Kuinka monta rahkapurkkia päivässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nortti
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pyrin syömään 1-2prk valion rahkaa. Tänään meni aamupalana yks purkki.

1-3 purkkia ja Ehrmannia yleensä. Muutkin menee tilanteen vaatiesssa. Yleensä sekaan jotain light mehutiivistettä ja kauraa reilulla kädellä.

Aamupala ei tunnu aamupalalta, jos se ei sisällä rahkakauramössöä :)

Sam Earch sanoi:
Ei mene yhtään purkkia. En voi sietää makua ja koostumusta.

Kannattaa koittaa eri merkkejä. Toi LiDLin rahka ei oo pelkästään halvinta, vaan (mielestäni) myös parasta koostumukseltaan ja maultaan. Itse en saanut noita ehrmanneja ja valioita oikein alas. Jonkun lisukkeen kanssa ehkä ois mennyt mutta oon niin laiska etten jaksa semmosia. Lisäks tossa lidlin rahkassa taitaapi olla enempi proteiiniä kuin kilpailijoilla. En oo ihan varma kun en kilpailijoita suosinut.

Tosin on se sen verran liisteriä koostumukseltaan että kannattaa ohessa jotain juoda. Jos leivän syö ja pari lasia maitoo, niin kyllä rahka sillon uppoo. Tänään hain lidlistä taas 4kg ja about 300g syöty :thumbs:

Maaggeli sanoi:
Lidlin rahkassa on se vääränkokoinen pakkauskoko vikana. ylitsepääsemätön moka.

Viime kädessä hinta ratkasee. Halpa on hyvää. Puolen kilon lekat on ihan sopivia niin ei täyty roskapussit niistä jatkuvasti. Yleensä ite syön purkista puolet ja pistän kannen takas kiinni ja jääkaappiin. Sit 400g raejuustopurkki päälle ettei kansi aukeile ;)

porrada sanoi:
Rahkan syöminen ei kyllä ajatuksena houkuta. Paljonko siinä on proteiinia kun se niin näyttäää maistuvan?

tommoinen 9-12% suurinpiirtein. Mulla menee Milbonaa tai Ehrmannia 500g - 750 g joka päivä..... helposti. :D

Menee yleensä yksi aamulla ja kaksi illalla. Tosin, jos voin valita vaikka lihaa rahkan tilalle, niin syön lihaa. Kuitenkin se 2-3 purkkia päivässä.

3-4 purkkia päivässä on menny sen jälkeen kun Ehrmannin rahkaa alkoi ilmestyä lähimpään kauppaan (0,55E/kpl).
Treenikaveri ostaa kovapäisenä vierestä löytyvää Valion rahkaa (1E/kpl), koska: "Ei mun vittu tarvii just sitä samaa ostaa mitä sä!"

porrada sanoi:
Rahkan syöminen ei kyllä ajatuksena houkuta. Paljonko siinä on proteiinia kun se niin näyttäää maistuvan?

Enpä oikein keksi miten saisi halvemmalla protskua kun 25g/55c.
Vielä hitaasti imeytyvää protskua, hyvä ottaa ennen nukkumaanmenoa.

Maaggeli sanoi:
Lidlin rahkassa on se vääränkokoinen pakkauskoko vikana. ylitsepääsemätön moka.

Bah, IMO se puolen kilon purkki on juur kätevä; aamulla lusikalla sivaltaa puolet aamupalan rahkakomboon, illalla ottaa kaapista avonaisen purkin kätsysti ja väsää iltarahkat..

eli yleensä menee ~500g päivässä.. Joskus vähemmän, joskus enemmän :thumbs:

päivän aterioista lämpimät ateriat (x2) ja palautusjuoma menevät ilman, mutta kaikilla muilla rahkaa eli päivässä menee 0.75-1.5kg ...ja resepti on aina sama eli vettä+rahkapurkki tai kaksi (+ aamupalalla reilu desi kaurahiutaleita) sauvasekoittimella vauhtia ja eikun ääntä kohti

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom