Aivan. Muilta kun ei vähälaktoosista oikein löydy. Puoli kiloa päivässä, mausteilla tai ihan raakana.Nortti sanoi:valiota sen olla pitää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan. Muilta kun ei vähälaktoosista oikein löydy. Puoli kiloa päivässä, mausteilla tai ihan raakana.Nortti sanoi:valiota sen olla pitää
nahjus sanoi:ainakin ehrmannin orginaali maku peittyy kyllä täysin kun lorauttaa funlightia joukkoon.
Jos sitä "green applea" tarkoitat, niin se on kyllä aika teennäinen maku, tosin ihan ok vaihteluna joskus. Vadelma ja mansikka ovat ehkä parempia. Funlightin kaltaiselta tiivisteeltä ei kannata liikaa odottaa. Ruokalusikallinen rahkaan mun mielestä riittää.Hyzenthlay sanoi:Mä en ymmärrä tota... Pakkiksen innoittamana ostin joskus aikoinaan purkin ehrmannia ja omenan makuista funlightiä ja hyvä kun alas sai. Tuolla se funlight on edelleen kaapissa kun ei sitä oikein juodakaan viitsi... rahkaan sekoitettuna siinä oli ikävä tiivistemehun jälkimaku (:D...? jos kukaan ymmärtää mitä tarkoitan) ja jos mehua pisti vähemmän, niin maitorahkan oikea maku paljastui alta. Mites muuten ehrmann, siinä lukee "rahkavalmiste", eli se ei ole oikeaa rahkaa? koostumuskin eroaa jonkin verran näistä muista.
Pitäisiköhän ananasmurskan kanssa kokeilla? aiheeseen: mä en pienenä tyttönä syö kuin korkeintaan yhden purkin päivässä...
Omenafunlightiä en ole kokeillut mutta vadelman ja mansikan makuisilla tulee kelpokamaa. Purnukan kyljestä luettuna "Ainesosat: Rasvaton rahka (rasvaton maito, hapate), rasvaton jogurti (<1%)." Eli oikeaa rahkaa on, juggea lienee seassa jotta olisi notkeampaa ja sitäkin alta prossan. Pari purnukkaa menee päivässä.Hyzenthlay sanoi:Mä en ymmärrä tota... Pakkiksen innoittamana ostin joskus aikoinaan purkin ehrmannia ja omenan makuista funlightiä ja hyvä kun alas sai. Tuolla se funlight on edelleen kaapissa kun ei sitä oikein juodakaan viitsi... rahkaan sekoitettuna siinä oli ikävä tiivistemehun jälkimaku (:D...? jos kukaan ymmärtää mitä tarkoitan) ja jos mehua pisti vähemmän, niin maitorahkan oikea maku paljastui alta. Mites muuten ehrmann, siinä lukee "rahkavalmiste", eli se ei ole oikeaa rahkaa? koostumuskin eroaa jonkin verran näistä muista.
Ihan sama setti mullakin, ja lisään tohon vielä protskua ja leseitä ja tehosekottimeen niin AVOT! :thumbs:lentoemo sanoi:Ehrmannia yksi purkki illalla ennen nukkumaan menoa, puolukoiden ja pellavansimenrouheen kera, makeutettuna Makosella. Valiota söin ennen, mutta nykyisin mieluummin Ehrmannia paremman koostumuksen takia.
Tylerd sanoi:Jumalauta joo ne Valion kannet, unohtu mainita. Alko vituttaan niin lahjakkaasti tossa taannoin että soitin sinne kuluttajapalveluun ja laitoin nettiin sellasen viestin että sieltähän tuli sit lahjakortti jolla sain 6 rahkapurkkia ja 6 raejuustoa.