teloa hauiksensa. Kun se tanko vedetään kyynärpäillä vyötäröön ja kyynärvarsi vain seuraa iloisesti mukana, ei siinä paljoa tarvitse hauista jännittää. Mutta toisaalta vähän mulla on ymmärrystä melkein kaikesta...
No enhän mie nyt uskalla . Ja huonostihan se siitä videolta näkyisi, miten paljon se hauis siellä työskentelee. Ja enhän minä sanonut, että kaikki muu eliminoituisi kuin selkä, vaan että en itse jännittämällä jännitä haubereita kulmasoutua tehdessä. Ei se ole mulla ikinä erityisemmin hauiksissa tuntunut.menihän se poikki yatesillakin tällä liikkeellä ja monella muulla,juurikin tuolla kulmasaoudulla vastaotteella.
laita video kun vedät kyynärpäillä kulmasoutua,kaiken muun ollessa eliminoituna liikkeestä paitsi tietysti selkä..
menihän se poikki yatesillakin tällä liikkeellä ja monella muulla,juurikin tuolla kulmasaoudulla vastaotteella.
laita video kun vedät kyynärpäillä kulmasoutua,kaiken muun ollessa eliminoituna liikkeestä paitsi tietysti selkä..
no sen peruusteellahan yatesin hauiskin on vahvempi.Voi vittujen kevät. Yates veti tota soutua jollain 180-200 kilolla ni ehkä puhutaan hieman eri asiasta ja loukkaantumisriskeistä isoilla raudoilla.
Samalla logiikalla ei leukojakaan kannattaisi vetää koska työskenteleehän se hauis siinä vielä sata kertaa enemmän.
no sen peruusteellahan yatesin hauiskin on vahvempi.
se että yates vetää 140 kilosena 200 kilolla kulmista on sama suhteessa kuin 70-80 kilonen vetää 100 kilolla.
eli loukkaantumisvaara alkaa sun mielestä vasta 200 kilossa,mikään treenihistoria tms ei siihen vaikuta,jos hauis katkeaa niin tapahtuu 200 kilossa,ei 100 kilossa koskaan,...:face: