Kuinka monta leukaa (gallup)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
veikkaan et 4 menee, tosin en oo kyl vähään aikaan kokeillut. Työkaveri pääs hieman tylyttämään kyseisessä hommassa, se kiskaisi 50 leukaa :hyper: . Hyvä tulos, mut painoa kaverilla on 60 kiloo ja pituutta 165

Kymmenen pintaa varmasti aika lähellä...

23 puhasta leukaa ysiluokan kuntotestissä, nyt ei menis ihan tota..

Muistan, että 11 meni vastaotteella kun viimeksi kesällä kokeilin. Ilman nysväämistä tuo on 192 cm varrella ihan jees tulos omasta mielestäni. Leuat eivät nimittäin ole mun juttu :( Sen aikaista painoa en muista, mutta kevyempiä päiviäni nuo olivat.

Edit: oliko tuo laiturin alapuolen vaakapuissa, joten tuli dipattua jonkun matkaa veteen - noste varmaan auttoi :P

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
25-vuotiaana tein ilman-lisäpainoja-enkkani 22 toistoa. Puhtaasti vedin: yläasennossa leuka kunnolla tangon yli, ala-asennossa kädet suoriksi, ja ilman mitään heijailua.

Mutta nyt on painoa kaiketi n. 24-28kg enemmän, joten ihan samaan en enää pystyisi.

9 leveällä myötäotteella ja 11-13 vastaotteella päivästä riippuen.

20 leukaa meni 4-5kk sitten lukion testeissä. 13kg Lisäpainoilla olen sittemmin ottanut 8 leukaa vastaotetta käyttäen.

12 leveällä myötäotteella... normaalilla vastaotteella 15 kilon limpulla 8

18 kpl. Paino tällä hetkellä 84kg.

16 kipaletta niitä tänäpäivänä menee...painoa on 86kg

En oo pariin vuoteen perusleukoja testannut, silloin kun viimeks tein niin meni 12-14, pari viikkoa sitten leveällä myötäotteella meni 10 sarjoja muutama.
Vois kyl panostaa myötäotteella tehtäviin leukoihin niin sais vaihtelua selkäreeniin.

28 Ilman lisäpainoja. Enkat lisäpainoilla 5 kertaa 50kg. Ja vasemmalla kädellä oon vetäny yhden leuan mut oikeel en oo sitä onnistunu tekee vielä. Hassuu ku oon oikee kätinen.

En ole tässä vielä kovinkaan montaa kertaa leukoja vetänyt, mutta nyt menee jo 7
puhtaasti.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom