Kuinka monta rahkapurkkia päivässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nortti
  • Aloitettu Aloitettu
Dieetillä rahka on hyvä välipala/iltapala sen täyttävyyden vuoksi, massalla ei ole juuri tarvetta. Dietillä vaihtelee nollasta kahteen purkkia per päivä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yleensä yks purkki päivässä, joskus harvoin kaks. Nykyään syön Rainbowin rahkaa, pahaa funlightin kans mutta hyvää jugurttiin sekotettuna. Purkki Rainbowia + puoli litraa jugurttia on mulle jees iltapala, likemmäs 50g proteiinia ja sen lähtee jälkeen semmoset aromit että on mukava kiusata muita.

Purkki päivässä, yleensä sekoitan ananasmurskan tai marjojen kanssa. Valion sitä "uutta ja pehmeämpää" tullut nyt ostettua, on sentin halvempaa kuin Ehrmann lähikaupassa.

250g tahi 500g päivässä. Purkki kuitenkin.
Yleensä sen 500g eli jos olen Lidlistä käynyt hamstraamassa 99sentin Milbonaa varaston. Tästä nautitaan puolet aamulla ja sen mitä on jäljellä särvitään illalla. 250g menee jos pitää pihistellä, kun olen joutunut tyytytmään lähikaupan 75sentin hErmanniin. Ehrmannin koostumus olisi kyllä enemmän makuuni, mutta kun ei raaski ostaa. Tosin Milbonasta tuntuu tulevan kylläisempi olo, joka on ihan hyvä iltapalan ominaisuus. Ja raakana aina muuten paitsi krapula-päivinä jatkan rahkan ananasmurskalla :)

3kpl. 1kpl aamupuuroon sekoitettuna ja molemmilla kahvitauoilla. Primal Eating-tyypithän ei rahkaan koske :D Halpaa ja terveellistä.

Kilo x-tra rahkaa päivässä.

2-3x 250g purkkia. Omalle painolle kaksi riittäisi hyvin ottaen huomioon muun proteiininsaannin. Aamulla ensimmäisenä töissä, kahden kahvitauolla ja kolmas ehkä illalla tai sitten päivän aikana tehdyn treenin jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom