kulmasoutu tangolla vastaotteella?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja painaja
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siis täh? Vastaote on sama kuin hauiskäännöissä pidettävä ote.

Joo okke, eli se on rystyset kohti lattiaa tai kyynärvarret ulkona :D:D

meikällä räjähtää ranne vastaotteella.. sehä on jumalauta ihan luonnoton asento.. Joskus kokeillu scott-tangolla vastaotteella mutta isot raudat(mitä siihen nyt mahtuu) tuntuu aika friikiltä lyhyessä tangossa.. Eli myötäotteella!

sekasin tunnut tosiaan olevan.. kukaan puhunu mitään kyynärpäistä:david:

:D

No minä voin puhua senverran, että vastaotteella tehtäessä kyynärpäät tuntuisivat pysyvän paremmin lähellä kylkiä verrattuna myötäotteeseen.

Ennen tein myötäotteella, nykyään vastaotteella.
vähän totuttelua se vaatii.

taas meni itse asia sivu suun...

Yateshan katkoi -94 hauiksensa vastaotekulmasoudussa ja vaihtoi sen jälkeen myötäotteeseen kuorman vähentämiseksi hauiksilta. Olen itsekin joskus soutanut vastaotteella ja kyllä se selkeästi on riskialttiimpi hauiksille kuin myötäotteella tehtynä....

Yateshan katkoi -94 hauiksensa vastaotekulmasoudussa ja vaihtoi sen jälkeen myötäotteeseen kuorman vähentämiseksi hauiksilta. Olen itsekin joskus soutanut vastaotteella ja kyllä se selkeästi on riskialttiimpi hauiksille kuin myötäotteella tehtynä....

montakohan kertaa rintalihakset ovat katkeilleet penkkipunnerruksessa?:rolleyes:
tehköön kukin miten haluaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minä tein ensin tätä kulmasoutuu myötäotteella, Mutta nyt justiin kun tulin salilta ja koitin vastaotteella nii kyllä minulla tuli paremmin tuntumaa latseihin, Mutta Ihmiset on erinlaisia :)

Mun suosikki on kans tuo vastaote. Saa ainakin 10 kg isommalla vastuksella tehdä soutua. Ja se Miken paljon korostama supistaminen latseissa ja epäkkään alaosassa tuntuu huomattavasti enemmän vastaotteella tehtynä. Pitää vaan muistaa vetää tankoa kohti napaa, ei rinnan alaosaa.

sekasin tunnut tosiaan olevan.. kukaan puhunu mitään kyynärpäistä:david:

Tarkotin sitä että kun sun nyrkit on vastaotteella kiinni siel tangossa nii sun kyynärpäät on ulospäin :D

Ihan ihmeellistä puhetta kyynärpäistä.

Vastaote (Yates row):

YatesRow.jpg

Myötäote:

obj5197geo4550pg73p2.jpg

Ranne ihme kulmassa tuossa myötäote kuvassa.
No niinhän se menee kun on rautaa tangossa ja yrität pitää tekniikan (liikeradan) oikeana.
Vastaote tuntuu itsellänikin huomattavasti tehokkaamalta.

No niinhän se menee kun on rautaa tangossa ja yrität pitää tekniikan (liikeradan) oikeana.
Vastaote tuntuu itsellänikin huomattavasti tehokkaamalta.

Joo, painovoima vetää suoraan alaspäin ja liikkeen suunta on yläviistoon = rannetta vääntää.

4 sivua meni vaan tän vääntämiseen :)

itse vastaotteella, tuntuma helvetin hyvä verrattuna myötäiseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom