Kuinka monta leukaa (gallup)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Intin kuntotestissä äskettäin 17 leukaa, ja puhtaita.

:offtopic:
Oli muuten kuntotestissä huvittavaa, kun selkäliikkeessä yks tyyppi ei saanut yhtään toistoa. Kaikki muut melkein teki sen 60 kpl minuutissa. Siinä piti saada selkä osumaan yläpuolelle viretettyyn naruun. Aikansa se siinä sätki ja sitten lopetti yrittämisen. Porukka vähän katto ihmeissään. Noh.. ei pitäis nauraa, ehkä hän oli vaan vähän jumissa.

"""Oli muuten kuntotestissä huvittavaa, kun selkäliikkeessä yks tyyppi ei saanut yhtään toistoa. Kaikki muut melkein teki sen 60 kpl minuutissa. Siinä piti saada selkä osumaan yläpuolelle viretettyyn naruun. Aikansa se siinä sätki ja sitten lopetti yrittämisen. Porukka vähän katto ihmeissään. Noh.. ei pitäis nauraa, ehkä hän oli vaan vähän jumissa"""

Eli perinteinen "apinatreenaaja"....... "mihin niitä selkälihaksia muka tarvii"... niinku mun fysioterapeutti tiivisti.
Noita näkee kyllä vähemmän enää nykyään, olisko sukupuuttoon kuolemassa??

juu jotain vuosi ja 10 kg sitte taisin saaha oman enkan eli 19 ja nykyään menee sellaset 15 ja 15 kg lisäpainolla sellaset 10 toistoa

Muistaakseni 35 oon tehny ja lisäpainolla 1x40kg tuli melko helposti...

Originally posted by ironchef

Eli perinteinen "apinatreenaaja"....... "mihin niitä selkälihaksia muka tarvii"... niinku mun fysioterapeutti tiivisti.
Noita näkee kyllä vähemmän enää nykyään, olisko sukupuuttoon kuolemassa??

Eiköhän syynä ollut kumminkin selän huono taipuminen. Itsekään en saa rintaa kovinkaan montaa senttiä maasta mutta selkää on kyllä tullut treenattua.

leukoja menee tällä hetkellä varmaan jotakuinkin 8kpl,
mutta joskus on mennyt paljon enemmänkin (16).

21 meni intin kuntotestissä aikoinaan, nykyään varmaan alle 15.

Ei kyllä mee ku kahdeksan ja niistäkin viimesissä tulee melkein laatta:urjo:

Joskus on mennyt 24, menis varmaan vieläkin.
50kg lisäpainolla 3 puhdasta toistoa. Oma paino vähän yli 80kg.
Tänään olis suunnitelmana vetää 15 kilon kans kymppejä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
47 meni viimeks ku kokeilin maksimii ja melko puhtaita kaikki.25kg kiekon kans 22

Originally posted by johtaja
47 meni viimeks ku kokeilin maksimii ja melko puhtaita kaikki.25kg kiekon kans 22

Onko sulla alakroppaa ollenkaan?

Mulla menee 10kg limpun kanssa joku about 13 leveällä myötäotteella - perinteisiä ei ole ihan äsken tullut kokeiltua, saatikka yläasteelta tuttua vatsarutistus-puolijättiläinen-leuanveto-yhdistelmää.

olikossejotain 15-18 väliltä kun tuli humalassa tehtyä parvekkella :D :david:

mä olen mr leuka.koko ikäni niitä vedellyt.on mulla vähän alakroppaakin.tosin toivun vast loukkaantumisesta ni jalat on surkeemmassa kunnossa:)

Mäkään en ole tainnut ikinä tehdä yli 20 leukaa. 15-20 varmaan menis. 20kg lisäpainoilla tein joku aika sitten pari kutosta. En ole ikinä ollut hyvä leuanvedossa, yläasteen yhdeksännen luokan alussa sain yhden leuan. :jahas:

[offtopic]
Originally posted by Phat
En ole ikinä ollut hyvä leuanvedossa, yläasteen yhdeksännen luokan alussa sain yhden leuan. :jahas:

Kohtalotoveri! Ammattikoulun ekalla meni 2 leukaa :itku: Yksi tyttökin teki silloin 7...
[/offtopic]

Minulla on enkat 27 omapaino, lisäpaino 57,5 /1 .. Olen pitänyt nyrkkisääntönä, että lisäpainolla 60 kun saa ykkösen niin tulee 30 omp.

Paino oli noissa ennätyksissä n.91kg nyt paino 84 ja leukoja joku 23 /=

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom