Kuinka monta leukaa (gallup)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
172 cm oon, 72 kg :) Ja nykyään tulee leukoja nipinnapin huimat... Neljä. Jee.

10 taitaa mennä ja painoa se 64 kiloa. Myötäotteella. Ennätykset jostain puolen vuoden takaa 15 tai jotain.

..10 lisäpainolla x 24.Suorilta käsiltä leuka yli tangon ilman virpomista.:) Paino n80kg +-2kg Pituus 186.

pohjat !!!

Riippuu päivästä, mutta max 1 kpl. :dance: yleensä ei edes sitä. Well voima ei asu minun kropassa ainaskaan vielä :kuola:

Tänään klo 10 aikaan 34 toistoa vastaotteella. Paino joulun jälkeen 81kg ja pit 175.

Omalla painolla en ole maksimeja vähään aikaan vetäny, mutta treeneissä tällä hetkellä 3x6 7,5kg lisäpainoilla. Ja kaks kertaa olen käyny nyt tuon lisäpainovyön kanssa vetämässä. Luultavasti noita painoja saa heitellä jatkossa lisää. Sellanen lisäpainovyö on kyllä aivan mahtava juttu, joka kyllä kuuluu ehdottomasti joka salille. Edellisessä ei ollu... :wtf:

Nykyisiä tuloksia tänne, kun oon alkanut kunnolla leuanvetoa treenaamaan: (oma paino 65-70 paikkeilla)

10kg lisäpainoilla 8 toiston ja 15g 6 toiston sarjoja.

Omalla painolla ennätys on 28.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Nykyisiä tuloksia tänne, kun oon alkanut kunnolla leuanvetoa treenaamaan: (oma paino 65-70 paikkeilla)

10kg lisäpainoilla 8 toiston ja 15g 6 toiston sarjoja.

Omalla painolla ennätys on 28.

Kohtuu outo suhde noiden lisäpainotoistojen ja omalla painolla vedettyjen välillä. Kyllä sun tolla 15 kilolla pitäs reilusti päälle kymmenen vetää. Oiskohan hermotuksissa jotain häikkää? No offence, muuten omalla painolla kova tulos :)

Dodiin, tuossa jo puitu lisäpainojutskia ja tässä lisää.
Aiemminkin postannut, en muista edes mitä laitoin mutta ikinä en ole yli 16 leukaa saanut omalla painolla. tod. näk. 14-16. Noh, joka tapauksessa tuossa oon joululoman ajan eli reilun viikon nyt syöny vitusti paskaa, paino vissiin 71kg tällä hetkellä eli ei oo fläsää tarttunu ei sitten ollenkaan. Tosin ei ole ikinä ennenkään tarttunut. 2 kevyttä keittopäivää takana ja uudenvuodenaattona vedin 15kg lisäpainolla 6 toistoa ?!?! 2 viikkoa sitten 10kg painolla 3x4 ja 2 vikaa sarjaa oli kohtalaisen tiukkoja. Ihmettelen vaan että mitä helvettiä on oikein tapahtunut ? :D
Toisaalta positiivista kylläkin :D

Vaikuttaako tuo että missä ne lisäpainot pitää? Normaalisti olen joko pitänyt jaloilla kässäriä tai normaalisti vyöllä kiekkoa, mutta uudenvuodenaattona oli repussa 15kg kässäri. Ja olin tuolloin vielä selvänä ja useampikin ukko tsekkasi että varmasti oli 15kg.

Omalla painolla en ole maksimeja vähään aikaan vetäny, mutta treeneissä tällä hetkellä 3x6 7,5kg lisäpainoilla.

No joo. Kuten arvelin, niin rautaa on saanu lisäillä. Tänään 12,5kg lisäpainoilla 3x5, ja tuskimpa tuo vielä tuohonkaa jysähtää.

About 30 omalla painolla.
Lisäpainoykkönen 40kg.
Sarjapainot 30kgx4-5

Omapaino vaivaset 70kg:(

Tänään meni 18 ilman minkaalaista sätkintää tai vilppiä koulun testeis :D En tosin ees oo ikiin oppinu sätkimään tai huijaamaan, eikä oo pahemmin voinukaa kun kotopihalla oleva leuanvetotelineen tanko ei taivu mihkään suuntaan.
Pitääkin alkaa harjotella leuanvetoo.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom