Kuka sarjakuvahahmo olisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tromm
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paladin Alexander Andersong.

Oma avatar sen varmaan jo kertoo :)

[Niille keille Kenichi Sonodan 'Gunsmith Cats' ei ole tuttu, sankaritar kuvassani on Neitokainen nimeltään Rally Vincent]

Wolverine. No competition.
civilian_wolverine_big.jpg

Myös minulla uusi avatar kertoo vastauksen, eli olisin haltia nimeltä Nightfall. Asennemimmi, ankara soturi ja taitava metsästäjä - elämänkumppaninsa taas on lempeä pasifisti, joka tietää kaiken puista ja metsän kasveista, ja hoitaa lapsia emännän taistellessa peikkojen kanssa tai metsästäessä pötyä pöytään :D

Mikki Hiiri - Vain nimi vaihtuisi.

Aiemmin esiintyneen testin mukaan olisin Incredible Hulk: "Yes your strong and very dumb, but hey there is nothing wrong with that." - tämän olen havainnut jo arkipäiväisessä elämässänikin, joten testi oli ns. on the spot. 9to5-ajan olen sitten naamioituneena B.Virtaseksi konttorilla.

Mutta vakavammin, parikymppisenä käsiin osui 'Batman - the Dark Night Returns', sen jälkeen estetiikantajuni ei ole ollut sama lainkaan, Frank Miller oli tuossa tarinassa niin voimakas että huhhuh.. tavoiteltavaa >50-v. elämää, vielä vain joutuu vähän odottamaan....

Edit: parempi puolisko teki testin, ja oli myös Incredible Hulk, eipä ihme että olemme yhdessä..

Gillyanne sanoi:
Myös minulla uusi avatar kertoo vastauksen, eli olisin haltia nimeltä Nightfall. Asennemimmi, ankara soturi ja taitava metsästäjä - elämänkumppaninsa taas on lempeä pasifisti, joka tietää kaiken puista ja metsän kasveista, ja hoitaa lapsia emännän taistellessa peikkojen kanssa tai metsästäessä pötyä pöytään :D

Heh, on se hyvä sarjis...
Itse otin siitä sigun, by Two-Edge:

Niilo pielinen

niilop13.jpg

Niilolla on ideoita.

ideoiden toimivuus tosin on eri asia.

Oikeasti samaistan itseäni niiloon aika paljon, suurin ero välillämme on se,
että niilo alkaa toteuttaa ideoitaan, minä yleensä en.

Tbm sanoi:
Wolverine. No competition.
civilian_wolverine_big.jpg
ET PERKELE VOI OLLA! Minä olen jo!
Piste, Lukko ja avain järveen!

Haluaisin olla Stan Sakain piirtämä Usagi Yojimbo.

uy1cov1.jpg

Luulen totuuden olevan kuitenkin lähempänä Clayn piirtämää hahmoa Mike sarjakuvasta Sexy Losers. :rolleyes: :nolo: (Mike ei siis näy tässä stripissä, mikä on kaikkien kannalta parempi)

sl074.gif

Suositut

Back
Ylös Bottom