Kuka treenaa kylkiä erikseen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Penska
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ainakin tuo liike, että otat painoa toiseen käteen ja kallistat hallitusti sivulle ja sitten takaisin ottaa hyvin ja painoa voi laittaa jonkin verran.

En kyllä treenaa kylkiä säännöllisesti enää, kun epäilen sen vievän liikee v-muotoa tulevaisuudessa jos sen saa joskus aikaiseksi. Joku pisti tänne viestiä tyyliin "jos on leveät luut, kylkilihaa, läskiä ja nahat siinä..." ... noh, pääasia oli, että se näyttää kenties typerälle lopulta.

Innokkaasti saattaisin siis treenata ( voi käyttää painoa ja on mukavaa, kun siinäkin on vähän pihviä ), mutta pelkään sellaista pursuamista.

Kuinka moni treenaa säännöllisesti? Olen nähnyt vain yhden miehen tekevän tuota alussa mainittua liikettä ja joidenkin naisten tekevän kyljille rutistuksia.

hep. tottakai kylkiä ja vinoja vatsalihaksia

Ainakin omat tarpeet noille keskivartalon lihaksille on puhtaasti kestävyyspuolella, niin teen noita kylkiäkin aina parikyt toistoa per sarja ja sitä kautta ei niistä niin suuria tule, eroittuvat vain ja eivät tuota v-muotoisuutta haittaa juurikaan. Enemmän tuo yläselkä levenee kuin kyljet. :)

Teen nopeita vartalonkiertoja luudanvarsi olkapäillä pari kertaa viikossa. Säkin lyöminen on nykyään räväkämpää kun aloitin tuon. Siitä en tiedä tuleeko tuosta paljoakaan massaa kylkiin. Toivottavasti.

Kylkiä ahkerasti lähes joka päivä kuten vatsojakin

kannattaako niitä ihan joka päivä tehä :rolleyes: . vai vedätkö jotai rintaa ja hauistaki joka päivä :D:D

iha sama. kyljet tulee välillä mukaan. just tota et KP toiseen käteen ja sivulle taivutus ja keppi twistiä

kannattaako niitä ihan joka päivä tehä :rolleyes: . vai vedätkö jotai rintaa ja hauistaki joka päivä :D:D

iha sama. kyljet tulee välillä mukaan. just tota et KP toiseen käteen ja sivulle taivutus ja keppi twistiä

öööh... nyt kyllä multa meni joku homma ohi. miks ihmeessä ei vois tehdä voimistavaa treeniä kyljille joka päivä? tuskin niitä pumpataan pakkotoistoilla/vast aina loppuun asti.... tärkeempää on niiden lihasten aktivointi vastuksella kuin se että tekee kympin + 2 pakkotoistoa /sarja

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
En todellakaan tee. Olen kyllästynyt moisiin pumppailuliikkeisiin. Mavet, kyykyt, rivet ja tempaukset riittää nykyään mun treeniksi. :)

melko turhalta tuo kylkien treenaminen tuntuu, joskus harvoin saatan innostua twistaan sarjan tai pari. ennen kyllä treenasin useamminki noita vartalonkiertoja ja käsipainohässäköitä, nykyisin panostan vain raskaisiin perusliikkeisiin :whip:

Enemmän tuo yläselkä levenee kuin kyljet.

Jos tilanne on kuitenkin päinvastainen, kannattaanee treenata enemmän yläselkää.

Kerran viikkoon vedän sivut levyä näpeissä roikottaen (3*10 kummallekin puolelle). Jos tekee suoraan sivulle, ottaa sivuihin. Jos laskee vähän eteen, ottaa hyvin jenkkakahvoihin (joita ei muuten ole enää laisingan!). Hyvä liike, joka vain edistää arvostetun V-mallin muodostumista.

Tärkeitä lihasryhmiä keskivartalon hallinnan kannalta. Voit säästyä monelta vaivalta mavessa, kyykyssä tms. kun keskivartalon lihakset aktivoitu. Eli treenaan kylkiä.

Enpä treenaa kylkiä tai vinoja vatsalihaksia ollenkaan suoraan. Maastavedoissa, kyykyissä yms perusliikkeissä saa ihan tarpeeksi runtua, koska lihaa siellä näyttäisi silti olevan.

Sektiohaavan takia en voi tehdä vatsarutistuksia lainkaan ennen heinäkuuta, joten yritän epätoivoisesti kutistaa masumakkaraa kiristämällä kylkiä vartalonkierroilla ja kylkitaivutuksilla. Molemmat laitteessa, jotta saa tarpeeksi painoa.

En todellakaan tee. Olen kyllästynyt moisiin pumppailuliikkeisiin. Mavet, kyykyt, rivet ja tempaukset riittää nykyään mun treeniksi. :)

Uuh, että pumppausliike :jahas: itse ainakin kun noita tein niin montaa treeniä ei tarvinnut että painot rupes olemaan 50+ pitkälti. Ei se nyt ihan pumppausta ole verrattuna istumaan nousuihin vaikka.

PS: Puhun siis kylkitaivutuksista

Kyllähän ne painot nousee, ei siinä mitään. Mutta koen että noi isot pääliikkeet aiheuttavat ihan riittävästi rasitusta tuonnekin. Ei vain ole yksinkertaisesti aikaa ja kiinnostusta hinkata kehon jokaista lihasta erikseen.

Yhtä hyödyllistä minusta on treenata forkkuja ja epäkkäitä erikseen jos treeniohjelmaan kuuluu mavettelua. Tosin mähän olenkin vain pelkkä heikko kynis joka on nyt innostunut voimailusta. :)

Juu itsekkään en epäkkäitä, hauiksia, pohkeita, forkkuja tee mutta juurikin voimailun tueksi tein noita kylkitaivutuksia tuskin ne bodauksessa niin tärkeitä on.

Suositut

Back
Ylös Bottom