Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä voiko olla sattumaa, mutta pari eri tyyppiä on juuri tuosta fastin kreasta sanonut ettei ole potkinut ollenkaan, kun taas muut merkit on toiminut heillä(taikane,twinlab). Itselläni on taikane toiminut, joskus aikoinaan tuli myös jotain tabletti kreaa syötyä joka ei taas toiminut, valmistajaa en muista.Dreamer sanoi:Itse olen käyttänyt vain ja ainoastaan FAST:in kreatiinia,
Simppu sanoi:Oon nyt parisen viikkoa syönyt HC kreatiinia noin 10g päivässä, mutta mitään efektiä en oo vielä huomannu :(
Simppu sanoi:Oon nyt parisen viikkoa syönyt HC kreatiinia noin 10g päivässä, mutta mitään efektiä en oo vielä huomannu :(
Porkkanaraastin sanoi:siis mä ainakin huomaan 2 päivän sisällä ku vedin 5g päivässä. intoa oli ihan erilailla, mitä ehkä enemmänkin hain ja kyllä siinä vähän sai painoa laittaa lisää kaikkeen.
juha340 sanoi:Ehkä ei vaan toimi minulla tai sitten on tottunut niin paljon kovempiin vaikutuksiin muista lisäravinteista ja odotukset ovat sen mukaiset, että ei edes huomaa marginaalisia eroja.
Dreamer sanoi:Mitä ne muut kovempitehoiset lisäravinteet ovat?
Tätä on varmaan kysytty täällä jo miljoona kertaa :lol2:Walter sanoi:Paljonko yksi teelusikallinen on grammoissa kreatiinia?