Kuinka monta leukaa (gallup)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Enkat omalla painolla (73kg) 25 kpl, hieman ennen joulua intin testeissä kevyet 14kpl (sai täydet pisteet:D) Pitääkin testata nykykunto:jahas:

semmonen 20 menee mutta noin kolme viimeista on sellaista rimpuilua!!
Ja omapaino on 67 kiloa

20 kappaletta menee omalla painolla ääniefektien kera (70kg)

mä olen 15-vuotias poika ja parhaimmillani ole tehnyt 40 leukaa nyt teen noin 30-35 koulussa kuntotestissä.
kun on lisäpainoo 40kg niin teen 2 leukaa. en käytä lisäaineita!

2 MENI EILEN !! lisäaineena ylipainoa:)

Tykkään leuoista. En tiedä monta menee. Käytän lisäaineita. (stabilointiaineita, väriaineita, paakkuuntumisenestoaineita jne.) :rolleyes:

mä olen 15-vuotias poika ja parhaimmillani ole tehnyt 40 leukaa nyt teen noin 30-35 koulussa kuntotestissä.
kun on lisäpainoo 40kg niin teen 2 leukaa. en käytä lisäaineita!

lähe helvettii täält foorumist puhuu tollast paskaa...
Nii ettei mee ohi aiheen ni itte ku testasin ni meni 4 leukaa (siit on toki jo väh 4kk) luulisin nyt menevän 6 puhdasta...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
lähe helvettii täält foorumist puhuu tollast paskaa...
Tuo tulos omalla painolla ei ole ollenkaan mahdoton noinkaan nuorella kaverilla - omalla luokallani oli aikanaan yläasteella kaveri, joka kiskoi 38 leukaa liikunnantunnilla tuon ikäisenä.

Tulos jäi hyvin mieleen siksi, että luulin silloin olevani aika kova tuossa lajissa ja kakkoseksi jääminen tuli vähän puun takaa, mutta sellaisella erolla ettei tullut lohdutusta edes tekniikasta napisemisesta. :)

Tuo 40kg lisäpainolla leuanvetely kuulostaakin sitten jo siltä, että "missä on video?"

Noin 7 taitaa mennä. Siihen osasyynä se että kunnon leuanvetotankoa ei tällä hetkellä lähistöltä löydy, ja improvisoimalla mennään

Muutama kuukausi sitten taisin saada peräti sen 29kpl, mutta nykyään varmaankin sen 20kpl.:)

Leuanvedon maailmaennätys, 370 toistoa, on eteläkorealaisen Lee Ching Yongin hallussa. Eugen Sandow on yhdellä kädellä suoritetun leuanvedon maailmanennätyksen haltija 25 toistollaan molemmilla käsillään.

Siin on jo treenaamista!

28 leukaa ennätys (josta ei videoo), mutta 16 ja 14 toistoista löytynee clippit.

youtube.com/untelo89

Aika paljon kaikenlaista tuolla videolla, mutta ei kyllä leuoista tietoakaan. Ainakin itse näin vain pena, pystypunnerrus, mave.

itellä meni 20 toistoo, aikaa tästä noin vuosi... Pitääki kokeilla huomen et monta menee.
On muute sickkii noide tendazie vedo ja kun kattoo, miten nuorii jannui ne siel jo valmentaa (näkyy muis videois) nii siel on sellaset bartendazit tulos et ei huhhuh

:offtopic: Vanhan yläasteen enkat oli vetäny joku painija:
yli 50 omalla painolla

Noitahan täälä riittää kun puolet kuntalaisista painii :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom