Kuinka monta leukaa (gallup)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
~10 toistoa ... enkat jotain 18 joskus koulussa nuorempana.

20 sain ku treenaili leukoja vähän enemmä. Nyt meni 14.

Yli kahtakymmentä en oo ikinä tehny, mutta varmasti menee enemmän, koska kun lopettaa kahdessakympissä niin ei tunnu vielä kauhean pahalta.
Myötäotteella niskantaakse saan varmaan jonkun kymmenen ja risat.

Siinä on ero kuin yöllä ja päivällä laskeeko sen ihan alas vai fuskaako "vähän".Vitutti armeeja kuntotestissä kun jotkut sankarit veti täydet 14 fuskaamalla,ja muuten ois saanut sen 5-6.
Niin ite vedän 12-14 puhtaasti.

Ennätys varmaan 12+, nyt ehkä 10 ja selkätreenin jälkeen ei yhtään tai sitten pari. =)

Koulun kuntotestisä 26 siis puhtaita kun maikka oli tosi tiukka niiden puhtauden suhteen. Nykyään menee reilu 30

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
14

Samat 14 X kuin intissä ollessa vuonna 1989, mutta koska olen nyt 80kg ja silloin olin vain 69kg, olen siis selvästi :david: :mpi kuin silloin.

Joo kesällä koitin viimeks leukoja, meni muistaakseni 14. Pitää joku päivä koittaa salilla uusia ennätyksiä!! :thumbs:

Noita tavallisia leukoja meni kesällä peruskuntokaudella 18. Oma enkka on vuosien takaa muistaakseni 22. Treeninä pyrin vetämään leuat rintalihaksen alaosan tasolle aika voimakkaassa takanojassa tai sitten teen pusuleukoja. Niillä tavoilla menee 6-8 leukaa.

11

kyllähä se semmoset kivasti 20 jos oikeen ähisee ja puhkuu,, jos vielä kattoopi ku painoindeksi lähenee 25..

testannu viimeks vuonna kivi ja miekka. enkat 17, nyt menis varmaa enemmä.

Noita menee sen ~10-15kpl, tavallisia vastaotteella. Myötäotteella en tiedä, tuntuisi ettei varmaan yhtäkään. :) Pitänee kokeilla.

Muuten näin tekemisenpuutteessa äkkiseltään laskettuna tähän mennessä vastanneiden perusteella pakkislaiset keskimäärin vetää omalla painollaan:

14,3 leuanvetoa

:david:

15 vastaotteella. Myötäotteella tuskin saan paria enempää rintaan asti.... :david:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom