Kuinka laskea kulutus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nepheg
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olen etsinyt searchilla ja faq:ista, mutta en ole vieläkään saanut selväksi kuinka laskea paljon päivässä kuluttaa kaloreita?

Nepheg sanoi:
Olen etsinyt searchilla ja faq:ista, mutta en ole vieläkään saanut selväksi kuinka laskea paljon päivässä kuluttaa kaloreita?

Nopein konsti on kertoa painosi*24... tolla saat tosi karkeen arvion kulutuksestasi noin normaalisti.. siihen vaan lisäilet sitten tekemisiesi mukaan lisää..

Mulla esim. peruskulutus on 106*24=2544

Kulutuksen voi laskea vaikkapa laskemalla kaksi tai kolme viikkoa kaikki syödyt kalorit ja vertaamalla painon muutokseen.

RikuRiuku sanoi:
Tässä on hyvä urli tohon kulutuksen laskemiseen.

HEh HEh! ton laskurin mukaan 20 min kuntofillarilla polkemista tai 20min biljardin peluta kuluttaa melkein samanverran.
Tuskin pitää paikansa.
Vai pitäiskö vaihtaa toi kuntofillarointi imurointiin kun se kuluttaa enemmän :hyper:

Jamoz sanoi:
HEh HEh! ton laskurin mukaan 20 min kuntofillarilla polkemista tai 20min biljardin peluta kuluttaa melkein samanverran.
Tuskin pitää paikansa.

Joihinkin juttuihin pitänee perehtyä varovaisuutta noudattaen... ja hieman suhteuttaa.. ;)

Kiitos vastauksista. Mutta jos kuluttaa salipäivinä sen 600Kcal enenmän, niin pitäisikö lepopäivinä syödä vähempi?

Suositut

Back
Ylös Bottom