Kreatiinista.

Oletteko huomanneet kreatiineissa eroa eri valmistajien välillä, onko jokin toinen merkki potkinut paremmin kuin toinen?
Pistäkää kokemuksianne.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen käyttänyt vain ja ainoastaan FAST:in kreatiinia, mutta seuraavalla kerralla ajattelin kokeilla jotain muuta merkkiä. Sanokaas joku muu toimiva merkki niin testaan onko mitään eroa!

Itsellä kokemusta fast:in ja evon kreasta. Evo on paljon hienompaa verrattuna fast:in hiekkaan joka ei liukene oikein millään ja josta sain myös mahan kuralle. Eli kannattaa tosiaan vaihtaa. Toimivuudessa en mitään eroa ole havainnut.

Dreamer sanoi:
Itse olen käyttänyt vain ja ainoastaan FAST:in kreatiinia,
En tiedä voiko olla sattumaa, mutta pari eri tyyppiä on juuri tuosta fastin kreasta sanonut ettei ole potkinut ollenkaan, kun taas muut merkit on toiminut heillä(taikane,twinlab). Itselläni on taikane toiminut, joskus aikoinaan tuli myös jotain tabletti kreaa syötyä joka ei taas toiminut, valmistajaa en muista.

Oon nyt parisen viikkoa syönyt HC kreatiinia noin 10g päivässä, mutta mitään efektiä en oo vielä huomannu :(

Simppu sanoi:
Oon nyt parisen viikkoa syönyt HC kreatiinia noin 10g päivässä, mutta mitään efektiä en oo vielä huomannu :(

muistakaa edelleenkin se ettei se kreatiini ole mitään ihme ainetta, eikä todellakaan mitään roinaa saatat saada sen pari toistoa lisää sarjoihin tai jonku 5% maksimia ylös..keskity enneminkin vaan perusasiohin ja laita ne kuntoon. :)

Simppu sanoi:

Itseni pitää syödä 4x5g päivässä 2 viikkoa ennenkuin mitään huomaa. Ehkäpä sinä joudut tuolla 50% annoksella syömään 4 viikkoa (siis jos se sinulla toimisi kuten minulla).

siis mä ainakin huomaan 2 päivän sisällä ku vedin 5g päivässä. intoa oli ihan erilailla, mitä ehkä enemmänkin hain ja kyllä siinä vähän sai painoa laittaa lisää kaikkeen.

fast toimii ihan saatanasti (4purkkia syöty) mutta evo ei :E

fastia on naposteltu tankkaus vaihe ja sitte nyt pari päivää oon ottanu MLO:n creatinetransporttia.. se on iha perskuleen tehokasta tavaraa verrattuna normaaliin kreatiiniin..kerran ennemmin koitellu ks. ainetta ja toimii..!
:5: se on oikeestaa ainoo "ihmeaine" mitä tiedän.. hinta on kohtuu suolanen mutta pitää sitä aina sillon tällön panostaa.. :hyper:

Porkkanaraastin sanoi:
siis mä ainakin huomaan 2 päivän sisällä ku vedin 5g päivässä. intoa oli ihan erilailla, mitä ehkä enemmänkin hain ja kyllä siinä vähän sai painoa laittaa lisää kaikkeen.

Taisi olla placebovaikutusta :)

Erikoisimmista on tullut otettua Tri-Matrixia pöntöllinen.

Ravintosisältö per annos 25g/ per 100g
Energiaa 48 kcal / 192Kcal
Hiilihydraatteja 12g / 48g
Tri Creatine Malate 5000mg / 20000mg
Asetyyli L-Glutamiini 1500mg / 6000mg
Glycocyamine 1000mg / 4000mg
Tri Methyl Glycine 500mg / 2000mg
Tauriini 1000mg / 4000mg
SECRETOGENEX™ 2400mg / 9600mg
{L-Arginine Pyroglutamate} 1200mg / 4800mg
{L-Lysiini} 1200mg / 4800mg
Niasiini (B3-vitamiini) 75g / 300mg
Bioperine 5mg / 20mg

Paremman makuista ainakin kuin tavallinen kreatiini. Tehovaikutusta en osaa sanoa kun olin dietillä tuota käyttäessäni, mutta jokin tuossa oleva ainesosa (niasiini?) aiheuttaa "kivan" ihon kuumotuksen ja punoituksen. Vähän samantapainen kuin jokin allergiareaktio :cool:

Itselläni ei kreatiini potki oikeastaan lainkaan, tai en ainakaan huomaa mitään eroa hyvässä enkä pahassa mielessä. Ja olen kokeillut monen valmistajan tarvaroita vuosien varrella. Ehkä ei vaan toimi minulla tai sitten on tottunut niin paljon kovempiin vaikutuksiin muista lisäravinteista ja odotukset ovat sen mukaiset, että ei edes huomaa marginaalisia eroja. Tiedä sitten mistä johtuu.

juha340 sanoi:
Ehkä ei vaan toimi minulla tai sitten on tottunut niin paljon kovempiin vaikutuksiin muista lisäravinteista ja odotukset ovat sen mukaiset, että ei edes huomaa marginaalisia eroja.

Mitä ne muut kovempitehoiset lisäravinteet ovat?

Wrangea, Fastia ja HC:tä on tullut käytettyä ja mitään eroja en ole "potkussa" huomannut, sekoittuvuudessa on kylläkin eroja vähäsen.

tasanen t-lusikka = 2g
kukkura t-lusikka = 5g

Ainakin näin oon laskenut.

Walter sanoi:
Paljonko yksi teelusikallinen on grammoissa kreatiinia?
Tätä on varmaan kysytty täällä jo miljoona kertaa :lol2:
Nahkan luvut on oikein.

Suositut

Back
Ylös Bottom