Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äidinkielen muutat maistraatissa esim. englanniksi. Tosin eipä luulis olevan liian vaikeeta tankata muutama jag heter lause muistiin.
No ei sitä ruotsinkielen tarvetta ainakaan työelämässä tule eteen, sen takia sitä ollaan poistamassa kun on ihan turha kieli suomessa.
Käy amis välissä.
Itse menin ammattikoulun jälkeen lukioon ja ruotsia kävin yhden kurssin (senkin jätin kesken, kun osasin vaan sanoa ingen oning). Minulla ei siis ole lukion päästötodistusta, mutta ylioppilastodistus(lakki) on.
Nyt olen sen ingen oningin kanssa sitten kusessa korkeakoulussa :(
ei hajuakaan,
ingen oning
mutta kyllä Suomessakin oma tarpeensa tuolle kielelle on.
Mikäs taho sitä nyt on työelämästä poistamassa? Ei tuota Ruotsia nyt työelämässä välttämättä tarvi, mutta kyllä Suomessakin oma tarpeensa tuolle kielelle on. Ruotsi on vielä kielenä todella helppo, joten aika tyhmä saa olla jos ei oppi tartu.
Ruotsi on vielä kielenä todella helppo, joten aika tyhmä saa olla jos ei oppi tartu.
Eikös noissa kirjotuksissa ollu joku kompensaatiosysteemi eli jos vedät muut aineet tarpeeks hyvin, niin saat niiden avulla yhen hylätyn korotettua hyväksytyks tms.? Ite en koskaan moista tarvinnu, mutta muistelen kuulleni puhetta tollasesta.