Originally posted by Narukäsi
höpö höpö, känni päälle ja mukaan jauhaa paskaa typyille
:kippis1: :D
Vielä pari kuukautta niin mulla ois 1 vuosi täynnä ilman kännejä... Se ois aika kova saavutus vai mitä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by makew
Vielä pari kuukautta niin mulla ois 1 vuosi täynnä ilman kännejä... Se ois aika kova saavutus vai mitä?
Yeah, hyvä saavutus kyllä. Mulla rajoittuu viimeisen kolmen vuoden juomiset viime joulun kolmeen punkkulasilliseen ja kahteen saunakaljaan. Toissa jouluna otin pari lasia punkkua. Ehkä sitä voisi taas ensi jouluna ottaa pari lasillista.Originally posted by makew
Originally posted by SnakeVee
Kyllä kun tähän hommaan alkaa niin jos tuloksia haluaa niin kyllä on pakko keskittyä siihen syömiseen ja lepoon 24*7*362
Originally posted by Tomi
Yeah, hyvä saavutus kyllä. Mulla rajoittuu viimeisen kolmen vuoden juomiset viime joulun kolmeen punkkulasilliseen ja kahteen saunakaljaan. Toissa jouluna otin pari lasia punkkua. Ehkä sitä voisi taas ensi jouluna ottaa pari lasillista.
ps. tiedän, olen
Otin vielä 19-vuotiaana joka ainut viikko. Yleensä vielä keskiviikkoisin. Helvetin tyhmää. Vedin myös röökiä aina kun otin viinaa. Oikeasti se ei ole mikään :in merkki jos ei juo. Ennemminkin sellainen laumasieluisuus on :iä, kun on PAKKO juoda sen takia, koska muutkin juovat.Originally posted by PattiPete
Otitko kuitenkin teini-äissä normaaliin tapaan kunnolla keittoa, vai olitko jo silloin .
Yeah, hyvä saavutus kyllä. Mulla rajoittuu viimeisen kolmen vuoden juomiset viime joulun kolmeen punkkulasilliseen ja kahteen saunakaljaan. Toissa jouluna otin pari lasia punkkua. Ehkä sitä voisi taas ensi jouluna ottaa pari lasillista.
ps. tiedän, olen
Originally posted by strong
Eikö vuodessa ole noin 365 päivää, vai vedätkö sitten kerran niin kovat perseet, että menee kolme päivää palautellessa? No joo, tuo 362 taitaakin olla se uudistunut palvelusaika intissä.
Oikeasti se ei ole mikään :in merkki jos ei juo. Ennemminkin sellainen laumasieluisuus on :iä, kun on PAKKO juoda sen takia, koska muutkin juovat.
Mä en voi edes puhua fanaattisuudesta omalla kohdalla, kun luin tuon Hulkin tekstin. Paras kohta oli toi "containereissa 5 ateriaa..." Lol. "Astia", anyone? Mutta on toi Hulkki aika HC ja omistautunut lajille enemmän kuin moni meistä.Originally posted by Jansku
Täytyy kyllä täysin yhtyä Tompan ja Hulkin ajatuksiin.
Niinpä, ja jos et juo lauman kanssa niin lauma hylkää sinut.Originally posted by Tomi
Ennemminkin sellainen laumasieluisuus on :iä, kun on PAKKO juoda sen takia, koska muutkin juovat.
Mä en voi edes puhua fanaattisuudesta omalla kohdalla, kun luin tuon Hulkin tekstin. Paras kohta oli toi "containereissa 5 ateriaa..." Lol. "Astia", anyone? Mutta on toi Hulkki aika HC ja omistautunut lajille enemmän kuin moni meistä.
Mutta ei sun tarvitse olla 100-prosenttinen fanaatikko, koska kun on kehityksen nelijalka järkevästi käytössä riittää 90 prosenttiakin ;)Originally posted by Tomi
Mä en voi edes puhua fanaattisuudesta omalla kohdalla, kun luin tuon Hulkin tekstin. Paras kohta oli toi "containereissa 5 ateriaa..." Lol. "Astia", anyone? Mutta on toi Hulkki aika HC ja omistautunut lajille enemmän kuin moni meistä.