Kuinka kauan olet treenannut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orpheus
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tosireenaaminen alkoi 99' lokakuussa, sitä aikasemmin sellaista turhaa räpellystä ja vemputtamista.

Originally posted by Jimmy
Siis mistä nää jutut tulee että räpelsin ensin seittemän vuotta ja nyt vuoden olen reenannu tosissaan. Just, ja Savolaisen Makehan treenasi päin vittua ensin viis vuotta, voitti suomenmestaruuden ja alkoi sen jälkeen reenaamaan tosissaan.

No kyllä mä lasken sen päin persettä treenaamiseks, kun treenasin ekat pari-kolme vuotta seittemänä tai kuutena päivänä viikossa ja useina niistä päivistä vielä kahdesti tai kolmesti päivässä.
Lisäks söin kuin lintu, "ettei tulis läskiä", poljin kuntopyörää pari tuntia päivässä ja kävin uimassa parina päivänä viikossa...

Ei varmaan tarvii kertoa, että lihasta tuli ehkä kilo tai pari tuona aikana. Ei kovin kummoinen kehitys kolmen vuoden treenistä.

Jälkikäteen ihmettelen jopa tuota paria kiloa, että miten on mahdollista...

Hmm... omalta kohdaltani tärkeintä on vaan kunnon ylläpitäminen. Vuosia ei oikein voi sanoa, koska 12-vuotiaana tuli ensimmäisiä kertoja koikeiltua voimailulajeja ja sen jälkeen treenailu onkin ollut satunnaista.

Pari vuotta siten aloin olla vedeossa n. 6kk:n treenin jälkeen, jolloin penkistä nousi 110kg 68kg:n painoisena. Siitä nyt tietysti voi tehdä opstimistia päätöksiä, että jos olisi jatkanut treeniä, niin ilkeäisi tällä hetkellä kisoissakin käydä.

By the way, 14-vuotiaana 55kg:n painoisena meni 75kg penkiltä. Sitten 15-vuotiaana menikin jo 87,5kg, mutta en muista, paljonko painoin -ehkä jotain 60kg.

Nooh... katsotaan nyt, miten "vanha" jaksaa...

Älkää nyt hyvät ihmiset tappako itseänne liiallisella kunnianhimolla. Tavoitteita on hyvä olla, mutta ei pidä olla liian fanaattinen.

10kk olen treenannut. Paino 71kg ja penkki tasan 100kg

14 vuotiaasta 18 vuotiaaseen salitreenit (1-4/vko) tuli muun liikunnan ohessa.. Sit vuos aika raivolla ja 99 intissä raivolla mut tietäähän sen et aina ei siel pysty kunnolla pumppaamaan ja nyt sit 2000 lähtien löyly on ollu aika hyvä eli 9 vuotta pumppinkia..

2 ja puolvuotta. Ilman taukoja. Tosin ensin kävin noin kuukauden kerran viikossa, sitten noin kuukauden joka päivä ja siitä lähtien neljä kertaa vikkossa. On tässä tosin kokeiltu noin kuukauden päivät 3 jakoista ohjelmaakin.
Palkitsevinta tässä on se kun koko tämä 2 ja puolivuotta on mennyt siihen kun oppii uusia asioita reenistä ja itsestään. Nyt tuntuu, että sekä ohjelma että ruokapuoli on kunnossa, mutta kyllä niissä varmaan vielä on paljon parantamisen varaa. Opittava asia ei lopu ikinä! Reenihalut ja motivaatio nousee joka päivä ja tätä menoa olen parin vuoden päästä Bodauksen Maailmanmestari:p

Ps. Maailman hienoin harrastus!!!

Back
Ylös Bottom