Kuinka monta leukaa (gallup)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Onpas taas teräviä kommentteja.:zzzz:

Noh. Laitetaan sitten ihan suoraan. Toiset fuskaa, toiset ei. Jos jättää kädet koukkuun, saa tehtyä enemmän toistoja kuin sellainen, joka treenaa puhtaasti laskien itsensä rauhallisesti alas siten, että kädet ovat alaasennossa suorassa. Jotkut onnistuvat kädet suoriksi laskiessaankin fuskaamaan pompautus ja heilurityyleillä. Joillakin on pakonomainen tarve fuskata.

Ei ole kyse fuskaamisesta, ainakaan tahallisesta. Mä vaan nyt satuin tekee ennen niin vauhdilla leukoja, että "pompautus" tuli niinkuin itsestään. En mä sitä harjoitellut tai hakenut erikseen. Et sä saa vedettyä montaa kymmentä leukaa, jos teet niitä haukottelu vauhtia. Nyt ku massan lisäännyttyä en enää jaksa tehdä sellaisella temmolla, ei tätä ongelmaa ole. Ennen minusta oli kevyempi vetää leukoja, kun käytti kädet ihan suorana. Nyt vetelen oikeastaan vaan aina lisäpainoilla, niillä ei kovin vauhdikkaita leukoja tehdä. Tai ainakaan mä en pysty.
Niin ja tuosta heilumisesta ei ole kuin haittaa, mä en käsitä miten siitä joku vois hyötyä.

Ei ole kyse fuskaamisesta, ainakaan tahallisesta. Mä vaan nyt satuin tekee ennen niin vauhdilla leukoja, että "pompautus" tuli niinkuin itsestään.

Eli fuskasit. Mut ei se mitään.
Niin ja tuosta heilumisesta ei ole kuin haittaa, mä en käsitä miten siitä joku vois hyötyä.

En tiedä. Olen vain joskus pyytänyt kavereita tekemään ilman heilumista ja tulokset ovat olleet huonompia kuin heilumisen ja nykimisen kanssa.

Glup. Aamutreeneissä kokeilin eri tyylejä. Kyllähän siihen, kun pitkää sarjaa pyrkii tekemään, tuo mainitsemasi pompaus tulee itse kullakin....

13 leukaa vastaotteella olen tehny parhaimmillani ja voin taata, että tyyli oli kaikkea muuta kuin puhdas.

Täydin puhtaasti ja kontrolloidun rauhallisesi, kädet suoraksi laskien tulos on varmaan noin puolet tuosta "huipputuloksesta". Myötäotteella tulee puhtaasti se 6 leukaa.

Tosin näillä meikäläisen mitoilla (174/100) ei voi varmaan ihan hirrrrrmu kovia leukatuloksia vedelläkään. Tällä hetkellä vetelenkin enemmän vaan tätä dieettiä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Tuli niitä joskus vuosia sitten väännettyä joku reilu 20.

Nykyään ei tuu pitkiä sarjoja tehtyä niinkään. 50kg lisäpainoilla meni ykkönen kun viimeks kokeili, sitä olis tarkotus viedä ylöspäin.

Jossakin 25 hujakoilla se tällä hetkellä on, pitäis varmaan hiukan reenailla.

6 kappaletta, tavotteena 15 kesäksi :)

T. alipainoinen

Olen kovin huono vetämään leukoja, menee nyt 4. Leveä myötäleuka on kuitenkin varmaan yksi parhaista latsien kehittäjistä, niin pitäisi sitä harjoitella. Kerran viikossa tulee vedettyä leukoja ja lisäksi kulmasoutu. Mikä olisi paras tapa harjoitella leukoja? 3*max ei miltään parhaalta tunnu.

Olen kovin huono vetämään leukoja, menee nyt 4. Leveä myötäleuka on kuitenkin varmaan yksi parhaista latsien kehittäjistä, niin pitäisi sitä harjoitella. Kerran viikossa tulee vedettyä leukoja ja lisäksi kulmasoutu. Mikä olisi paras tapa harjoitella leukoja? 3*max ei miltään parhaalta tunnu.

Se on kumma juttu ku porukka luulee, että mitä leveempi ote sen parempi, ei se levee myötäote kehitä sun latseja yhtään sen enempää kuin kapea vastaote, varsinkin kun sun maximi on 4.

Opettele nyt ensialkuun vetämään leukoja sellaisella otteella mikä tuntuu kaikkein kevyimmältä (useimmiten kapea vastaote), kun saat 15 voit alkaa vaihtelemaan otteita ja ottaa lisäpainot käyttöön. Sun kannattais vetää 4-5 päivänä viikossa pitkin päivää useita sarjoja, 2-3 toistoa kerralla. Pikkuhiljaa lisäilet toistoja, ja mikä tärkeintä älä vedä failureen asti.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom