Kuinka monta leukaa (gallup)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
36
tähä näitten penkkivertailuitten välii o hyvä pistää iha uuenlaine(ainaski vaihtalevuutta tuova) galluppi: monta leuanvetoa saatte? :D

pitäkää hauskaa :worship:

Re: Kuinka monta leukaa(gallup)

Originally posted by KäveleväRuumis
tähä näitten penkkivertailuitten välii o hyvä pistää iha uuenlaine(ainaski vaihtalevuutta tuova) galluppi: monta leuanvetoa saatte? :D pitäkää hauskaa :worship:

Riippuu tietenkin, tekeekö leuanvedon silleen, että kädet aivan suoriksi loppuun. No, itse tein testin, jossa leuanveto, dippi ja sotilaspenkki parin minuutin palautuksilla putkeen ja sain yhteistulokseksi 101 toistoja. Siis kaikki tehtiin omalla painolla. Sain mm. leuoista tulokseksi 30 toistoa ei aivan suoriksi koukistettuina, mutta kuitenkin. Sellaista.

Joku kymmenisen toistoa menee, eli ihan liikaa. pitäs olla enempi massaa nii ei menis leukoja noin paljoa :(

kyl se kympin pitäs mennä rikki näin massaa kasvattaessakin...kevyessä kunnossa menee se 14-17

Pienen pötsin ja vielä pienemmän treenin takia ei mene varmaan viisikään. Hävettää. Ensi kesänä menee helposti 15, sen lupaan ja tulen sitten tänne kovistelemaan ;)

Parhaimmillaan 28 leukaa (pari kk sitte.. ) Mulla ainaki on noi leuat sillee et ei tarvi ku vähän treenailla nii toistoja alkaa menemään aika paljon eli kehittyy nopeesti, mutta sitte taas pari viikkoa vetämättä nii tulos tippuu heti helvetisti :down:

hmm.. intin testeissä sain 12 kappaletta. oli samalla oma ennätys.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
15-16 tällä hetkellä.

20 - 30. Intissä 26, Lukiossa 20, ennätys taitaa olla 30. Sen jälkeen ei enää huvita.

Mäki oon päässy kolme :thumbs:

parikymmentä.

parhaimmillaan on menny 17 (vuos sit)...nykyään, painoa tullu +15kg, menee 14 puhasta

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom