Kuinka kauas asetat tavoitteesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pexi80
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
En aseta pahemmin tavoitteita. Ei tule pettymyksiä :D

Kumminkin tavoite on kokoajan kehittyä suuntaan tai toiseen.

Omat tavoitteet kasvaa koko ajan. Niin ylös menen kuin ikinä pääsen, jos elämäntilanne olisi erilainen, pistäisin saliin varmaan 100% työn ohessa ja kasvattaisin itsestäni ihan kympillä niin ison, suht. vähärasvaisen ja symmetrisen kuin ikinä vaan pystyisin. Ei haittais päästä Olympialavalle. Luulen tosin että jos ollaan realistisia, seuraavan 10-20 vuotta omapaino seilaa siinä 90-100kg ja ehkäpä painot kasvaa ajan myötä, mutta bodauskisat pyörii vaan unelmissa.

Seuraava tavoite olisi tässä ensi viikon jälkeen aloittaa dieetti ja dieetata niin, että olisi suhteellisen selvää erottuvuutta havaittavissa. Ensi viikon treenit ja ruoka seurantaan ja ruokasuunnitelma toteutukseen dieettiä varten.

Penkissä se saattaa olla todella hyvällä mäihällä mahdollista parissa tapauksessa. Jos nyt penkkaat ~140kg. Tai jos oot vasta aloittanut saliharjoittelun ja maksimi on nyt ~120kg. Jos taas taustaa on jo vähän pidempään ja oot jossain 130kg:n tienoolla jumissa niin nopeasti se tuskin tuosta nousee. Voin olla väärässäkin ja sinun kannaltasi toivottavasti olenkin.

:offtopic:

Mikä oli tämän viestin pointti? Kaverilla on selkeet tavoitteet ja varmaan tietää mikä on itselle realistista. "Tosi hyvällä mäihällä voit onnistua, mutta vain parissa tapauksessa" WTF? Todella kannustavaa ja hienoa.

Reenihommat onneksi ei ole tuosta mäihästä kiinni. Itse olen huomannut, että järkevä, kova harjoittelu on huomattavasti tehokkaampi tapa kehittyä. Mutta käy toki vähättelemässä lisää vaikka mun treenipäiväkirjassa. Ei se lisämotiivatio pahaksi ole.

Sen verran on tavotetta, että yhteistulos on kesään mennessä 480- 500kg(siis pena, kyykky,mave:) ). Ja painoa pitäs pudottaa kesällä 5-10kg. :whip: Eli rankkaa treeniä kesää kohti, ei olla enää kaukana. :thumbs:

nyt dietti takana ja kunnolla ruokaa koneeseen. tavote syksyyn mennessä ennenkuin koulut alkaa. painoa muuan kg lisää, nykyään 68-70kg. reisiin reilusti paksuutta ja penkistä jos sais sen maagisen 100kg, nykyään 6*75kg. ja yleensä muutenki vaan lisää lihasta mitä ei koskaan oo vielä ollut...:nolo: mitenkä muitten mielestä realistiset tavotteet kesään mennessä? jos nyt jatkaa hiukan plussalla olemista ja kovaa reenaamista. ehtiikö minkäänlaista muutosta nuin niinku ulkonäöllisesti saada aikaseks?

Tällä hetkellä on vaan tavoitteita ennen kesää lähinnä sarjapainojen suhteen: Penkkiin 57.5 kg, kyykkyä ja sjmvtä kattellaan vielä. Saa nähdä onnistuuko!

Jotain konkreettista tavoitetta tässä kai pitäisi olla? Lisää voimaa ja lihasta, kyllä. Ilman aikarajoja, enimmäkseen. Hmmmm.....pysyä vähintään tässä kunnossa seuraavat 50 vuotta?

Kuitenkin niin, että penkkimaksimiin seuraavan kuukauden aikana 5kg lisää. Ei kuulosta paljolta, mutta kun tulee sattuneista syistä niin paljon poissaoloja salilta. Ja sitten vielä toinen kuukausi ja toinen 5kg.

No johan on jos penkistä kiskaset enemmä ku mavesta.

Siis tarkotus oli puhua rinnalta vedoista, kun on se vähän vaikeempaa ku toi penkkaus. Kyllähän nyt maastavedot menee helposti isommilla, kun penkki.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
yleensä tavoitteet menevät 2kk päähän mutta välillä on kaikenlaisia välitavoitteita.

Mulla tavoitteet menee puolenvuoden syklittäin, tai oikeastaan asetan aina tavoitteet puolen vuoden päähän ja toisen hieman vaativamman tavoitteen vuoden päähän.

Nyt kun tauon jälkeen olen taas innostunut ja uutta voimaa täynnä niin ensimmäisen puolen vuoden tavoite on vaan pelkästään käydä salilla 3-4x viikkoon ja ruokailut kohdilleen.

Hyvin on mennyt tähän asti :thumbs:

Olen päättänyt luopua pitkien tavoitteiden asettamisesta treenejä koskien. Suunnittelen jotenkin vai 2-3 kk eteenpäin ja menen sillä. Ei muutenkaan ole mitään suurempaa mielenkiintoa nyt panostaa. Kuhan yritän nousujohteisesti treenata ja saada hiljalleen kehitystä aikaiseen.

Niin kaukaisia etten pysty sitä määrittelemään. Enkä ajattele sitä "tavoitetta" painossa. Tyyliin et pitää saada väh. 200 penkistä tms.

mulla on 8-vuotissuunnitelma :D eli ennen kuin 21.9.2013 täytetään 28-vuotta(jos vielä ollaan hengissä) pitää olla yli 600kg yhteistulos ja kyseisenä päivänä paino 85 kiloa kympin, tai alle, rasvoilla(tarkoittaa tällä hetkellä palttirallaa 15 kiloa puhdasta lihasmassaa lisää)
näillä lahjoilla pitää projekteille varata aikaa...toki jos tavotteet täyttää aikasemmin niin mikäs siinä,mutta tuolloin viimeistään

Sanompa sen verran et ei tuu onnistumaan natuna :) Sano kerran terveystiedon opettaja mulle et 1kg voi enintään saada puhdasta lihasmassaa vuodes ja jostain oon lukenu et muka 2kg vuodes, joten oli kummin vaan niin et voi saada siihen mennes 15kiloo puhasta lihasta..;)

mulla on 8-vuotissuunnitelma :D eli ennen kuin 21.9.2013 täytetään 28-vuotta(jos vielä ollaan hengissä) pitää olla yli 600kg yhteistulos ja kyseisenä päivänä paino 85 kiloa kympin, tai alle, rasvoilla(tarkoittaa tällä hetkellä palttirallaa 15 kiloa puhdasta lihasmassaa lisää)
näillä lahjoilla pitää projekteille varata aikaa...toki jos tavotteet täyttää aikasemmin niin mikäs siinä,mutta tuolloin viimeistään

Sanompa sen verran et ei tuu onnistumaan natuna :) Sano kerran terveystiedon opettaja mulle et 1kg voi enintään saada puhdasta lihasmassaa vuodes ja jostain oon lukenu et muka 2kg vuodes, joten oli kummin vaan niin et voi saada siihen mennes 15kiloo puhasta lihasta..;)

Yksilöllistä, mutta en nyt ihan terveystiedonopettajan sanaan tässä kehonrakennuksessa täysin luottais.

ja tavote on vielä koventunut tuon jälkeen :D

ykköstavoite:176cm/90kg,kympin rasvat
sitä kohti mennään.jos vielä yhteistuloksen sais viiden markan päälle niin olis ihan jees.aikaahan tuossa voi joku vuosi mennä mutta eipä tässä hätäkään ole.jos lihat ois vielä samalla jonkinlaisessa balanssissa niin plussaa.
lyhyemmän aikavälin tavotteita tuntuu syntyvän koko ajan :D

kyllä mä tiedän että se on kova tavote,mutta ei se mitään.mutta kyllä mä silti uskon pystyväni rakentamaan enemmän kuin 1-2kg vuodessa :)

Terveystiedon opettajathan tunnetusti tietää kehonrakennuksesta ja ihmisen fysiikasta kaiken:jahas: . Joku riisitautinen kukkakeppi voi kasvattaa vuodessa vaikka 10 kiloa lihasta jos on ravinto ja treeni kohdallaan, mutta sitten kun elimistö on saavuttanut "optimitilan" hidastuu kehitys vääjäämättä. Tästä lähtee nyt varmasti älytön vääntö taas käyntiin, mutta mikäs sen hauskempaa:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom