Kuinka monelle...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Narukäsi
höpö höpö, känni päälle ja mukaan jauhaa paskaa typyille
:kippis1: :D

Vielä pari kuukautta niin mulla ois 1 vuosi täynnä ilman kännejä... Se ois aika kova saavutus vai mitä?

Originally posted by makew
Vielä pari kuukautta niin mulla ois 1 vuosi täynnä ilman kännejä... Se ois aika kova saavutus vai mitä?

Kieltämättä aika hyvä...
Varmasti huomaa puntti tuloksissa.
Tiedän kyllä yhden vajaa neljäkybäsen äijän joka ei ole eläissän juonut alkoholia paitsi milleniumina lasin kuohuviiniä tai vastaavaa.
Myös esim. edesmennyt nyrkkeilijä Elis Ask ei legendan mukaan olisi eläissään maistanut alkoholia.. :thumbs:

Originally posted by Narukäsi
höpö höpö, känni päälle ja mukaan jauhaa paskaa typyille
:kippis1: :D

Voi niille paskaa jauhaa selvinpäinkin ja taitaa muutenkin tehdä paremman vaikutelman kun ei ihan räkä poskella ole. Siksi toiseksi eikös juhannus ole ennemmin mökki linjan juttu kuin baarikeikka. Oli mökki sitten oma/vanhempien/kaverin.

Nooh, nämä vain minun mielipiteitäni :worship:

Originally posted by makew
Yeah, hyvä saavutus kyllä. Mulla rajoittuu viimeisen kolmen vuoden juomiset viime joulun kolmeen punkkulasilliseen ja kahteen saunakaljaan. Toissa jouluna otin pari lasia punkkua. Ehkä sitä voisi taas ensi jouluna ottaa pari lasillista. :)

ps. tiedän, olen :david:

Originally posted by SnakeVee
Kyllä kun tähän hommaan alkaa niin jos tuloksia haluaa niin kyllä on pakko keskittyä siihen syömiseen ja lepoon 24*7*362

Eikö vuodessa ole noin 365 päivää, vai vedätkö sitten kerran niin kovat perseet, että menee kolme päivää palautellessa? No joo, tuo 362 taitaakin olla se uudistunut palvelusaika intissä. :)

Juu, elämäntapa ilman muuta. Kehonrakennustyylisesti tässä ollaan elelty. Näkyspä vielä joskus ulospäinkin..;))

Pitää vähintään 2 tunnin välein ajatella asiaa, koska on taas aika syödä!

Viinanjuonti on jäänyt pois käytännössä kokonaan viimevuosina, joitakin oluita silloin tällöin, lasi viiniä joskus...

Mulla on entisestä elämtavasta vielä rippeitä mukana, nimittäin jazz-tupakka on paha tapa, josta en ole yrittänyt päästä tosissani eroon, mutta eipä se tunnu treeniä haittaavan. Ehkä joku päivä sekin jää kokonaan...

Työkaverit ja muut lajin ulkopuoliset tuttavat pitää kai jonkinsortin hulluna kun aina eväiden kanssa menen jokapaikkaan.

Muuten on kehitystä tullukin ihan mukavasti, mutta näille mun onnettomille käsille pitäs tehä jotain, mitä vaan, kunhan kasvas tonne 50 senttiin...tai Synthol on pois laskuista...

Originally posted by Tomi
Yeah, hyvä saavutus kyllä. Mulla rajoittuu viimeisen kolmen vuoden juomiset viime joulun kolmeen punkkulasilliseen ja kahteen saunakaljaan. Toissa jouluna otin pari lasia punkkua. Ehkä sitä voisi taas ensi jouluna ottaa pari lasillista. :)

Otitko kuitenkin teini-äissä normaaliin tapaan kunnolla keittoa, vai olitko jo silloin :david: . :)

Originally posted by PattiPete
Otitko kuitenkin teini-äissä normaaliin tapaan kunnolla keittoa, vai olitko jo silloin :david: . :)
Otin vielä 19-vuotiaana joka ainut viikko. Yleensä vielä keskiviikkoisin. Helvetin tyhmää. Vedin myös röökiä aina kun otin viinaa. Oikeasti se ei ole mikään :david::in merkki jos ei juo. Ennemminkin sellainen laumasieluisuus on :david::iä, kun on PAKKO juoda sen takia, koska muutkin juovat.

Tomilta tuli helvetin monta ja helvetin hyvää pointtia tässä threadissa. Propsit siitä. :kippis1:

No, ehkä mä huomenna max 3 olutta juon :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

1 vuoden juomiset: 2 lasia giniä, 1 lasi kuoharia, tiedän se on liikaa :D iän näkee profilesta...

Ps. Onkohan Jäätteenmäellä kiva juhannus?

Originally posted by strong
Eikö vuodessa ole noin 365 päivää, vai vedätkö sitten kerran niin kovat perseet, että menee kolme päivää palautellessa? No joo, tuo 362 taitaakin olla se uudistunut palvelusaika intissä. :)

:) repesin aivan täysillä kun luin tuon. Olet oikeassa vuodessa on 365 päivää. Tuo 362 on jäänyt takamuistiin todellakin siitä armeijassa vietetystä 362 päivästä.

Kiitos korjauksesta, olen varmasti tehnyt tuon saman virheen jonnekin muuallekkin. No olenkin -->:david:

Jaa-a, eiköhän kaikki tiedä että mä olen se fucked up idiootti, joka ei suurin piirtein mitään muuta tee kuin treenaa, syö, nuku, treenaa, syö, nuku...

Alkoholia join vielä viimeiset pari vuotta ehkä 1-2 krt vuodessa, nyt olen ihan suosiolla jättänyt nekin kerrat pois. Haittaa liikaa kehitystä, hommasta ei ole mitään käytännön hyötyä ja rahaa palaa. Mieluummin teen jotain hyödyllistä, kuten nukun.

Kuljetan aina vähintään 2 ateriaa mukanani minne tahansa menenkin, koulupäivinä on joskus ollut 5 safkaa containereissa kassin pohjalla. Bulkilla syön 2 tunnin välein ja ruoka on silloinkin dieetille kelpaavaa, mitään roskaa (pikaruoka, leivonnaiset, makeiset, pizza, keksit, yms) en vedä tosiaan edes bulkilla. Ehkä kerran kuukaudessa (bulkilla) pidän cheattipäivän Raxissa.

Treenitauot on aina ylikuntoa estäviä ja pituudeltaan maksimissaan 7-9 päivää. Käytännössä olen treenannut täysteholla ympäri vuoden viimeiset 3 vuotta.

Venyttelen tunnin joka päivä, juon vettä 4-8 litraa päivässä. Pakotan itseni nukkumaan niin aikaisin että saan vähintään 9 tuntia unta yössä viikolla ja viikonloppuna 12 h / yö.

Melkeinpä kaikki kaverit ja sukulaiset pitävät mua jotenkin surullisena tapauksena, koska elän niin "tylsästi" enkä ikinä käy bilettämässä tai riehumassa kuten normaalit ihmiset tekevät. Isobroidinikin on aina rienaamassa kehonrakennusta ja yrittämässä saada mua dokamaan, koska "ei ole normaalia elää tolla tavalla."

Loppujen lopuksi tiedostan itsekin että vähän yli on mennyt koko touhu (varsinkin kun en ole tähtäämässä mihinkään MM-kisoihin tms) mutta mä vihaan omaa heikkouttani/pienuuttani/löysyyttäni niin paljon että mun on aivan pakko koko ajan tehdä kaikkeni kehittyäkseni, ja loppujen lopuksi silloin tuntuu kaikki asiat olevan hyvin kun treenit luistavat, ruokavalio pysyy puhtaana, unta tulee tarpeeksi ja lipsahduksia ei tapahdu. Jos löysään / liestän tiukasta ruokavaliosta tms. tuntuu kuin olisin pettänyt itseni ja olisin selkärangaton paska, jolla ei ole tarpeeksi itsekuria suoriutuakseen mistään.

Silti jostain kumman syystä tuntuu, ettei kaikki edellä mainittu homma olisi kuitenkaan vaatinut multa mitään suurempia uhrauksia vaan tämä 24-7-362 -harrastus (:D) menee ihan huomaamatta opiskelun ohessa.

Oikeasti se ei ole mikään :david::in merkki jos ei juo. Ennemminkin sellainen laumasieluisuus on :david::iä, kun on PAKKO juoda sen takia, koska muutkin juovat.

Totta joka sana. Erittäin tyhmää elää sen mukaan miten muutkin elää. Onneksi tajusin tämän jo ajat sitten.

Täytyy kyllä täysin yhtyä Tompan ja Hulkin ajatuksiin. Itse elelen myös ulkopuolisen silmistä tylsää ja tapahtumaköyhää opiskelijaelämää, mutta se sopii mulle. Mä en ainakaan saa mitään kiksejä kännäämisestä ja bilettämisestä, eikä sellaiseen edes jäisi rahaa kun kaikki menee ruokaan, treenaamiseen ja normaaliin elämiseen.

Originally posted by Jansku
Täytyy kyllä täysin yhtyä Tompan ja Hulkin ajatuksiin.
Mä en voi edes puhua fanaattisuudesta omalla kohdalla, kun luin tuon Hulkin tekstin. Paras kohta oli toi "containereissa 5 ateriaa..." Lol. "Astia", anyone? :) Mutta on toi Hulkki aika HC ja omistautunut lajille enemmän kuin moni meistä.

Minulle voimailu on kuulunut kiinteänä osana elämään jo pitkälle toistakymmentä vuotta, mutta samanlaista kiihkomielisyyttä kuin teini-iässä kauan aikaa sitten ei enää ole. Elämään on alkanut löyty muitakin merkittäviä asioita, esimerkiksi perhe, ystävät ja muut harrastukset. Voimailu ei näistä kärsinyt, vaan se on saanut uutta pontta, koska elämässäni on muutakin kuin voimailusali. Voimailuharrastus on saanut siis vain piristysruiskeen muusta elämästä. Kyllä se alkoholikin kuuluu normaaliin elämään ja on auttanut parempiin suorituksiin. Käyttävät muuten itäisessä naapurissa sitä yhtenä valmentautumistapana eli noin kaksi viikkoa ennen kilpailua juodaan asiat selviksi eli siis kunnon vahva humala.

Ennemminkin sellainen laumasieluisuus on :david::iä, kun on PAKKO juoda sen takia, koska muutkin juovat.
Niinpä, ja jos et juo lauman kanssa niin lauma hylkää sinut.

Mä en voi edes puhua fanaattisuudesta omalla kohdalla, kun luin tuon Hulkin tekstin. Paras kohta oli toi "containereissa 5 ateriaa..." Lol. "Astia", anyone? :) Mutta on toi Hulkki aika HC ja omistautunut lajille enemmän kuin moni meistä.

Hulkki on kyllä HC... :thumbs:
Niin asiaan, en oo kysyny mitä mieltä kaverit on siitä, että en oo vuoteen ottanut kännejä... Eikä tee kyllä mieli oikeestaan yhtään viinaa, haluun vaan pysyy terveenä ja saada maksimaalisesti lihasmassaa, alkoholi ei oikein vain sovi tohon yhtälöön.
Olen varmaan aika :david: mutta so what ei vois vähempää kiinnostaa, jos joku ei osaa ajatella omilla aivoilla, niin voi voi :D. Mä teen sitä mistä mä pidän ja saan hyvät fiilarit.

Ps. Torsti kyllä sä vielä saat Viivin itsellesi, kunhan jaksat yrittää... Eiku sori Tomihan sun niki oli...

edit: mitä sulle tomi oikeen tapahtunut? ennen olit niin rauhallinen repe sorsa, nykyään sä oot vaan pomppiva, oranssin värinen, torsti?

Mutta ei sun tarvitse olla 100-prosenttinen fanaatikko, koska kun on kehityksen nelijalka järkevästi käytössä riittää 90 prosenttiakin ;)

100-prosenttinen fanatismi + kehityksen kolmijalka = rajattu kehitys, fanatismi menee tavallaan hukkaan

90-prosenttinen fanatismi + kehityksen nelijalka = pitkälle mennään kilpatasollakin

100-prosenttinen fanatismi + kehityksen nelijalka = no limits.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom