Kreatiinista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jackylo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko tuo naaman turpoaminen ja finnien lisääntyminen kuinka yleistä kreatiinin käytön yhteydessä?
Itellä ei oo naama koskaa turvonnu, mut finnejä pukkaa vähä normaalia enemmän heti sen jälkee ku on lopettanu kreatiinin käytön, mutta ei niitä loppujen lopuks nyt niin hirveesti tuu :D

Minä ajankohtana tulisi kreatiinia nauttia? Ja mihin määrään sekoitettuna vettä?

Varmaan kysytty tässä topikissa moneen kertaan? Nojoo, mutta tosiaan jos ottaa alkuun sen 5 päivän "kuurin" niin hyvä tapa on vaikkapa salipäivinä esim. aamupalalla, ennen treeniä, palkkarissa, iltapalalla. Tai no itte ainakin vetäny tällä tavalla.

Veteen sekoitettuna ja mukana 20-30 grammaa dekstroosia, jonka avulla kreatiinin pitäs imeytyä paremmin. Vettä joku 3-4 desiä ja ei hirveen kylmää että se sekottuuki siihen.

Nyt oon ottanu aina välipäivinä ton 5 päivän jälkeen 10g treeni päivinä ja 5g muina päivinä.

Itse en oo ton latausjakson jälkeen käyttäny kreatiinia ees välipäivinä, pelkkinä salipäivinä.
UFS-myymälässä kysyin tätä aikoinaan ja neuvottiin, että saadakseen maksimaalisen hyödyn kreatiinista, sitä tulisi nauttia myös lepopäivinä (se 5g).

onkohan mitää haittaa jos tulee muutaman päivän tauko tossa kreatiinin syönnissä, ku nyt ei voi viikkoon käydä salilla ku iski flunssa nii pitääkö sitä syyä sen viikon ajan vaikka ei käy salillakaa? oon nyt syöny sen tankkaus jakson(20g päivässä) n. 3 viikkoa sitte ja sen 3 viikkoa syöny 10 g päivässä.

Mites on kun kuulin, että kreatiinia on saatavilla myös tabletteina? Onko tabletit yhtä tehokkaita ja yhtä puhtaita? http://www.p-store.fi/product_info.php?cPath=63_71&products_id=231 onko tuo kreatiinivalmiste hyvä, tehokas ja luotettava?

Minkälaisissa määrissä päivittäin tai mimmossissa kuureissa noita tabletteja pitäs vetää? ESIM: Ekana 4 päivänä 4x päivässä .. sitten seuraavana 6vk 2x päivässä?

Usein sanotaan että latausjaksolla kreatiinia tulee ottaa aamulla, ennen ja jälkeen treenin sekä illalla. Mitäs sitten, jos osuu välipäivä eikä ole treeniä, niin missä kohtaa nuo kaksi annosta sitten otetaan?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom