Kuinka paljon muilla heittää reenitulokset päivästä riippuen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jones!
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Näemmä penkkipunnerruksessa heittelee eniten. Samalla painolla tehtynä 6 toistoa saattaa seuraavalla treenikerralla nousta hikiseen 3 toistoa.

Muissa liikkeissä yleensä joko samat tulokset tai vähän paremmat. Poikkeuksiakin on, esim väsymys vaikuttaa.

Tuloksia en kattele enkä oikein laske toistomääriä, jos ny leuat teen 3x3x3x3x3 mutta muuten fiiliksen mukaan. Joskus jaksaa olla salilla vaikka kakskin tuntia mutta joskus väsyttää niin pirusti että ei jaksa edes loppuun asti sarjoja.

Ei oikeestaan eroo mitenkään, aina menee tavotteeseen joskus vaan vähä vaikeemmin, tosin joku kokeilusarja isoil painoil kyl vaikuttaa sit sinne loppupäähän varsinki noi forkut on kovil jos vetää eka leukoi ja siit suoraan maveen, taho oikee puristusvoima riittää vikaan sarjaan

Vittu että penkissä heittää paljon. Hyvänä päivänä 6x80 ja 95 mutta ku oli eilen kolmen päivän penkkiputki niin meni enään hikinen 4x80 ja sellanen räkänosto 1x90 että keski varmaan minuutti tossa suorituksessa.

Mulla heittelee todella paljon tulokset. Riippuu täysin siitä, miten hyvin on ehtinyt syömään ja millainen päivä on ollut. Väsyneenä ja huonosti syöneenä ei tule tietenkään mitään mutta jos on vetänyt tarpeeksi ruokaa naamaan niin kulkee kummasti paremmin. Jos sattuu menemään salille aamulla niin melkein poikkeuksetta menee reeni perseelleen, iltaisin kulkee parhaiten.

Mulla nyt ei ole mitään isoja heittoja. Isoissa moninivelliikkeissä, joissa vähän koordinaatiotakin kaivataan ja yhdenkin osa-alueen väsyneisyys vaikuttaa, päiväkohtaista vaihtelua esiintyy. Esimerkiksi kyykyssä saattaa alaselän väsyneisyys vaikuttaa treenin kulkuun, mutta jos siitä hyppää prässiin tai hack-kyykkyyn, saattaa treeni mennä ihan normaalisti.

Fiiliksiin mä en luota enää ollenkaan. Usein, kun on oikein hyvä fiilis, niin treeni menee päin h****tiä, mutta väsyneenä treeni saattaakin lopulta kulkea ihan normaalisti. Jos mä olen v**tuuntunut jostain, niin silloin mulla ei myöskään tule treenistä mitään. Paras taitaa olla sellainen "normaali" olotila.

Emmäätiä...

Itselläni väsymys vaikuttaa eniten maksimipainoihin ja syömiset sarjakestoihin, pudotukset jopa neljänneksen luokkaa normituloksista.

Mullakaan ei suju yhtään jos tyhjällä mahalla menee salille ja sit jos vituttaa ihan kauheesti niin silloinkin menee ihan perselleen koko treeni, vaikka monilla muilla se on just toisin päin :rolleyes:

Snadisti muuten offtopiccina: kun YleX iltapäivä tulee salilla stereoista, se saattaa vaikuttaa erittäin ratkaisevasti treeniin :hyper: jutut on välillä sitä tasoa että sarjat jää koko ajan kesken. Varsinkin tietokilpailujen kysymyksiin on viime aikoina tullu niin hervottomia vastauksia, että johonkin keskittymisen palautumiseen menee vähintään vartti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vaihtelu virkistää.. Huonoina päivinä kun tuntuu ettei treeni kulje, kokeilkaa jotain aivan uusia liikkeitä mitä ette ole kenties ikinä kokeilleet. Sillä tavalla ei ole niin väliä millä painoilla tekee ja montako toistoa kun ei voi verrata edelliskertojen tuloksiin. Joskus uudet kokeilut osoittautuvat ihan kuningasliikkeiksi vanhojen rutiinien tilalle/lisäksi jatkoakin ajatellen.

Kyllähän nuo heittää aika näkyvästi, vaikkei tällä tasolla nuo kyl hirveesti pääse laskemaan vaikka millanen päivä olis. :rolleyes:

eilen meni taas reeni päin vittua. syy varmaan löytyi siitä että olen kahvi riippuvainen ja kahvin jätin aamulla väliin ja olin kuula säryssä koko päivän

Eipä nuo juurikaan heittele muiden kuin jumiutumisen takia. Muistaa tankata hyvin ennen treeniä niin sitä jaksaa sitten taas heilua.

Aika vähän yleensä, joskus kun väsyttää perkeleesti. Eilinen treeni oli kyllä poikkeus, oli väsy ja flunssa tuntuisi painavan päälle, mutta meni kyllä treeni hienosti.

ihan hyvin pitää tulokset ja paranee vaan, paitsi stressi ja ylimääräiset mieltä painavat asiat kyllä saattavat huonontaa tuloksia.

Töitten takii viikol ei oikee kule. Otetaan esimerkkinä penkki(mikäs muukaan) niin keskiviikkona meni 3x8 70kg:lla , joka oli todella tiukka. Lauantaina hyvin nukutun yön jälkeen 3x10 82,5kg suht tiukkana.
Koulussa kun olen niin ei ne sillon heittele oikeestaa ollenkaan ku ei se niin rankkaa oo ku työt.

Penkki ja Kyykkytreenit vaihtelevat kovasti, mutta mavessa en ole suurta heittoa huomannut. esim jos menee kyykyssä hyvänä päivänä 3x3*100kg, niin toisena päivänä voi tulla esim. 3,1,0 samalla painolla.

Penkki ja Kyykkytreenit vaihtelevat kovasti, mutta mavessa en ole suurta heittoa huomannut. esim jos menee kyykyssä hyvänä päivänä 3x3*100kg, niin toisena päivänä voi tulla esim. 3,1,0 samalla painolla.

Ai tuoko on suuri ero?:jahas: Mulla tulee todella huonona päivänä maasta n. 50 kiloa vähemmän ku hyvänä.

Suositut

Back
Ylös Bottom