Kuinka monta rahkapurkkia päivässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nortti
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1-2 x 250g. Ei sitä maitoa ihan ylenmäärin kannata syödä ja juoda. Itellä tulee nestemäisenä juotua se pari litraa yleensä.

mä olen näköjään keskimääräisen kulutuksen yläpäässä kun menee noita 500g lidlin rahkoja 3 päivässä :D se on vaan niin helppoa ja hyvää: kansi auki, rahka lautaselle, mausteet perään ja suuhun (varsinkin toi lidlin rahka liukuu kokonaisena purkista mukavasti kun vaan kääntää sen ylösalaisin eikä lähde millään lusikalla kaivamaan)

parhaan makuelämyksen saan kun laitan joukkoon banaanin+mansikka hilloa, tai kaakaota + suklaata.

ps. jossain kohdassa joku suositteli syömään rahkaa juuri ennen nukkumaanmenoa, koska oli hitaasti imeytyvää. Eikös kaseiini ole kuitenkin parempi vaihtoehto koska siinä ei ole ylimääräisiä hiilihydraatteja, vai olenko vaihteeksi hakoteillä?

itse olen ainakin elänyt siinä tiedossa että rahkassa olisi hyvin paljon nimenomaan tuota hitaasti imeytyvää kaseiinia...

Ehrmannia menee purkki aamupalaks sekotettuna vähäkaloriseen mehukeittoon, kaurahiutaleisiin ja kauraleseisiin.. On helvetin hyvää ja nälkä lähtee ja on ravintoarvotki suht hyvät. Aamu ei lähe käyntiin ilmant tuota satsia.. Välipaloina sitten raejuustoa ja joskus rahkaakin

Tämän vuorokauden toinen valion 500 gramman purkki tällä hetkellä menossa, on kyllä herkkua.

Yleensä vain yksi purkki per päivä.

päätin sit olla ovela ja säästää 10 centtii per rahka purkki ja menin ostaa pirkan rahakaa tää on ihan :kakka:
meinaa ihan väkisin :urjo: lentää

2 purkkia ananasta joukkoon niin uppoo muttei muuten

2-3 purkkia rahkaa menee päivässä normaalisti.. sekaan laitan nykyään appelsiini- tai omenatäysmehua desin verran.

No onhan mulla nytkin työpaikan kylmiössä 500g Lidlin rahkaa, jonka syön huomenna. Ehkäpä sekoitan siihen omenasosetta ja vähän vaniljasokeria. Ja kanelia. Tai sitten mustikoita.

Joskus rahkaa tulee syötyä purkillinen, joskus 5 purkkia viikossa. Milbonaa tai Ehrmannia. Että kaukana olen jostain kolmesta purkista päivässä - toisaalta olenkin vielä alle 100 kilon rääpäle, jonka ei kannata syödä itseään vararikkoon ;) .

Dracone sanoi:
Enpä oikein keksi miten saisi halvemmalla protskua kun 25g/55c.

Ei varmaan maitorahkasta saakaan halvemmalla, mutta tonnikalasta saa reilu 30% halvemmalla.

Tonnikalahiutaleet (Rainbow): 38g/60c

Pari purkkia päivässä... joskus kolmekin menny.

vatkaan nyt tässä elämäni ensimmäistä rahka-mehu cocktailia. En ole aikasemmin maistanut kuin koulussa tehtyjä mössöjö ja ne eivät oikein uponneet. Saa nähdä miten tämän kanssa käy. En edes tiedä tarkalleen mitä rahka on. Katsotaanpas..

Pirkka merkkistä tämä on. Eka lusikallinen lähtee..

SISSOS SAATANA!!! :eek:

Ehkä tähän vois tottua.. lisää mehua!!!

porrada sanoi:
Tai ei.. :urjo:

Kuuleppas :) ..Kun seuraavan kerran asioit kaupassa niin ostappa purkki Ehrmannia, pussi pirkka pakastepuolukoita ja Makosta(sellanen 100g:n läpinäkyvä, suljettava pussukka). Setti sopii syötäväksi vaikka iltapalana --> Kaadat Ehrmannin kulhoon, sekaan 50g jäisiä puolukoita ja n. puoli tl makosta. Sitten vain sekoitat rahkan hyvin. Lisänä tuolle iltapalalle sitten öljyt, esim. kalaöljy. Pellavansiemenrouhe on myös erinomainen lisä tuohon settiin.

Kannattaa todellakin kokeilla! :hyper: :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom