Kuinka monta leukaa (gallup)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Itellä meni 2 vuotta sitten 19 treenaamatta, sitten vuosi sitten treenaamatta 14 ja nytten olen alottanut treenaamaan ja toivon leukamäärän lisääntyvän. :)

Miten jotku saa myötäotteella enemmän? Tuntuu jotenkin "kummalliselta"...:wtf:

Miten jotku saa myötäotteella enemmän? Tuntuu jotenkin "kummalliselta"...:wtf:

Sopii paremmin ihmiskeholle? onhan suomen/mailman ennätyksetkin parempia myötäotteella..
Porukka vaan harjoittelee enemmän vastaotteella.

No onpas kumma juttu, jos noin on. Ei kukaan mun tuttu vedä myötäotteella paremmin, eikä ole treenaamisen tai treenaamattomuuden syytä. :eek:

No onpas kumma juttu, jos noin on. Ei kukaan mun tuttu vedä myötäotteella paremmin, eikä ole treenaamisen tai treenaamattomuuden syytä. :eek:

Niin en tiedä: Ite sain kun olin semmoset 25kg kevyempi: myötäotteella päälle 30, kun taas vastaotteella vaan joku 20-25... Tost suomen enkast oon varma, ellei nyt vuoteen kahteen ole tullut muutoksia ja jostain muistan kans lukeneeni et ME olis parempi myötäotteella.

E. ja se suomen ero jotain päälle 5toistoo, kuitenkin aika paljon... Se oli se 50v papparainen kummalla oli kummatkin enkat, ei tuu nimee mieleen...

E2. Keho netissä oli tollanen:
Miehet:
Ari Uotila, 40: Vastaotteella Ari Uotila, 44: Myötäotteella Jari Lampi, 44: Myötäotteella Pertti Ukkola, 60: Puristusote

Saan ainakin kaksi! :hyvä:

Saan ainakin 3!! Mitäs siihen sanotte :D Ja Biroo en mäkää saanu yläasteen kuntotestis yhtää, syy löytyykin sitten kuvat osiosta :(

Niin en tiedä: Ite sain kun olin semmoset 25kg kevyempi: myötäotteella päälle 30, kun taas vastaotteella vaan joku 20-25... Tost suomen enkast oon varma, ellei nyt vuoteen kahteen ole tullut muutoksia ja jostain muistan kans lukeneeni et ME olis parempi myötäotteella.

E. ja se suomen ero jotain päälle 5toistoo, kuitenkin aika paljon... Se oli se 50v papparainen kummalla oli kummatkin enkat, ei tuu nimee mieleen...

E2. Keho netissä oli tollanen:
Miehet:
Ari Uotila, 40: Vastaotteella Ari Uotila, 44: Myötäotteella Jari Lampi, 44: Myötäotteella Pertti Ukkola, 60: Puristusote

Eikös ukkolan 60 ole vedetty ristiotteella, liekö sitten sama asia kuin puristusote. Niin ja ne ei sitte ollu kauhean puhtaita toistoja mitä olen kuullut.

mulla taitaa olla huimat 5 ennätys jos ei ihan lukkosuoraksi laita käsiä.. jippii..

Eilen koitin pitkästä aikaa vetää ja tuli 29 toistoa vastaotteella :D. Leveellä myötäotteella tein viimeks selkä päivänä 18 toistoa. Painoa vaaka näytti eilen 115kg. :dance2:

Eilen koitin pitkästä aikaa vetää ja tuli 29 toistoa vastaotteella :D. Leveellä myötäotteella tein viimeks selkä päivänä 18 toistoa. Painoa vaaka näytti eilen 115kg. :dance2:

Tää on kyllä jo aika kova tulos. Oletko lisäpaino ykköstä kokeillu?

14 vastaotteella ja myötäotteella joku 12. Painoa huimat 80 kiloa.

Tää on kyllä jo aika kova tulos. Oletko lisäpaino ykköstä kokeillu?

Puol vuotta sit sain 35kg lisäpainol ykkösen, mut täytyykin tänään päivittää ja koittaa kunhan vaan jaksan salille päin laahustaa.. :whip:

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom