Kuinka monta leukaa (gallup)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Otetaan vaan. Tuu tänne veteleen mun.......... kaa laukoja.

Mun oma ennätys on 49, mutta jätän yleensä kädet aavistuksen verran koukkuun. Salilla vedän kyllä yleensä 20kg kiekolla 3 kertaa 15 toistoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
oma paino 82kg myötäotteella menee 9 vastaotteella 14. hidasta ja puhdasta.eipä ol tullu leukoja pahemmin veettyy.

miks ihmees koukkuun?

Koska se on kevyempää ja silviisii jaksaa tehdä enemmän toistoja. Kannattaa myös vetää siten, että leuka on on käännetty mahdollisimman ylös ja se vain hipaisee tankoa yläasennossa. Ei haittaa vaikka jäisi pari senttiä vajaaksikin. Kunhan tulee monta toistoa.

Mulla ainakin ennen tahtoi mennä pitkissä sarjoissa helpommin kädet suorana käyttäessä, koska tempo oli kova ja silleen sai vähän niinku pompautettua itsensä takaisin ylöspäin. Jos ei käyttänyt ihan lukossa(suorana), tuntui raskaammalta. Nykyään ei tätä ongelmaa ole ku niin nopeasti en pysty enää leukoja vetämään. Toistot tippunu ku on lisäpainoilla leukoja tehny.

onks mistään päin kotosin ku vedin 100 kiloo siit semmosest leuanveto laitteest ja painan 60 kg? älkää sit ihan hirveesti naurako ku oon vasta urani ihan alussa :D

onks mistään päin kotosin ku vedin 100 kiloo siit semmosest leuanveto laitteest ja painan 60 kg? älkää sit ihan hirveesti naurako ku oon vasta urani ihan alussa :D

Tuohan kuulostaa aika hyvältä. Ei mitään syytä nauramiseen. Mutta minkälainen leuanveto laite? Meilläpäin ei salilla ainakaan sellaista ole. Ellet sitten tarkoita ylätaljaa jossa vedit sen?

ylätaljaa juurikin... siin on vaan parempi tehä leuanveto ku normi tangol (vaik vetäs leveelläki otteella)...

oli pakko kysyy ku ne jotku supersonnit tuijotti niin oudosti et en tiennyt pitäskö nyt itkee vai nauraa :D

Mulla ainakin ennen tahtoi mennä pitkissä sarjoissa helpommin kädet suorana käyttäessä, koska tempo oli kova ja silleen sai vähän niinku pompautettua itsensä takaisin ylöspäin. Jos ei käyttänyt ihan lukossa(suorana), tuntui raskaammalta. Nykyään ei tätä ongelmaa ole ku niin nopeasti en pysty enää leukoja vetämään. Toistot tippunu ku on lisäpainoilla leukoja tehny.

Pompautus on kanssa hyvä. Varsinkin jos siihen saa mukan sellaisen heilurimaisen liikkeen. Paljon kevyempää. Missään nimessä ei kannata laskea rauhallisesti kädet suoriksi. Paljon raskaampaa nääs.

Taysin puhtaalla suorituksella, kadet suoriksi, olen parhaimillaan saanu 19 leukaa. Nykyaan, painon kasvamisen myota varmaan 10-13.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom