Kuinka monta leukaa (gallup)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Puol vuotta sit sain 35kg lisäpainol ykkösen, mut täytyykin tänään päivittää ja koittaa kunhan vaan jaksan salille päin laahustaa.. :whip:

Kehitystä on varmaan tullu. Kyllä tuon kokoselle jässikälle, joka vetää omalla painolla 29 leukaa pitäs olla vielä 50 kilon lisäpaino ykkönenki paperia.

Puol vuotta sit sain 35kg lisäpainol ykkösen, mut täytyykin tänään päivittää ja koittaa kunhan vaan jaksan salille päin laahustaa.. :whip:

Nyt sekin asia tuli sitten selvitettyä ja suoriltakäsin roikuen sain 50kg lisäpainoilla ykkösen :hyvä:

aika kova ^ :s

Ite oon kokeillu et saan 20kg lisäpainolla 12 toiston sarjoja justiisa 3 sillä "normaalilla" myötäotteella.

16 leukaa myötäotteella, 20 vastaotteella.. lisäpainoilla menee 4 x 20kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
55 kilon lisäpainoilla menee yks leuka. Tavotteena olis saada yhden käden leuka vielä tänä vuonna.

joskus aikanaan meni päälle 20, nykyään taas ei oo vitunkaa hajua paljo menee, mut olettaisin et ainaki päälle 10.

Leukoja menee 8-9, mutta olen kaukana ihannepainostani, niin enpä todellakaan pitäis tota vaikuttavana suorituksena. Noh, arskan kultasella kuusikolla mennään, olen vasta huikean kehonrakennusurani alussa. :rolleyes:

Oho, kovia vetäjiä :O Menee varmaa joku 18 vastaotteel, ehkä 14 myötäotteel. Lisäpainoja täytyy kokeilla joku päivä taas. 180cm/68kg et kyl näin kevyen miehen tarttis noustakki reipaammi :D

Vastaotteella pyörii tulokset tuossa 22-24 toistoa. Myötäotteella niskan taakse yllättävästi(?) sama määrä.

Dieettasin talven ennätyspainoista 15 kiloa ni yllättäen meni leveällä myötäotteella 30 leukaa. kai se riittää mulle :)

28 meni kuukaus sitte,nyt tehny pelkkää leukaa ja ens viikolla pitäs taas maksimi kokeilla

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom