Kreatiinista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jackylo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Olen täältä jostakin threadista lukenut että teistä monetkin käyttää kreaa aina vain treenin jälkeen sen 5-10 gramman verran eikä kuureina. Onko siitä mitään haittaa jos menettelee näin että käytät kreatiinia aina reenin jälkeen säännöllisesti ilman taukoja, eikö oma kehon oma krean tuotanto lopu? Vai onko määrä niin pieni (n. 5g) ettei se haittaa? Vastatkaa kokeneemmat kiitos. :worship:

ps. :david:

Itte en ainakaan mitää "kuureja" vedä vaan pienehkön annoksen palkkariin ja joskus aamuisin tulee treenipäivänä otettua. Määristä en oo varma mut joku teelusikallinen tulee nakattua. Ja eihän elimistä valmista kreatiini elimistös vaan se imeytyy suoraan elimistöön lihasta ja muusta ruuasta (mutu-tuntumaa) ?!?
Viisaammat jatkakoon.

Nyt kuulkaa pojat google käyttöön ja hakusanaksi kreatiini...
Tulos: ******

Sen kun lukasee läpi niin eiköhän selkene miksi ja miten sitä ainetta kannattaa käyttää!

Kyllä kreatiinia voi minusta huoletta käyttää pitempiäkin jaksjoja putkeen...

voi hellan tuutelit täällä ei enää muusta puhutakkaan kun kreatiinista, käyttäkää searchia ;P ei millään pahalla

harde20 sanoi:
Kyllä kreatiinia voi minusta huoletta käyttää pitempiäkin jaksjoja putkeen...

Samaa mieltä. Itsellä on se tauko ehkä kerran tai pari vuodessa. Esim. jos olen vaikkapa lomareissulla. Muuten mennään tuolla reilut 5 g palkkarissa linjalla.

Alkaako se sitten kuinka kovasti pöhöttämään?Onkohan se loppujen lopuksi sitteb aivan sama että käyttääkö sen purkin ohjeen mukaan vaikko sitten aina se teelusikallinen palkkarin sekaan...

Enpä minä ainakaan mitään silmillä havaittavaa pöhöä ole saanut. 2-3 kiloa paino nousee, että ehkä se jossakin jollakin voi näkyä, mutta ei sitä sentakia kannata syömättäkään olla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos koittaa tätä kreaa palkkarin sekaan metodia niin onko pienehköstä kreatiinin tankkauksesta esim viikkoa ennen mitään apua ja onko siinä järkeä? Jotta saisi sen tason hyväksi jo ennen..

soikkeli sanoi:
Onkos teille ruvennut finnejä pukkaamaan kreasta?
Vaikee sanoo.... yläselkään ja epäkkäisiin ainaki, mutta en tiedä johtuuko se sitten kreasta vaiko luonnollisesti korkeasta testotasosta :whip:

Jackylo sanoi:
Jos koittaa tätä kreaa palkkarin sekaan metodia niin onko pienehköstä kreatiinin tankkauksesta esim viikkoa ennen mitään apua ja onko siinä järkeä? Jotta saisi sen tason hyväksi jo ennen..
Jollei tee sitä tankkausta niin nauttimalla 5g/päivä varastojen täydentyminen kestää 4-6 viikkoa. Mutulla sanoisin että kannattaa tankata ja sitten ottaa jatkuvasti palkkarin yhteydessä, muistaa tankkausviikolla juomisen paremmin. Loppupeleissä ei vissiin mitään eroa...

n,5 vko:a on 5vko:a off on hyvä ainakin mulle, joskus menee pidempiäkin jaksoja etten käytä ollenkaan, viimeksi oli 10viikkoa etten käyttänyt. itse siis käytän aina kuuri luontoisesti. 5viikon aikana menee puolenkilon pönttö kreatiinia. melkeinpä voi sanoa että mitä pidempi tauko sitä paremmin krean "potkimisen" huomaa.

neutraali sanoi:
n,5 vko:a on 5vko:a off on hyvä ainakin mulle, joskus menee pidempiäkin jaksoja etten käytä ollenkaan, viimeksi oli 10viikkoa etten käyttänyt. itse siis käytän aina kuuri luontoisesti. 5viikon aikana menee puolenkilon pönttö kreatiinia. melkeinpä voi sanoa että mitä pidempi tauko sitä paremmin krean "potkimisen" huomaa.

Noin mäkin tekisin jos tekisin :D

Tällä hetkel menee vaan palkkarissa. Olin just aatellu alottaa kunnon kuurin kun kaverit kannusti "mitää muuta ei tullu muutaku finnejä perkeleesti ja kivekset kipeiks :hyper: "

neutraali sanoi:
Meinaatko, että tuon kaltaisesta "yliannostuksesta" on hyötyä, verrattuna siihen, että ottaisit vaikka 5g päivässä? Se tekee noin 15g/pvä ja kuulostaa aika paljolta.

rahkanaama sanoi:
Meinaatko, että tuon kaltaisesta "yliannostuksesta" on hyötyä, verrattuna siihen, että ottaisit vaikka 5g päivässä? Se tekee noin 15g/pvä ja kuulostaa aika paljolta.
kaikenlaisia annoksia on kokeiltu ja eripituisina jaksoina, tuo on ollut minulle se toimivin. ei se "15"g oo paljoa 120kiloselle. tuohon 5vko:on kuuluu siis tankkaus+ylläpito jakso.

Varmaan ihan oikea annostus tuon kaliiberin äijälle. Pääs unohtuu, että ollaan eri sarjassa. :lol2: :piis:

rahkanaama sanoi:
Varmaan ihan oikea annostus tuon kaliiberin äijälle. Pääs unohtuu, että ollaan eri sarjassa. :lol2: :piis:

No mä ainaki vedän tankkausviikolla jotain 20-30g/pvä vaikka olen neutrista 35 kg kevyempi. :kippis1:

Ylläpitojaksolla menee sitten ehkä 5-10g/pvä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom