Vastaotteella meni säkällä viisi, myötäotteen tulosta en kehtaa edes ilmoittaa!
Olen niin heikko, että hävettää.
Olen niin heikko, että hävettää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotain 5*5 ja 4*6 olen tainu viimeaikoina 25 lisäpainolla vääntää. Sitä toistomaksia en ole kokeillu.
Yhden käden leuka on kova voimanäyttö, yhden käden leuka on vähän kaksipiippuine juttu. Jos haluaa edes lähtee yrittää, leukoja pitäisi saada vähintään 20.Kui mont leukaa pitäs pääst kahdel kädel et pääsis kerra yhel(noin). Tavote olis pääst kesä jälkee yks. Nyt menee 18 kahdel kädel.
Yhdenkäden leukaa pitää treenata, sama kysymys kuin: Kuinka nopeasti on juostava 10km, jotta pääsee 100m kymmeneen sekuntiin? Hyvä tapa treenata on mulla ollu ainaki eritasovedot, yhdenkäden talja sekä leuanveto lisäpainoilla. Mulla viimesin yritys tuotti 20 leukaa, mutta nyt luulis menevän pari enemmän.Kui mont leukaa pitäs pääst kahdel kädel et pääsis kerra yhel(noin). Tavote olis pääst kesä jälkee yks. Nyt menee 18 kahdel kädel.
Omakohtaisena kokemuksena sanon että 15-20 riittää helposti. Eritasovedot ja apukäden sormilla auttamiset ovat ehkä parasta treeniä.Kui mont leukaa pitäs pääst kahdel kädel et pääsis kerra yhel(noin). Tavote olis pääst kesä jälkee yks. Nyt menee 18 kahdel kädel.