Kreatiinista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jackylo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
olin tossa vähän yli kuukauden treenamatta ja kreaakaan ei tullu syötyyn paino tippui vaikka söin aikas paljon... kun aloin treenaamaan ja syömään kreatiinia painoni nousi 3 kg 2 viikossa eli voikos olla kreatiiinin ansiota?? lähinnä nestettä varmaankin mutta silti??

olin tossa vähän yli kuukauden treenamatta ja kreaakaan ei tullu syötyyn paino tippui vaikka söin aikas paljon... kun aloin treenaamaan ja syömään kreatiinia painoni nousi 3 kg 2 viikossa eli voikos olla kreatiiinin ansiota?? lähinnä nestettä varmaankin mutta silti??
Ainaki mulla tulee helposti tommonen 3kg pöhö.

^Voit.

Voinko sekoittaa kreatiinia ja jotain toista jauhetta sekaisin?

Itse asiassa sitä suositellaan että ottaisi kreatiinin dekstroosin kanssa. Kreatiini imeytyy 50% paremmin näin (todistettu juttu).

Sekoitussuhde 1:2 eli 10g kreatiinia ja 20g
dekstroosia

Palkkarissa aloin itse juuri käyttämään tätä miksiä. Tietty viellä lisänä Pro Whey. Maitsuukin ihan juotavalle toi combo.

Syynä myös se, että kreatiini ei aiheuttanut mitään pelkälteen otettuna.

Itse asiassa sitä suositellaan että ottaisi kreatiinin dekstroosin kanssa. Kreatiini imeytyy 50% paremmin näin (todistettu juttu).

Sekoitussuhde 1:2 eli 10g kreatiinia ja 20g
dekstroosia

Palkkarissa aloin itse juuri käyttämään tätä miksiä. Tietty viellä lisänä Pro Whey. Maitsuukin ihan juotavalle toi combo.

Syynä myös se, että kreatiini ei aiheuttanut mitään pelkälteen otettuna.
Kiitos tiedosta :thumbs: Voisitko laittaa linkin mistä voisin tilata dekstroosia?

Tuossa ois oikeessa yläkulmassa yks ;)

Hyvin mahdollista mielestäni. Tieteellistä taustaa ei ole tarjota.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin paljonko otan kreaa päivässä, kun paino on 67kg ja pituus n.177cm.. Ajattelin 3x5g? Mutta onko painolla ja pituudella mitään väliä? Kiitos vastauksesta :)

Jos haluut, ni voit aloittaa 5 päivän latausjaksolla, jolloin otat 5 päivän aikana 20g päivässä. Vaikkapa aamulla 5g, päivällä 5g, ennen treeniä 5g ja treenin jälkeen palkkarissa 5g.

Sitten, kun latausjakso on ohi, ni otat sen 5g ennen treeniä ja 5g treenin jälkeen vaik palkkarissa. Itse en oo ton latausjakson jälkeen käyttäny kreatiinia ees välipäivinä, pelkkinä salipäivinä.

Jos haluut, ni voit aloittaa 5 päivän latausjaksolla, jolloin otat 5 päivän aikana 20g päivässä. Vaikkapa aamulla 5g, päivällä 5g, ennen treeniä 5g ja treenin jälkeen palkkarissa 5g.

Sitten, kun latausjakso on ohi, ni otat sen 5g ennen treeniä ja 5g treenin jälkeen vaik palkkarissa. Itse en oo ton latausjakson jälkeen käyttäny kreatiinia ees välipäivinä, pelkkinä salipäivinä.
Okei, Kiitokset :worship:

Ei mulla oo näkyny mitään turpoamista (vielä ainakaan), mutta selkään on tullu finnejä..
Oon syöny alle pari viikkoo.

Onko tuo naaman turpoaminen ja finnien lisääntyminen kuinka yleistä kreatiinin käytön yhteydessä?
Itte oon vasta muutaman viikon napsinu eikä ainakaan mistään turvotuksesta oo tullu sanomista. Itsekään mitään huomannut. Ei niitä finnejä mitenkään lisää vielä ainakaan oo tullu. Jos jotain tapahtuu niin en usko, että vielä ainakaan näin lyhyellä vaikutusajalla. Katsotaan sitten parin kuukauden päästä.

Sitä vielä, et mitä tosta latausjaksosta hyötyy? Ja otanko sitä sitte sen viiden päivän aikana myös välipäivinä? :worship:

Onko tuo naaman turpoaminen ja finnien lisääntyminen kuinka yleistä kreatiinin käytön yhteydessä?
Ei käytön yhteydessä, mutta kun olen kreatiinia käyttänyt 5 viikkoa ja aloitan 2 viikon tauon niin tuon tauon aikana yläkroppaan tulee finnejä. Kun taas alotan kreatiinin popsimisen niin finnit häviävät :eek:

Itse suhteuttaisin painon mukaan sen ekat 5-7vrk esim 0,3g/kilo tai vast. Sen jälkeen otan ennen treeniä ja palautusjuomassa. Näin meillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom