Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen löytänyt joskus mm. Citymarketista poistoeriä juoksulenkkareita (Adidas, Asics) hintaan 10-30 euroa. Jos Budget Sportia löytyy läheltäsi, niin sieltäkin kannattaa tsekata.Mistä max 30e lenkkarit ? kelpaa mitkä vaa paitsi tuntemattoman nimiset esim prosec tai tommoset.. eli luokkaa karhut,aesics,adidas,nike ?
Itselläni on sen verran ongelmia jalkojen kanssa, mm. lättäjalat, ei juuri minkäänlaista holvia. Myös nuorena yli-innokas jalkapallon peluu tuhosi jaloista länkisääret, kun ei kukaan kertonut miten ehkäistä tuota.
Eli kun lenkkareita lähden ostamaan, siinä ei uskalla säästellä. Onhan se selvä että 150€ lenkkarit ovat edes jollain asteella paremmat kuin 30€. Mutta ostoslistaan kuuluu kyllä sitten erikoisemmat pohjalliset, tukisukat yms. Mikä nyt ikinä vain helpottaa.
Lenkkarit on Salomonin puolentoistasadan tossut.
Onks monella kokemusta noista Footbalance-pohjallisista? Oon ajatellu ehkä sellaset ostaa, hinta vaa hirvittää, 50€ :O
Onko niistä todellakin niin paljon hyötyä kuin huhutaan ;)
Eli tuli viimeset 3 vuotta juostua nyt samoilla lenkkareilla ja nyt sit vasen pohje vähän suuttui ja sitä tässä paranneltu. Kohta alkais olemaan kunnossa ja nyt pitäs uudet tossut hankkia. Noilla vanhoilla en tosiaan uskalla metriäkään enää juosta etten riko itseäni koska ei huvita jumittaa kotosalla kun juokseminen on niin kivaa. Eli asialliset kengät hakusessa koska juostua tulee jonkun verran kuitenkin ja itsellä ei kauheasti oo tietoa ns hyvistä kengistä, onko ne nuo Asicsin DS Trainerit? Hinnalla ei kauheasti ole nyt väliä, voi sen 200e pistää kenkiin kun niitä tulee kuitenkin käytettyä paljon.