Kuinka monta rahkapurkkia päivässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nortti
  • Aloitettu Aloitettu
porrada sanoi:
Pirkka merkkistä tämä on.

Sitä ollaan niinkuin hardcorea kun suoraan edetään Pirkkaan? Monet meistä aloittaa kevyemmillä ja vasta useiden vuosien alamäen jälkeen tulee vastaan Pirkka, tuo rahkojen pakkeli.

...osta sitä Ehrmania tai Lidlistä Milbonaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en jaksaisi raahata kilotolkulla maitorahkaa joka kerta kaupasta. Maitoproteiinijauhot hoitaa homman paljon kätevämmin.

Kaksi tai kolme purkkia. Riippuu siitä kuinka monta settiä syön raejuustoa sinä päivänä. Mehukeiton kanssa menee ja valion rahkaa vetelen.

0. Rintafile toi mulle yo-lahjaks 12 purkkia valion rahkaa ni nyt on tavara tullu korvistaki ulos. Ei mulle enää kiitos.

Tästä päivästä lähtien menee 3 X 250g Ehrmann. Ennen tätä päivää meni 2. Nostin tuon halvan hinnan ja hyvän proteiinin tautta määrää, syön aamupalalla, töissä ja sitten illalla. Marjoilla/hillolla maustan.

Ite vetelen melkein aina kaksi purkkia kerralla (noin 50 grammaa protuu)...kilosta kahteen kiloon päivässä.

0 purkkia päivässä

500-1000g päivässä tavallisesti. Milbonaa yleensä ja ehrmannia tilanteen vaatiessa. Ehrmannit muuttu merkillisen vetisiksi samaan aikaa kun purkin ulkoasu muuttui.

Ehrman vadelmanmakuisella Funlightilla vie kielen ja makeannälän mennessään, pari purkkia tuota uppoaa päivässä; Valion rahkaan joutui heittämään hilloa/marjoja sekaan että siitä sai nautittavan makuista. Milbonan rahkaa en ole testannut mutta täytynee kokeilla.

No yksi (eli 250g) on aika vakio, se menee lähinnä aamulla tai illalla. Söisin varmaan enemmänki mutta ku äitee ei jaksa kaupasta niitä rehata mitää 10 purkkia kerralla, kuulemma... :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom