Kuinka monelle...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
kehonrakennus on elämän tapa?

Edit: tai voimanosto tai painonosto

Edit: tällä tarkoitan sitä, että esim. kehonrakennus ei ole pelkkää salilla käyntiä, vaan se liittyy päivittäiseen rutiiniin.

Tällä hetkellä ei kehonrakennus vaan voimanosto, mutta tuo saattaa muuttua kehopohjaiseksi nopeastikin.On ollut jo melkein kymmenen vuotta.Treeni auttaa pysymään selväjärkisenä, en tiedä minne hullujenhuoneelle tästä ilman tankoa joutuisi. Välillä tulee otettua liian tosissaankin ja miettii miten hyväksi sitä tulisi,vaikka kuviokellunnassa, jos keskittyisi siihen yhtä paljon...

_o/

Mä suunnittelen lähestulkoon kaiken treenien ympärille. Jos tarvii lähteä paikkaan X vähän pidemmäksi aikaa, niin pidän huolen, että ruokapuoli on kunnossa. Jos ei ole mahdollista käydä jossain syömässä, niin otan omat eväät mukaan. Treenipäivistä ei silti tarvi enää pitää niin orjallisesti kiinni kuin joskus. Jos esim keskiviikolle sattuisi treeni ja samalle päivälle voisi sopia treffit tytön kanssa, niin kyllä mä siirrän sitä treeniä seuraavalle päivälle... Mutta ensin toki yritetään sopia niitä treffejä seuraavalle päivälle. :)

Kyllä mäkin miellän kehonrakennuksen elämän tavakseni, koska: harjoittelen järjestelemällisesti(ainakin yritän :D ), huolehdin ravinnosta ja levosta. Mun mielestä kehonrakennus on 24 h juttu, ei noista 3 mainitusta oo vara lipsua, jos haluaa kehittyä.

Edit: enkä viitti pilata minimaalisia kehittymis mahdollisuuksia viinalla :curs: , ainakaan usein... absolutiksi en kyllä siltikään ikinä ala

Kai tää elämäntapa on, varsinkin kun ajattelee syömisiään.

Valtavirtaihmiset: töissä ostetaan kahviosta aamupalaksi vaalea sämpylä & kahvi, ei väliä mitä sämpylän välissä. Päivällä syödään sitä, mitä ruokalassa tarjotaan, runsaasti hiilarilisäkettä. Ei ennakoida syömisiä. Usein on hauska seurata junassa, että missä vaiheessa ihmisillä rupeaa olemaan jano ja nälkä.

Minä: aamupalaksi pari ruisleipä siivua, päällä reilusti kinkkua tai kalkkunaleikettä. Palanpainikkeeksi proteiinijuoma ja lopuksi pari rkl rypsiöljyä sekä teetä. Päivällä mikrossa lämmitän omaa ruokaa, koska ruokalan ruoka ei kelpaa (hinta laatuun nähden liian kova, liikaa hiilareita). Työkaverini tuijottavat vieläkin ihmeissään ruokaani ja utelevat, mitä siinä on ja miksi siinä on niin paljon lihaa, kanaa tai kalaa ja miksei ruokalan ruoka kelpaa. Jossain välissä heitetään kitusiin vitaminiipillerit ja sitäkin oudoksutaan, ehkä vähemmän kuin "niitä jauhoja" ja rypsärin syömistä silteensä. Junassa kun väki rupeaa kärvistelemään nälissään ja janoissaan, ostaa törkeällä hinnalla junan raflasta limua, sipsejä, kahvia, pullaa tai jopa reissumiestä, mä kaivan repusta omenan, jälkiuuniruisleivän ja tonnikalapurkin, sekä ison pullon raanavettä. Halvempaa ja saan sellaista muonaa kuin haluan. Mausta viis :D.

Joustaa voin ja pystyn esim. sukujuhlilla tai Tomin tyyliin reenien ajankohdan suhteen (treffit), mutta jos pitäisi olla esim. viikko (tai pidempään :eek: ) ilman _minkäänlaista_ fyysisesti raskasta aktiviteettia, niin kyllä rupeaisi jo mieltäkin ahistamaan, kropan tukkoisuudesta nyt puhumattakaan.

Originally posted by Iivili
Kai tää elämäntapa on, varsinkin kun ajattelee syömisiään.

Valtavirtaihmiset: töissä ostetaan kahviosta aamupalaksi vaalea sämpylä & kahvi, ei väliä mitä sämpylän välissä. Päivällä syödään sitä, mitä ruokalassa tarjotaan, runsaasti hiilarilisäkettä. Ei ennakoida syömisiä. Usein on hauska seurata junassa, että missä vaiheessa ihmisillä rupeaa olemaan jano ja nälkä.

