Kuka sarjakuvahahmo olisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tromm
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No helvetti, Wolverine! Kovin sarjakuvasankari ikinä!
woowoo.gif

Punahilkka

Mun mielestä ois pirun siistiä olla Lassi (Calvin), elämä olisi ainakin tapahtumarikasta ja samalla tragikoomista. Sarjikset vaan paranee mitä vanhemmaksi tulee.

Edittiä:toisaalta jokainen meistä (miespuolisista ainakin) on varmasti jossain vaiheessa viettänyt hyvinkin samanlaisia hetkiä kuin Lassissa ja Leevissä :)

Kukaan muu ei voi olla Wolverine ku Minä sanoin ekaks!!
Meen kertoo äitille, että isot pojat kiusaa!

Minulla alkaa viides vuosi yliopistolla. Avomieheni on peruskoulun käynyt varastomies. Mitä siitä syntyy?

lobot.gif

Kyllä arki on ihanaa meillä.

Willie sanoi:
Haluaisin olla Stan Sakain piirtämä Usagi Yojimbo.

Hö, saako valita toista sukupuolta edustavan... tämä mäkin haluaisin olla! Tuli joskus lukioaikana luettua hulluna noita Usagi Yojimboja ja raapusteltua niitä joka matikantunnilla vihkon reunaan...

Kun jänöpupu on jo varattu niin oisin sitten varmaan Polle. Tykkää vadelmaveneistä ja viettää leppoisaa elämää :) (kylläpä oli muuten ylivoimaista löytää kuvaa, tuo oli ainut jonka onnistuin bongaamaan)

Rida_ute_omslag.jpg

Faidra sanoi:
Hö, saako valita toista sukupuolta edustavan... tämä mäkin haluaisin olla! Tuli joskus lukioaikana luettua hulluna noita Usagi Yojimboja ja raapusteltua niitä joka matikantunnilla vihkon reunaan...

Ei kai hahmoja mihinkään varata, saahan sitä olla sama :) Voit saada Usagin kokonaan itsellesikin, omin sarjakuvahahmonihan komeilee jo avatarissani. Huomasin postaamisen jälkeen muutenkin, että Iivilin avatarhan on nykyään Usagi, joten Iivili taisi ehtiä meistä kummastakin edelle.
Sexy Losersin Mike taidettiin kuitenkin editoida pois Pakkotoiston vakavamieliseen ympäristöön soveltumattomana epäsiveellisenä julkaisuna. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom