Kuinka paljon syöt?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joppa
  • Aloitettu Aloitettu
Keho on niin monimutkainen mekanismi, että perusmatikka ei välttämättä toimi vaan lopputulos on kymmenien tekijöiden summa. Mielummin vähän pidempään dieetillä kuin 800-900kcal miinuksilla IMO.

Saatat olla oikeassa, mutta ajattelin siitä huolimatta pörheltää näillä lukemilla niin pitkälle kun pääsee. Selviää samalla miten oma keho käyttäytyy. Onpahan enemmän tietoa seuraavalle dieetille; tietää uskaaltako mennä toiste näillä kaloreilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
300g hiilaria normi reenipäivänä, +100g jalkapäivälle ja -100g seuraavalle. Välipäiviä 1 tai 2 viikossa ni sillon 100-150g hiilaria ja rasvaa enempi (lohta). Kaloreita tolla 300g hiilarilla siinä 2800-3000 miten nyt sattuu tulee lisäiltyy öljyä paistamiseen jne. 9 viikkoa -9kg ^^
Jalkapäivän lisähiilarit suoraan maltosta ennen reeniä ni huhhu ku rasva palaa nii että ritinä käy :)) MALTOVOIMAA

Dietti paketoitu jo viime viikolla. Viime viikon söin 3000kcal/pv ja tällä viikolla oon ottanu 4000/pv. Katotaan miten tällä lähtee paino liikkumaan.

Syöttelin kalorilaskuriin huvikseni hiukan syömisiäni ja aikalailla tasan 3000kcal/pv tulee naposteltua. Toki vaihtelee jonkin verran päivästä ja menoista, mutta tällä pitäisi olla sopivasti plussalla. Seurataan puntarista viikottain missä mennään ja tarvittaessa lisätään ruokaa lautaselle.

No just vedin lohkopottuja +300g nautaa+grillimakkaraa+salaatteja+0.5l viiniä + 150g keksejä ja joo ei oo hyvä olo.. mut kohta vedän viel pari purkkia pashaa

En ole koskaan laskenut kaloreita ja se olisikin oma tekemässä ruossa monesti hankalaa. En myöskään näe sille tarvetta.

3200kcal/päivä. Nyt vaihtui opiskelut pakkaus/varasto hommiin niin nostin kalorit 3600/3800 päivä. Perkele kun henkilövaaka sanoi diilin irti niin en nyt oikein tiedä onko toi hyvä määrä :\

3200kcal/päivä. Nyt vaihtui opiskelut pakkaus/varasto hommiin niin nostin kalorit 3600/3800 päivä. Perkele kun henkilövaaka sanoi diilin irti niin en nyt oikein tiedä onko toi hyvä määrä :\

Imo peilikuva kertoo enemmän kuin vaaka...

Kyllä mäkin vaa'an puolelle kallistun. Vittu siinä peilikuvassa huomaa mitään eroa jos sieltä vaikka pari kolme kiloa painoa lähtee tai nousee.

Kyllä mäkin vaa'an puolelle kallistun. Vittu siinä peilikuvassa huomaa mitään eroa jos sieltä vaikka pari kolme kiloa painoa lähtee tai nousee.
Mulla oli bulkin lopulla se tilanne, että kun peilistä kattoen joutu arvaileen, että onko vähän lihonu niin puntariin oli humahtanu 5-6kg lisää :D Jos ei ihan himmee läski oo niin kyllä mun mielestä kilonki muutos pitäs peilistä näkyy aika selkeesti, oli se kilo sitten rasvamassaa tai lihasta.

Mulla oli bulkin lopulla se tilanne, että kun peilistä kattoen joutu arvaileen, että onko vähän lihonu niin puntariin oli humahtanu 5-6kg lisää :D Jos ei ihan himmee läski oo niin kyllä mun mielestä kilonki muutos pitäs peilistä näkyy aika selkeesti, oli se kilo sitten rasvamassaa tai lihasta.

Mä oon tiputtanu 11 kk sisällä vajaat 30 kiloa, ja mielestäni oon aina näyttäny samalta kuin nyt. En tiedä mikä siinä on, mut ite en pysty todellakaan seuraamaan kehitystä ilman vaakaa.

Mä oon tiputtanu 11 kk sisällä vajaat 30 kiloa, ja mielestäni oon aina näyttäny samalta kuin nyt. En tiedä mikä siinä on, mut ite en pysty todellakaan seuraamaan kehitystä ilman vaakaa.
No voihan se olla niinkin että joillakin silmä turtuu oman kropan muutoksiin. Ite kyllä pystyn seurailemaan kiristymistä peilistä, mutta käyn myös vaa'alla niin saa tarkempaa dataa eikä tule vahingossa oltua tonnia miinuksilla.

Mites se nyt itse tehtynä hankalaa olis ???

No erittäin vaivalloista ainakin.

Tässä esimerkki yhdeltä päivältä mitä söin.

Aamupala:
2 lautallista kaurapuuroa voisilmällä, sokerilla ja maidolla.
2 ruisleipää voilla, metukalla ja juustolla
2 kuppia kahvia sokerilla ja maidolla

Lounas:
2 lautasellista hirvikeittoa
2 ruisleipää voilla ja sillillä
2 lasia maitoa

Päivällinen:

2 lautasellista hirvipaistia keitettyjen perunoiden kanssa
2 ruisleipää voilla
2 lasillista maitoa

Iltapala:
2 ruisleipää voilla, metukalla ja juustolla
lasi maitoa

No erittäin vaivalloista ainakin.

Ööh, ei. :hyper: Jos itse tehdystä haluaa laskea kalorit, niin mittaa vain määrät ja katsoo vaikka kalorilaskurista tiedot. Sitten vaan 1+1=2. Heleppoa kuin heinänteko. ( :offtopic: On muuten paskin sanonta ikinä. Kerran kokeilin, se ei ollu helppoa.)

EDIT: Sanoitkin tuolla ylhäällä jo, ettet näe tarvetta laskea kaloreita. Silloin ei kannata tuotakaan erittäin pientä vaivaa nähdä ja lappaa vaan menemään sitä safkaa. :D Sanon vaan, että IMO on helpompaa laskea ruoat omista tekeleistä, kuin esim. ravintolaruoasta alkaa arvioimaan määriä yms. Einekset on helppoja, kattoo vaan paketin kylkeä.

Suositut

Back
Ylös Bottom