Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Penkissä se saattaa olla todella hyvällä mäihällä mahdollista parissa tapauksessa. Jos nyt penkkaat ~140kg. Tai jos oot vasta aloittanut saliharjoittelun ja maksimi on nyt ~120kg. Jos taas taustaa on jo vähän pidempään ja oot jossain 130kg:n tienoolla jumissa niin nopeasti se tuskin tuosta nousee. Voin olla väärässäkin ja sinun kannaltasi toivottavasti olenkin.
No johan on jos penkistä kiskaset enemmä ku mavesta.
mulla on 8-vuotissuunnitelma :D eli ennen kuin 21.9.2013 täytetään 28-vuotta(jos vielä ollaan hengissä) pitää olla yli 600kg yhteistulos ja kyseisenä päivänä paino 85 kiloa kympin, tai alle, rasvoilla(tarkoittaa tällä hetkellä palttirallaa 15 kiloa puhdasta lihasmassaa lisää)
näillä lahjoilla pitää projekteille varata aikaa...toki jos tavotteet täyttää aikasemmin niin mikäs siinä,mutta tuolloin viimeistään
Sanompa sen verran et ei tuu onnistumaan natuna Sano kerran terveystiedon opettaja mulle et 1kg voi enintään saada puhdasta lihasmassaa vuodes ja jostain oon lukenu et muka 2kg vuodes, joten oli kummin vaan niin et voi saada siihen mennes 15kiloo puhasta lihasta..;)
mulla on 8-vuotissuunnitelma :D eli ennen kuin 21.9.2013 täytetään 28-vuotta(jos vielä ollaan hengissä) pitää olla yli 600kg yhteistulos ja kyseisenä päivänä paino 85 kiloa kympin, tai alle, rasvoilla(tarkoittaa tällä hetkellä palttirallaa 15 kiloa puhdasta lihasmassaa lisää)
näillä lahjoilla pitää projekteille varata aikaa...toki jos tavotteet täyttää aikasemmin niin mikäs siinä,mutta tuolloin viimeistään
Sanompa sen verran et ei tuu onnistumaan natuna Sano kerran terveystiedon opettaja mulle et 1kg voi enintään saada puhdasta lihasmassaa vuodes ja jostain oon lukenu et muka 2kg vuodes, joten oli kummin vaan niin et voi saada siihen mennes 15kiloo puhasta lihasta..;)
Yksilöllistä, mutta en nyt ihan terveystiedonopettajan sanaan tässä kehonrakennuksessa täysin luottais.
ykköstavoite:176cm/90kg,kympin rasvat
sitä kohti mennään.jos vielä yhteistuloksen sais viiden markan päälle niin olis ihan jees.aikaahan tuossa voi joku vuosi mennä mutta eipä tässä hätäkään ole.jos lihat ois vielä samalla jonkinlaisessa balanssissa niin plussaa.
lyhyemmän aikavälin tavotteita tuntuu syntyvän koko ajan :D