Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by makew
Vielä pari kuukautta niin mulla ois 1 vuosi täynnä ilman kännejä... Se ois aika kova saavutus vai mitä?
Originally posted by Hulkki
Mutta ei sun tarvitse olla 100-prosenttinen fanaatikko, koska kun on kehityksen nelijalka järkevästi käytössä riittää 90 prosenttiakin ;)
Originally posted by Dragon
Jos viina on ennen maistunut, niin saavutus on kyllä kova.
Omalla kohdalla menee 6 vuosi ilman kännejä. Lasin punaviiniä voin ottaa seuran vuoksi. :kippis1:
se haitta tuossa omien tapojensa mukaan elämisessä on että jää aika kaverien kanssa vähemmälle (jos olet kokoajan salilla, syömässä tai nukkumassa etkä lähde ryyppyreissuille mukaan).Totta joka sana. Erittäin tyhmää elää sen mukaan miten muutkin elää. Onneksi tajusin tämän jo ajat sitten.
Jep. Muistaakseni myös JJJ on käyttänyt tuota käsitettä.Originally posted by Jylli81
Meinaat ilmeisesti kehityksen nelijalalla treeni/ravinto/lepo/kemikaalit-kokonaisuutta?
Originally posted by Tomi
Mutta on toi Hulkki aika HC ja omistautunut lajille enemmän kuin moni meistä.
Epäilen vahvasti, mulla noi jutut sattuvat vain toimimaan hyvin yhdessä mun pääasiallisten hommieni (opiskelu / työ) kanssa.Originally posted by VahvaJussi
Enemmän kuin kukaan meistä, tarkoittanet.
nukkuminen on parasta ajanvietettä mitä tiedän.
Jaa-a, eiköhän kaikki tiedä että mä olen se fucked up idiootti, joka ei suurin piirtein mitään muuta tee kuin treenaa, syö, nuku, treenaa, syö, nuku...
Alkoholia join vielä viimeiset pari vuotta ehkä 1-2 krt vuodessa, nyt olen ihan suosiolla jättänyt nekin kerrat pois. Haittaa liikaa kehitystä, hommasta ei ole mitään käytännön hyötyä ja rahaa palaa. Mieluummin teen jotain hyödyllistä, kuten nukun.
Kuljetan aina vähintään 2 ateriaa mukanani minne tahansa menenkin, koulupäivinä on joskus ollut 5 safkaa containereissa kassin pohjalla. Bulkilla syön 2 tunnin välein ja ruoka on silloinkin dieetille kelpaavaa, mitään roskaa (pikaruoka, leivonnaiset, makeiset, pizza, keksit, yms) en vedä tosiaan edes bulkilla. Ehkä kerran kuukaudessa (bulkilla) pidän cheattipäivän Raxissa.
Treenitauot on aina ylikuntoa estäviä ja pituudeltaan maksimissaan 7-9 päivää. Käytännössä olen treenannut täysteholla ympäri vuoden viimeiset 3 vuotta.
Venyttelen tunnin joka päivä, juon vettä 4-8 litraa päivässä. Pakotan itseni nukkumaan niin aikaisin että saan vähintään 9 tuntia unta yössä viikolla ja viikonloppuna 12 h / yö.
Melkeinpä kaikki kaverit ja sukulaiset pitävät mua jotenkin surullisena tapauksena, koska elän niin "tylsästi" enkä ikinä käy bilettämässä tai riehumassa kuten normaalit ihmiset tekevät. Isobroidinikin on aina rienaamassa kehonrakennusta ja yrittämässä saada mua dokamaan, koska "ei ole normaalia elää tolla tavalla."
Loppujen lopuksi tiedostan itsekin että vähän yli on mennyt koko touhu (varsinkin kun en ole tähtäämässä mihinkään MM-kisoihin tms) mutta mä vihaan omaa heikkouttani/pienuuttani/löysyyttäni niin paljon että mun on aivan pakko koko ajan tehdä kaikkeni kehittyäkseni, ja loppujen lopuksi silloin tuntuu kaikki asiat olevan hyvin kun treenit luistavat, ruokavalio pysyy puhtaana, unta tulee tarpeeksi ja lipsahduksia ei tapahdu. Jos löysään / liestän tiukasta ruokavaliosta tms. tuntuu kuin olisin pettänyt itseni ja olisin selkärangaton paska, jolla ei ole tarpeeksi itsekuria suoriutuakseen mistään.
Silti jostain kumman syystä tuntuu, ettei kaikki edellä mainittu homma olisi kuitenkaan vaatinut multa mitään suurempia uhrauksia vaan tämä 24-7-362 -harrastus (:D) menee ihan huomaamatta opiskelun ohessa.