Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Iivili
Kai tää elämäntapa on, varsinkin kun ajattelee syömisiään.
Valtavirtaihmiset: töissä ostetaan kahviosta aamupalaksi vaalea sämpylä & kahvi, ei väliä mitä sämpylän välissä. Päivällä syödään sitä, mitä ruokalassa tarjotaan, runsaasti hiilarilisäkettä. Ei ennakoida syömisiä. Usein on hauska seurata junassa, että missä vaiheessa ihmisillä rupeaa olemaan jano ja nälkä.
Minä: aamupalaksi pari ruisleipä siivua, päällä reilusti kinkkua tai kalkkunaleikettä. Palanpainikkeeksi proteiinijuoma ja lopuksi pari rkl rypsiöljyä sekä teetä. Päivällä mikrossa lämmitän omaa ruokaa, koska ruokalan ruoka ei kelpaa (hinta laatuun nähden liian kova, liikaa hiilareita). Työkaverini tuijottavat vieläkin ihmeissään ruokaani ja utelevat, mitä siinä on ja miksi siinä on niin paljon lihaa, kanaa tai kalaa ja miksei ruokalan ruoka kelpaa. Jossain välissä heitetään kitusiin vitaminiipillerit ja sitäkin oudoksutaan, ehkä vähemmän kuin "niitä jauhoja" ja rypsärin syömistä silteensä. Junassa kun väki rupeaa kärvistelemään nälissään ja janoissaan, ostaa törkeällä hinnalla junan raflasta limua, sipsejä, kahvia, pullaa tai jopa reissumiestä, mä kaivan repusta omenan, jälkiuuniruisleivän ja tonnikalapurkin, sekä ison pullon raanavettä. Halvempaa ja saan sellaista muonaa kuin haluan. Mausta viis :D.
Joustaa voin ja pystyn esim. sukujuhlilla tai Tomin tyyliin reenien ajankohdan suhteen (treffit), mutta jos pitäisi olla esim. viikko (tai pidempään ) ilman _minkäänlaista_ fyysisesti raskasta aktiviteettia, niin kyllä rupeaisi jo mieltäkin ahistamaan, kropan tukkoisuudesta nyt puhumattakaan.
Joo, päivä, pari tai jopa kolmekin päivää menee ilman salia, JOS sen voi kompensoida hyvällä ruoalla, seuralla ja riittävällä levolla. Kuitenkin pelkkä ajatuskin esim. jostain 3-päiväisestä juhannusryyppyorgiasta tai -festarista vituttaa. 3 päivää kataboliaa, ruoka on mitä sattuu ja sitä on liian vähän, jengi örveltää kännissä ja unta saa ihan liian vähän. Ei kiitos. Ennemmin olen ja syön hyvin, käyn salilla, lepäilen ja palaudun.Originally posted by Iivili
Joustaa voin ja pystyn esim. sukujuhlilla tai Tomin tyyliin reenien ajankohdan suhteen (treffit), mutta jos pitäisi olla esim. viikko (tai pidempään ) ilman _minkäänlaista_ fyysisesti raskasta aktiviteettia, niin kyllä rupeaisi jo mieltäkin ahistamaan, kropan tukkoisuudesta nyt puhumattakaan.
Originally posted by Tomi
_o/
Mä suunnittelen lähestulkoon kaiken treenien ympärille. Jos tarvii lähteä paikkaan X vähän pidemmäksi aikaa, niin pidän huolen, että ruokapuoli on kunnossa. Jos ei ole mahdollista käydä jossain syömässä, niin otan omat eväät mukaan. Treenipäivistä ei silti tarvi enää pitää niin orjallisesti kiinni kuin joskus. Jos esim keskiviikolle sattuisi treeni ja samalle päivälle voisi sopia treffit tytön kanssa, niin kyllä mä siirrän sitä treeniä seuraavalle päivälle... Mutta ensin toki yritetään sopia niitä treffejä seuraavalle päivälle.
Kiitos samoin! Mulla piti tänään olla rinta-hauispäivä, mutta siirsin sen huomiseksi, koska tänään pitää jäädä pariksi tunniksi ylitöihin. Lauantaina voikin sitten lepäillä, syödä hyvin, katsoa dvd-leffoja, pelata pitkästä aikaa GTA Vice Cityä ja harjoittaa muuta tuollaista yleistiä pippelinvenytystä. Sunnuntaina räjähtää sitten jalat.Originally posted by SnakeVee
Tsemppiä vaan kaikille treenaamiseen ja syömiseen ja hyvää Juhannusta. Itse vietän huomenna rauhallisen päivän ja lauantaina on vuorossa selkätreeni ja yksi suosikeistani eli maasveto :evil:
Originally posted by kvi
No miten sen nyt ottaa. Juuri suunnittelin mökille eväitä ja huolen aiheena ei ollut että onko kaljaa tarpeeksi, vaan että varmasti tulee tarpeeksi pihviä mukaan jotta ravitsemus on kunnossa.
Lisäksi siirsin jalkatreenin tälle päivälle, koska mökillä harjoittelu mahdollisuudet ovat melko vähissä joten taukoa tulee ainakin pari päivää. :(
Originally posted by makew
Jos on hirsi mökki, niin revit vaan hirren irti seinästä ja alat kyykkäämään... vittu mä oon väsynyt...
Originally posted by kvi
Suunnittelin kyllä että kävisin jostain jonkun puun kaatamassa ja sen kanssa kyykkäisin, mutta taitaa kyllä tällä kertaa jäädä puut metsään kasvamaan.
Originally posted by SnakeVee
Samat ajatukset, erona ainoastaan se että mä jättäisin treffitkin väliin! Nykyään siis näin, koska naisista ei tule muutakuin huolia!
Itse vietän huomenna rauhallisen päivän