Kuinka monta leukaa (gallup)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Enkka 10 kpl.(tällä hetkellä) Tanko koskettaa solisluita, mutta kädet ei ihan suorina alhaalla, mutta sen mä saan ilmeisesti anteeks, kun mä tein negatiivisen vaiheen melko hitaas puoleisesti..?

Myötä, vasta? vittu :D rystyset naamaanpäin menee 16, kaikki puhtaita, liikunnan opettaja katteli vieressä. : ) rystyset poispäin naamasta menee 20kg:n lisäpainolla 5leukaa.

Äsken 10 vedin tollasena testinä 10sek tauot suorilla käsillä alhaalla joka toiston välissä. Viimeiseen 3kk oon vetänyt yhteensä ehkä 150 leukaa että siihen nähden ihan ok...

15 vastaotteella, suorilta käsiltä ilman suurempia heilumisia

9 oon saanu about 2 viikkoo sitten.

32 leukaa tuli tehtyä puhtaasti, eli kädet suoriks alhaalla... Painoa 70 ja pituutta 174..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Hyvin huonosti tulee vedettyä painoon nähden. Vastaotteella 13 (15kg lisäpainon kanssa 1), myötäotteella 8.

Paino 62kg, pituus 180cm.

vedin 18kg vyötsillä 18 toistoo toss josku intin jälkeen. ekat pari vuotta sitte 29 (ei repimistä) nyt menee 18kg lla 15. vedän 1-2x viikos. paino noussu reiluun 70:iin

vedin 18kg vyötsillä 18 toistoo toss josku intin jälkeen. ekat pari vuotta sitte 29 (ei repimistä) nyt menee 18kg lla 15. vedän 1-2x viikos. paino noussu reiluun 70:iin

Eilen tuli uus ennätys 21 toistoa. omapaino n. 72 kiloa.

Hartianlevyisellä ( kapeahkolla :) ) vastaotteetta 25kg-kiekon kanssa ennätys 5 puhdasta toistoa.
Omallapainolla en ole ennätyksiä kokeillut.

Strategiset mitat 178cm/87kg.

Toistoissa en oo varma, 20 paikkeilla, mut 50 kg lisäpainolla meni suht kevyt ykkönen, omapaino 88 kg

Toistoissa en oo varma, 20 paikkeilla, mut 50 kg lisäpainolla meni suht kevyt ykkönen, omapaino 88 kg

Vilpurni, kuinka monta leukaa saat esim. 25kg:n lisäpainoilla? Ollaan aika saman painosia, ois kiva tietää kuinka kaukana toi 50kg-ykkönen on mulla..

Vilpurni, kuinka monta leukaa saat esim. 25kg:n lisäpainoilla? Ollaan aika saman painosia, ois kiva tietää kuinka kaukana toi 50kg-ykkönen on mulla..

Jotain 5*5 ja 4*6 olen tainu viimeaikoina 25 lisäpainolla vääntää. Sitä toistomaksia en ole kokeillu.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom