Kreatiinista.

Jeba sanoi:
milloin tuota kreaa pitäisi sitten oikein ottaa?
ennen treeniä? jälkeen? aamulla? illalla?
kaikki tuntuvat ottavan eri aikaan... :D

Minä otan aina treenin jälkeen palautusjuomassa 5 grammaa. En tee mitään tankkausjaksoja enkä pidä taukoja. Välipäivinä en ota jos niitä ei ole enempää kun 1 peräkkäin. Mun käsityksen mukaan treenin jälkeen on "kreatiinivarastot" käytetty ja palautusjuomassa nautittuna tulee nekin täytettyä. Ja onpahan siinä palautusjuomassa sitä nopeata hiilariakin, jos se nyt mitään siihen imeytymiseen vaikuttaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
keijo s sanoi:
Jos tankkaa kreaa jonku reilu 15-20g ja ottaa heti perään kunnon känät niin tulee ihan uberkrapula. Kannattaa kokeilla näitä elämän pieniä iloja jos ei muuta tekemistä ole :evil:

Sama ilmiö tullut havaittua. Mutua: johtuisikohan siitä että krea kerää reippaasti nestettä ja alkoholi sitten tehokkaana diureettina salamavauhtia poistaa nesteet kropasta. Siinä on sitten elimistö ihmeissään kun 7 litraa nesteitä häviää muutaman tunnin sisään kierrosta.

Summerboy sanoi:
kuinka kauan menee että kreatiinin vaikutus alkaa näkyä?
Kyllä 1-2viikossa jo huomaa että toimiiko vai ei, ainakin jos tankkaus systeemillä vedät.

Onkohan kenelläkään muulla aiheutunut vatsan murinaa kreatiinin käytön seurauksena?
Tarkoitan sellaista vatsasta tulevaa leijonan karjuntaa, jonka kuulevat kaikki 10m säteellä olevat.
Itse aloitin kreatiinin käytön ja samoihin aikoihin alkoi vatsan murina, joten ensimmäisenä epäillys kohdistuu kreatiiniin. Murina kuuluu kun vatsa on tyhjä, mutta myös silloin kun vatsa on täynnä...
mistäköhän johtuu...

Suositut

Back
Ylös Bottom