Kuinka kauan olet treenannut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orpheus
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Lilith
Kyseessä on tosiaankin nainen. Kamalaa vai mitä?

Ei todellakaan kamalaa jos nykyinen painosi on yli 60 :) Niin sitä pitää.. Hieman tuo sinun alkupainosi hirvitti ..

Suunnilleen 1995 ekoja kertoja salilla rimpuilin, vähäjärkistä "reeniä" tein, enkä tajunnu ravinnosta kovin paljoo. Siinä 1998/1999 paikkeilla alko olemaan reenissä enemmän järkee ja säännöllisyyttä, ravinto on alkanu olemaan suht järkevää suunnilleen 2000/2001 lähtien, eli tarpeeksi valkuaista ja kaloreita.

Mainitsin tuossa ravinnonkin kehittymisestä. Vaikka threadin aiheena oli reeni, mutta kun niiden kehitys on mulla kulkenut osittain samaan suuntaan samaan aikaan.

Originally posted by Rippe
Kuis on, näyttää siltä että kukkakepit on hankkimassa massaa. Missäs sellaiset luonnostaan rotevat tahi tukevat ovat jotka muokkailee runsasta kehoa parempaan malliin?? Itellä on sen verran fyysisesti rankka duuni ettei treenata tarvii erikseen.
[provo] Voi sua onnenpekkaa, kun ei tarttee edes treenata. Taitaa olla tämän palstan anti olla sulle aika mitätön ;)[/provo]

Edit: Niin pitihän mun vasta alkuperäiseen kysymykseenkin eli olen treenaillut v. 89 lähtien ja mukaan mahtuu pari kolme n. 1/2 vuoden taukoa.

Viimeksi muokattu:
vuoden ja kolme kuukautta. melko järkevästi vajaan vuoden (en muista itsekään). ikää 15v kyykky 10x100 (en oo koittanu max pitkään aikaan), penkki 95, veto 3x160 (alkanu vittuilemaan)

Kohta kaksi vuotta treeniä takana, ja isoksi ollaan kasvattu, no ei nyt vielä mut on sellaset 10kg tullu lisäpainoa et ihan jees.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
~2.5 vuotta, josta vuosi "kunnolla".

Treeniä yli 8 vuotta takana. Kyykky ja veto yli kolme kertaa omapaino;) .

Onnetonta räpellystä reilut 3.5v takana.

Aloitin käymään salilla v 1996 toisen lajin ohella mutta treeni jäi abivuotena ja alkoi vasta puolentoista vuoden jälkeen eli intin loputtua. Eli 4,5 v täynnä. Suunnilleen järjellä olen koko ajan treenannut mutta syömistä aloin harjoittelemaan vasta reilu vuosi sitten. Ehkä vieläkin liikaa kikkailua, koko ajan mennään lähemmäs niin treenissä kuin safkaamisessakin back to basics.

Edit. niin ja tulokset ei todellakaan ole pena 2xomapaino ja mave ja kyykky 3xomapaino. Mistä näitä jätkiä sikiää?

Siis mistä nää jutut tulee että räpelsin ensin seittemän vuotta ja nyt vuoden olen reenannu tosissaan. Just, ja Savolaisen Makehan treenasi päin vittua ensin viis vuotta, voitti suomenmestaruuden ja alkoi sen jälkeen reenaamaan tosissaan.

Mites sitten kymmenen vuoden päästä, kyllä minä ainakin takuulla muistelen tätä aikaa sellasena etten osannut treenata ollenkaan, "se oli vaan sellasta koheltamista", silloin voin taas sanoa että 20 vuotta reeniä takana ja eilen vasta tajusin mistä on kyse.

Olisko ollut noin 15 vuotta sitten, kun kävin ekan kerran salilla? Siitä asti on tullut käytyä "säännöllisen epäsäännöllisesti", välillä aktiivisemmin, välillä on ollut taukojakin. Joo, ja ne ekat 10 v meni multakin lähinnä räpeltämiseen ja nysväämiseen, eli voisin sanoa että viimeiset 5 vuotta on hommassa ollut jo jotain järkeä ja tietoakin mukana. Tai oikeastaan nyt tuntuu, että vasta viimeisen VUODEN on oikeasti vääntänyt tosissaan... :D

Puhumattakaan nyt sitten siitä, että tuo syömispuoli oli ekan neljännesvuosisadan aikas hukassa... mutta nyt sekin alkaa pikku hiljaa olla suurinpiirtein hanskassa :kippis1:

Back
Ylös Bottom