Kuinka kauan olet treenannut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orpheus
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin tuli tässä toinenkin ajatus mieleeni. Elikkä kuinka kauan ootte treenannu ja mikä on nykyinen penkki, kyykky ja mv tulos.

Jeah:hmmm:

Kolmisen vuotta taitaa olla nyt treeniä takana. Tuloksilla tuskin on nyt arvoa. Vaatimattomiahan ne tietty on, kun en ole esim. sm-voittaja voimanostossa. :)

Pliis ei enää näitä penkki, kyykky & mave tuloksia...tulee liikaa niitä 200kg maajusseja taas :D

edit: Reeniä takana vuosi

Fastin ja Bull'sin kasvatti

Täälläkin suurinpiirtein vuosi takana ja hyvin ollaan Fastin tuotteilla kasvettu.

ps. Fastin miehet ei kysele toisten tuloksia eivätkä käytä tuota hymiötä joka viestinsä lopussa.

Treenannu olen yhteensä tuommoiset noin seittemän vuotta, josta hiukan älykkäämmin suurinpiirtein viimeiset 3 vuotta. (siis kaikki tullut kehitys on tullu viimesen kolmen vuoden aikana)

Tuloksia en julkista, mutta jotain voi päätellä aiemmista viesteistäni. :( Noi tulokset vaan ei niin kiinnosta. Enemmän kiinnostaa se, paljonko kasvaa.

Olen tyytyväinen siihen, että olen saanut lähelle 20kg lihasta siitä, kun aloitin. Nopeuteen, jolla kehitys on tullut, en ole tyytyväinen, kuten en myöskään vallitsevaan tasoon. Kyllä vielä kymmenisen kiloa lihasta pitäisi saada joskus... ainakin. ;)

Edit. Stalker: mä en oo puhdas Fastin mies, mä käytän Optimumiaki.

Sori. Ei ollut siis kysymyksen tarkoitus tulokset. (omat tulokseni olisivat muuten hyvä vitsi :))Muotoilen kysymyksen uudelleen. Kuinka kauan olette treenanneet ja kuinka h*vetin isoja olette. No ei vaan pysytään nyt vaan siinä treeniajassa...:)

Treenannu sellaset 7 vuotta. Ensimmäiset järjenhivenet alko ilmestyä treeniin joku 2 vuotta sitte ja edelleen on hakusessa se itsekuri ravinnon suhteen jolla noi tulokset sais paranemaan.

Salipena 125kg
Kyykky 120kg
Maastaveto 160kg

Juu ja mikään iso en ole. 87kg näyttää vaaka ja 183cm joskus ollu. Ja siitä 87kg:sta on liikaa läsää (15%)

12 vuotta, joista kaksi ensimmäistä ja puolitoista viimeistä säännöllisesti.:rolleyes:
Tuloksista sen verran, et itselle ainakin riittää ja enemmän aina saa mennä...

Treenannu oon n.5 vuotta.. välissä melk. vuoden paussi ja nyt vähän ajan sisällä vasta päässyt hommaan kunnolla käsiksi.. Tulokset ei itteäni kovin paljon kiinnosta kunhan jonkin verran nostaa ja lihaa tulee.. Tosi tyytyväinen oon kehitykseeni.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vuosi sitten alotin treenamisen, mutta vasta pari viimestä kuukautta oon treenannu säännöllisesti ja kaikkia lihasryhmiä.

Treeniä n.7 vuotta joista viimmeiset viisi täyspainoisesti. Ja eihän ne tulokset koskaan ole tarpeeksi, onneksi on taas nousukausi menossa.

Kohtapuoliin 20 vuotta.
Välillä vähän taukojakin ollut.
Parhaat tulokset 10 vuoden takaa.
Tämä vuosi on ollut tosi tiivistä treenaamista.

Treeniä takana 6 vuotta, joista noin 3-4 vuotta intensiivisemmin.

Ensimmäiset vuodet massahakuisesti, ehkä noin vuosi voimapuoleen keskittyen.

Paras tulos kai salipenkki ilman paitaa 220kg (paino n.97kg) viime vuonna, mutta alaspäin on tultu siitä.

Nykyiset tulokseni tyydyttävät minua, koska treenailen TÄYSIN omaksi ilokseni. Kisahaaveet olen haudannut kokonaan, jos en sitten pikkukisoissa käy huvin ja urheilun vuoksi.

14 vuotta takana ilman pausseja.
ripe: ala-arvoinen kuitti. älä oleta heti, ellet mitään tiedä. hymy kuitenkin:)

Nuorempana tuli treenattua säännölliseti n. 3 vuotta. Sitten kutsui armeija ja opiskelukuviot jolloin treeniin tuli paussia n. 4v. Nyt melkein 3v treeniä takana.. ja homma jatkuu :D

Edit: jto, ei sun kannata enään puollustella sitä kaveriasi.. taitaa olla niin, että kukaan ei usko tarinaan maanviljelijästä, joten antaa olla! ei pahalla :kippis1:

reeniä noin vuosi takana, josta ehkä 6kk:tta säännöllisesti.

Tämmönen peruskukkakeppi, 173/70

Penkkiä kokeilin, 95kg
kyykystä meni kevyesti 130kg ja maastavetoa en oo vielä testaillu, mutta kyllä sieltä se 150 - 160 pitteis mennä, jos on reenituloksiin vähänkään uskomista.

edittiä vielä, tavoitteista et ens keväänä reilusti 2x oma paino kyykystä, 1,5x oma paino penkistä ja mave vois olla melkein sen 2,5x oma paino... Niihin pyritään..

Back
Ylös Bottom