Minä: aamupalaksi pari ruisleipä siivua, päällä reilusti kinkkua tai kalkkunaleikettä. Palanpainikkeeksi proteiinijuoma ja lopuksi pari rkl rypsiöljyä sekä teetä. Päivällä mikrossa lämmitän omaa ruokaa, koska ruokalan ruoka ei kelpaa (hinta laatuun nähden liian kova, liikaa hiilareita). Työkaverini tuijottavat vieläkin ihmeissään ruokaani ja utelevat, mitä siinä on ja miksi siinä on niin paljon lihaa, kanaa tai kalaa ja miksei ruokalan ruoka kelpaa. Jossain välissä heitetään kitusiin vitaminiipillerit ja sitäkin oudoksutaan, ehkä vähemmän kuin "niitä jauhoja" ja rypsärin syömistä silteensä. Junassa kun väki rupeaa kärvistelemään nälissään ja janoissaan, ostaa törkeällä hinnalla junan raflasta limua, sipsejä, kahvia, pullaa tai jopa reissumiestä, mä kaivan repusta omenan, jälkiuuniruisleivän ja tonnikalapurkin, sekä ison pullon raanavettä. Halvempaa ja saan sellaista muonaa kuin haluan. Mausta viis :D.

Joustaa voin ja pystyn esim. sukujuhlilla tai Tomin tyyliin reenien ajankohdan suhteen (treffit), mutta jos pitäisi olla esim. viikko (tai pidempään :eek: ) ilman _minkäänlaista_ fyysisesti raskasta aktiviteettia, niin kyllä rupeaisi jo mieltäkin ahistamaan, kropan tukkoisuudesta nyt puhumattakaan.

Just noin mäkin sen käsitän :thumbs: en vain pysty ilmaisemaan itseni noin hyvin :)

Treenaaminen on minulle tapa pysyä kunnossa ja myös järjissäni ehkä se sitten on elämän tapa ja ehkä ei koska syön hyvin ja haluan olla iso ja ehkä myös vähän :david:

Originally posted by Iivili
Joo, päivä, pari tai jopa kolmekin päivää menee ilman salia, JOS sen voi kompensoida hyvällä ruoalla, seuralla ja riittävällä levolla. Kuitenkin pelkkä ajatuskin esim. jostain 3-päiväisestä juhannusryyppyorgiasta tai -festarista vituttaa. 3 päivää kataboliaa, ruoka on mitä sattuu ja sitä on liian vähän, jengi örveltää kännissä ja unta saa ihan liian vähän. Ei kiitos. Ennemmin olen :david: ja syön hyvin, käyn salilla, lepäilen ja palaudun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rehellisesti sanottuna mulle ei ole. Huono omatunto silti tulee kun päihteitä kuluu, safkat menee pitkin v*ttua ja tulokset laskee. Mutta turha siinä sitten itkeä 38:n hanskoja. :)

Saan itse päättää koska teen töitä, niin maksimitreenipäivinä en ota työpäiviä.
Kyllä tuo elämäntavan puolelle menee ja aika paljon suunnitelmat menevät juuri treenien mukaan.

Originally posted by Tomi
_o/

Mä suunnittelen lähestulkoon kaiken treenien ympärille. Jos tarvii lähteä paikkaan X vähän pidemmäksi aikaa, niin pidän huolen, että ruokapuoli on kunnossa. Jos ei ole mahdollista käydä jossain syömässä, niin otan omat eväät mukaan. Treenipäivistä ei silti tarvi enää pitää niin orjallisesti kiinni kuin joskus. Jos esim keskiviikolle sattuisi treeni ja samalle päivälle voisi sopia treffit tytön kanssa, niin kyllä mä siirrän sitä treeniä seuraavalle päivälle... Mutta ensin toki yritetään sopia niitä treffejä seuraavalle päivälle. :)

Samat ajatukset, erona ainoastaan se että mä jättäisin treffitkin väliin! Nykyään siis näin, koska naisista ei tule muutakuin huolia!

Kyllä kun tähän hommaan alkaa niin jos tuloksia haluaa niin kyllä on pakko keskittyä siihen syömiseen ja lepoon 24*7*362. Usein kaverini jotka käyvät salilla tulevat kyselemään että no miten treenaat ja mitä teet salilla, tyyliin "sä varmaan asut siellä" ja että neuvo jotain treenivinkkejä. Yleensä kysyn ensimmäiseksi että miten syöt??? Enempää ei sitten neuvoja tartte antaakaan, koska kaikilla on ongelmia sen ravinnon epäsäännöllisyyden kanssa.

Itse olen ainakin huomannut että rakastan sitä kun saa keskittyä treeniin ja huolehtia siitä säännöllisestä syömisestä. Silloin tuntuu että treenaa koko ajan.

Tsemppiä vaan kaikille treenaamiseen ja syömiseen ja hyvää Juhannusta. Itse vietän huomenna rauhallisen päivän ja lauantaina on vuorossa selkätreeni ja yksi suosikeistani eli maasveto :evil:

Originally posted by SnakeVee
Tsemppiä vaan kaikille treenaamiseen ja syömiseen ja hyvää Juhannusta. Itse vietän huomenna rauhallisen päivän ja lauantaina on vuorossa selkätreeni ja yksi suosikeistani eli maasveto :evil:
Kiitos samoin! Mulla piti tänään olla rinta-hauispäivä, mutta siirsin sen huomiseksi, koska tänään pitää jäädä pariksi tunniksi ylitöihin. Lauantaina voikin sitten lepäillä, syödä hyvin, katsoa dvd-leffoja, pelata pitkästä aikaa GTA Vice Cityä ja harjoittaa muuta tuollaista yleistiä pippelinvenytystä. Sunnuntaina räjähtää sitten jalat. :)

Hyvät kataboliat kaikille festareille lähtijöille! :kitt:

No miten sen nyt ottaa. Juuri suunnittelin mökille eväitä ja huolen aiheena ei ollut että onko kaljaa tarpeeksi, vaan että varmasti tulee tarpeeksi pihviä mukaan jotta ravitsemus on kunnossa.

Lisäksi siirsin jalkatreenin tälle päivälle, koska mökillä harjoittelu mahdollisuudet ovat melko vähissä joten taukoa tulee ainakin pari päivää. :(

Originally posted by kvi
No miten sen nyt ottaa. Juuri suunnittelin mökille eväitä ja huolen aiheena ei ollut että onko kaljaa tarpeeksi, vaan että varmasti tulee tarpeeksi pihviä mukaan jotta ravitsemus on kunnossa.

Lisäksi siirsin jalkatreenin tälle päivälle, koska mökillä harjoittelu mahdollisuudet ovat melko vähissä joten taukoa tulee ainakin pari päivää. :(

Jos on hirsi mökki, niin revit vaan hirren irti seinästä ja alat kyykkäämään... vittu mä oon väsynyt...

Originally posted by makew
Jos on hirsi mökki, niin revit vaan hirren irti seinästä ja alat kyykkäämään... vittu mä oon väsynyt...

Suunnittelin kyllä että kävisin jostain jonkun puun kaatamassa ja sen kanssa kyykkäisin, mutta taitaa kyllä tällä kertaa jäädä puut metsään kasvamaan.

Originally posted by kvi
Suunnittelin kyllä että kävisin jostain jonkun puun kaatamassa ja sen kanssa kyykkäisin, mutta taitaa kyllä tällä kertaa jäädä puut metsään kasvamaan.

Vedät kuin Arska commandossa tukki olalla... olikohan se laho tukki? painaa aika vitusti tuoreena...

Ennen inttiä treenasin jonkin aikaa suht tosissani. Söin paljon ja hyvin , treenasin raivolla ja jätin päihteiden käytön aika vähille. Sitten jouduin inttiin ja lihasta lähti puolessa vuodessa noin 10 kg. No intin jäkeen ajattelin, että ei siinä kauaa mene niin olen jo entistäkin paremmassa kunnossa. Sitten kävi niin, että jo ennen inttiä olleet olkapäävaivat vain pahenivat, ja koska melkein kaikki liikkeet sattui/sattuu olkapäihin, ei pysty treenaamaan kunnolla ja motivaatio laski. Nyt on sitten sitten tullut juhlittua jonkun verran, mutta oon kuitenkin pyrkinyt syömään hyvin(ainakin silloin kun ei ole radalla) ja treenamaan sen verran kun näillä olkapäillä nyt pystyy.

Tällä hetkellä ei voi sanoa, että kehonrakennus olisi mikään elämäntapa. Joskus tulevaisuudessa, jos saisi olkapäät jonkinlaiseen kuntoon ja vähentäisi tota juhlimista niin asia voisi muuttua. Tällä hetkellä ei niin kauheesti jaksa huolehtia noista jutuista(siis reenistä, ravinnosta ym.) kun ei kuitenkaan pystyisi olkapäiden takia kehittymään niin hyvin ja muutenkin huvittaa rellestää. Vitutta kyllä vähä :(. Juhannuksena taas sitte kuuppa sekasin:david: .

Originally posted by SnakeVee
Samat ajatukset, erona ainoastaan se että mä jättäisin treffitkin väliin! Nykyään siis näin, koska naisista ei tule muutakuin huolia!

Itse vietän huomenna rauhallisen päivän

höpö höpö, känni päälle ja mukaan jauhaa paskaa typyille
:kippis1: :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom