Kuinka monta leukaa (gallup)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Myötäote it is..Ja turpa tangon yläpuolelle. Kiitos!

4 vuotta sitten meni 11 leukaa. paino 58kg
-Tässä välissä en ole tehnyt leuanvetoa-
Nyt meni 11 puhdasta leukaa. Paino 80kg.

5 (viisi) menee selkätreeniin päätteeksi. Menis varmaan 8 jos jaksais vetää verenmaku suussa!

Tein just oman ennätyksen viime viikolla, 9 leukaa! vasta otteella ja rimpuilin varmaan kuin kala.

Puhtaasti tulee 5-7.

Tänään meni 20 toistoa.

Noiden vetävien liikkeiden takia tulehtu kyynärpää tai oikeastaan sormien koukistaja lihasten kyynerpään kiinnityskohta, nyt sitä pikkuhiljaa kuntoutan. Tyytyväinen saa olla leukojen määrään, kun ei ole kuitenkaan kolmeen kuukauteen voinu kunnolla ko. liikettä tehdä.
Nyt on vetoremmit hommattuna ja ylimääränen rasitus sormilta pois, joten einköhän vielä tänä vuonna pääse takaisin sinne kolmenkymmenen leuan kieppeille.

Kannattaa tosiaan käyttää niitä vetoremmejä, jos vaan on nii ei tule tälläsiä pitkään kestäviä ilkeitä tulehduksia.

Puhtaasti oon saanu 7. Saattaapi olla että voisi mennä muutama enemmän, kun oon vähän laihdutellu.

Eläessäni olen vetänyt yhden leuan. En ole vielä nyt kevennyttyäni uskaltanut kokeilla. Pelottaa se vitutus jos ei mene vieläkään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Myötäotteella 12 leukaa eilen liikuntatunnilla kuntotestissä. Vastaotteella muutama enemmän.

Myötäotteella ~14 leukaa ja paino ~81kg

Huonolla tyylillä enkka 32, hyvällä 28. Tällä hetkellä enkka taitaa olla hyvällä tyylillä 22, ellei enemmän. Enpä haukkarille yleensä leukoja tee, vaan selälle.

10leukaa 20kg lisälimpulla. Siteiden kanssa. Muuten en käyttele siteitä.

18 leukaa meni koulun kuntotestissä reilu pari viikkoo sitten, mutta ennätys on 22 noin 3 kuukauden takaa.

Pitäisköhän joskus kokeilla leuanvetoa... Eikös alasveto taljalla (millä nimellä sitä sitten kutsutaankin) ole melkein sama asia? Myötäotteella kylläkin.

Noh, silleen menee 3x10 toistoa 150% x oma paino. Oman painon ylösvetäminen tuntuu vähän liiankin helpolta mutta saatta kestävyys loppua kesken 15+ toistolla. :rolleyes:

joskus mennyt 25, nyt menee varmaan joku 15 kun sen verran harvoin jaksaa noita vedellä.

nyt oon 2viikkoa tehnyt leukoja myötä otteella, tänään meni lisäpaino vetojen jälkeen 15 toistoa omalla painolla(noin 118kg). tavoitteena 2kk sisään vetää lisäpaino vetojen jälkeen myötä otteella n~25 leukaa oman painon ollessa suurinpiirtein samassa.

Joo-o äijät vääntää. i
te sain viimeksi kun kokeilin(noin.vuosi sitten) 9 puhdasta ja viimeinen 10 jäi vajaaksi, painoa tällöin 75kg nyt se on siinä 78-80kg ja varmaan menee sama ellei sitten muutama alle.
Ei voi kun ihailla ku jokku vääntää lisä painojen kanssa...

14 toistoo intti meiningillä elikkä kädet suoriksi ja vartalo suorana. 17 taitaa olla enkka

17 vartalo ja kädet suorana, eli puhtaasti. Huijaamalla menis varmaan pari enemmän.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom