Kuinka monta leukaa (gallup)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Vastaotteella meni säkällä viisi, myötäotteen tulosta en kehtaa edes ilmoittaa!

Olen niin heikko, että hävettää. :david:

Jotain 5*5 ja 4*6 olen tainu viimeaikoina 25 lisäpainolla vääntää. Sitä toistomaksia en ole kokeillu.

Kiitos tiedoista. No se saattaa muutaman kuukauden päästä meikälläkin 50kg-kiekko nousta mukana, hopeso. Tsemppiä sulle treeneihin!

25 kiekon kanssa myötäotteella ja remmeillä tein toissapäivänä 2x8. Vois koittaa toistomaksiminkin täs joskus. Omapaino lienee nyt siinä 92

Kui mont leukaa pitäs pääst kahdel kädel et pääsis kerra yhel(noin). Tavote olis pääst kesä jälkee yks. Nyt menee 18 kahdel kädel.

Kui mont leukaa pitäs pääst kahdel kädel et pääsis kerra yhel(noin). Tavote olis pääst kesä jälkee yks. Nyt menee 18 kahdel kädel.
Yhden käden leuka on kova voimanäyttö, yhden käden leuka on vähän kaksipiippuine juttu. Jos haluaa edes lähtee yrittää, leukoja pitäisi saada vähintään 20.
Itsellä leukoja on tullut 24 ja kaikki puhtaita, oli meinaan kisatuomari tason kaveri laskemassa :)

myötäotteella taitaa mennä ilman lisäpainoja semmoset 16-18kpl. 20-kilon lisäpainolla joku 7 :down:

Yhdenkäden leukaa pitää treenata, sama kysymys kuin: Kuinka nopeasti on juostava 10km, jotta pääsee 100m kymmeneen sekuntiin? Hyvä tapa treenata on mulla ollu ainaki eritasovedot, yhdenkäden talja sekä leuanveto lisäpainoilla. Mulla viimesin yritys tuotti 20 leukaa, mutta nyt luulis menevän pari enemmän.

Tänään tartuin pitkästä aikaa leuanvetotankoon ja vastaotteella meni 22.. En tosin vetäny millään ennätystehdasasenteella. Painoa tollanen kuudenkympin paikkeilla ja pituutta vähän enemmän kun muijalla joka on 155 :D

enkka joku 35, mutta 75kiloisena.. nyt ollaan jo 100 paremmalla puolella, menee joku 15leukaa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Omakohtaisena kokemuksena sanon että 15-20 riittää helposti. Eritasovedot ja apukäden sormilla auttamiset ovat ehkä parasta treeniä.

Kokeilkaas vaikka tehdä kympin sarja siten että joka vedon välissä on 10sek tauko roikkuen kädet suorana. Ainakaan kylmiltään ja sen enempiä treenaamatta tuntuu aika pahalta... :urjo:

Loppupelissä aika huonoja tuloksia suurinosa porukkasta täällä vetelee:wtf:... kun on selaillut läpi thrediä.. ois kuvitellu et keskiarvo ois joku 15-20.. Johtuu tosin varmaan siitä että itse oon vedelly aina leukoja...

18 meni vastaotteella kun viimeksi kokeilin. Painoa vetohetkellä noin 100 kg

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom