Kuinka paljon muilla heittää reenitulokset päivästä riippuen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jones!
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aikalailla se pysyy samoina (pienellä kasvulla höystettynä), mutta välillä väsyttää/naurattaa tms. niin paljon, että treenit kärsii aika pahasti.

Joo, näinhän se on että välillä kulkee aivan helvetin hyvin, sarjaennätyksiä rikotaan ja välillä taas mistään ei tule paskaakaan. Itselläni nää huonot treenipäivät johtuu kuitenkin usein vaan siitä, että on nukkunut liian vähän tai muuta sellasta, eikä silloin edes huvita mennä puntille. Onneks nykyään ei kuitenkaan hirveen useesti näitä laiskoja treenejä tuu, vaan usein fiilis on ihan hyvä salin jälkeen.

Mulla tuntuu riippuvan syömisistä ja nukkumisista aika pitkälle... Jos on ollu kauan syömättä ennen treeniä niin tippuu helvetisti tulokset.

Tyhjällä mahalla treeni ei kulje, ei sitte yhtään. Väsyneenäki pystyy kyllä treenaamaan, mutta tyhjällä mahalla se on sellasta kuolemista.

Omista tuloksista voi vain parantua. Enimmäkseen vituttaa, jos junnaa paikoillaan, harvoin laskee. Pitää vain tarpeeksi taukoa (välipäivät), syö riittävästi ja on vireessä, kun menee salille.

itteä kans alko tänää tympii. dietti lopetettu pari viikkoa sitte ja kunnolla ruokaa ottanu koneeseen, tulokset hitaasti nousussa mutta tänään paluu maan pinnalle ku hackissa pari toistoa vähempi ku viime viikolla! ahistaa ku nii kovat odotukset taas oli. miten muuten onko hirveesti hyötyä reenata jos tuntuu että ei vaan kule, vai jättääkö suosiolla reenin tekemättä.?

itteä kans alko tänää tympii. dietti lopetettu pari viikkoa sitte ja kunnolla ruokaa ottanu koneeseen, tulokset hitaasti nousussa mutta tänään paluu maan pinnalle ku hackissa pari toistoa vähempi ku viime viikolla! ahistaa ku nii kovat odotukset taas oli. miten muuten onko hirveesti hyötyä reenata jos tuntuu että ei vaan kule, vai jättääkö suosiolla reenin tekemättä.?

Mutulla sanoisin et jättää tekemättä. Ite kun tässä yks keskiviikko alkoi kyykyn lämppärit tuntuu raskaalta nii jätin suosiolla väliin, ja perjantaina tehtiin sitte sarjaennätyksii :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Maastavedosta tulee huonona päivänä 30-40kg vähemmän mitä hyvänä:)
Missään muussa liikkeessä ei painot heittele ikinä kovin monella kilolla.

Mutulla sanoisin et jättää tekemättä. Ite kun tässä yks keskiviikko alkoi kyykyn lämppärit tuntuu raskaalta nii jätin suosiolla väliin, ja perjantaina tehtiin sitte sarjaennätyksii :thumbs:

Tuossa ihan edistyneemmätkin ukot tekee samaa (sm), että jos se vaan tuntuu niin raskaalta ja loppuen lopuksi ei vaikka huvita, niin suosiolla välii ja tulee huomenna tai ylihuomenna vääntämään sen. Parempi kunnon fiiliksissä tehdä se kuin veri suussa ja tosi vaikeasti. Toki jos tykkää niin sitähän ei kukaan estä.

Joinakin päivinä on motivaatio matalampi ku toisina. Että mulla se riippuu melkeen pelkästään siitä. Ei jaksa keskittyä treeneihin jos väsyttää tai on nälkä, sillon voi myös jäädä yks toisto vähemmän. Mutta ei mulla sinänsä heilu ne tulokset kauheesti, kasvaa enemmänki... :)

Mulla heittelee treenit ihan miten sattuu. Välillä on hyvä päivä, välillä huono päivä.

Kaiken lisäksi mun sarjojen toistomäärätkin heittelee. Esimerkiksi penkkipunnerrus tangolla:

1. sarja: 8 toistoa,
2. sarja: 7 toistoa,
3. sarja: 3 hikistä, ähisevää toistoa.

Itsellä yleensä viikon vika treenipäivä heittelee pirusti, joka on perjantai.
Muut kulkee kyl tasasesti mut perjantai heittelee.
Varmaankin sen takia koska tuo aerobinen kunto ei ole mitään ykköslaatua. :D
Sitä aletaan nostaan sit kesäl ku joutuu kuitenkin juoksee töissä kokoaja :)

Ei paljoa heittele kun keskittyy siihen mitä tekee ja hoitaa safkat ja nukkumisen samalla tavalla joka päivä :) Toki ylöspäin mennään koko ajan hitaasti mutta varmasti ;)

Täysin syömisistä kiinni mulla. Ihan tyhjällä mahalla siitä ei tuu mitään ja yleensä se johtaa myös väsymykseen, ja siinä vaiheessa treeni meneekin ihan haukotteluksi. Tuloksena onkin sitten yleensä se, että meen käytännössä salille hörppimään vettä. Ja vitutus ja agre menee treenin jälkeen hukkaan :D

Suositut

Back
Ylös Bottom