Kreatiinista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vemar sanoi:
Wrangen kreatiini ei toiminut mulla, mutta fastin toimii.

vaikka molemmat on 100% kreatiinimonohydraattia... ettet vain käyttänyt wrangelta sitä turhaa kreatiiniloaderia jossa on paljon vähemmän itse kreatiinia ja enemmän muita aineita?

(turhalla tarkoitan sitä, että jos ostaa kreatiinin ja dekstroosin erikseen,
tulee se huomattavasti halvemmaksi)

Oon käyttäny aikaisemmin Fastin kreatiinia, nyt ostin Skipin kreaa, molemmat toimii samalla tavalla. Paino on noussu 1-2kg (nestettä) ja sarjakestävyys ehkä vähän parantunu.

Mitä järkee sitä kreatiiniä on syödä jos sarjakestävyys "ehkä vähän paranee" ?

Mulla ainakin paranee huomattavasti ja jaksaa tehä ainakin 3 sarjaa enemmän joka lihakselle ilman lopullista uupumista, mikä itelleni on yleensä syy siihen että treeni tuntuu löysältä kun ei jaksa tehdä. En ainakaan söisi kreatiiniä jos se "ehkä vähän parantaisi sarjakestävyyttä".

Onko kellään ilmenny mitään oireita kreatiinin yhteydessä, jos nyt jätetään se vatsan kuralle meneminen pois laskuista? Itselläni on FAST:in kreatiini toiminut muuten oikein mainiosti, mutta aina kreatiiniannosta nauttiessa päässä alkaa heittämään. Oloa on vaikea kuvailla selkeästi, mutta fiilis on jotakuinkin jotain kossushotin ja jointin polttamisen väliltä. Eli tavallaan pientä tasapaino-, näkö- ja kuuloaistien epäsynkronisoitumista. Menee ohi alle puolessa tunnissa.

Aloitin kreatiinin käytön n. 9 päivää sitten ja päivittäinen annos on noin 5g.

Laiffah sanoi:
Onko kellään ilmenny mitään oireita kreatiinin yhteydessä, jos nyt jätetään se vatsan kuralle meneminen pois laskuista? Itselläni on FAST:in kreatiini toiminut muuten oikein mainiosti, mutta aina kreatiiniannosta nauttiessa päässä alkaa heittämään. Oloa on vaikea kuvailla selkeästi, mutta fiilis on jotakuinkin jotain kossushotin ja jointin polttamisen väliltä. Eli tavallaan pientä tasapaino-, näkö- ja kuuloaistien epäsynkronisoitumista. Menee ohi alle puolessa tunnissa.

Aloitin kreatiinin käytön n. 9 päivää sitten ja päivittäinen annos on noin 5g.

Eipä ole mitään oireita tullut kreatiinin nauttimisesta. Jos sinulla tuollaisia oireita tulee jo siinä vaiheessa, kun olet kreatiinia vasta naamaan kaatamassa niin tuskinpa ne kreatiinista johtuvat. Luulisin että sen imeytyminen ottaa kuitenkin jonkun aikaa.

MrSteel sanoi:
Eipä ole mitään oireita tullut kreatiinin nauttimisesta. Jos sinulla tuollaisia oireita tulee jo siinä vaiheessa, kun olet kreatiinia vasta naamaan kaatamassa niin tuskinpa ne kreatiinista johtuvat. Luulisin että sen imeytyminen ottaa kuitenkin jonkun aikaa.

Tarkoitin sanoa, että kun kreatiinit on kiskottu naamaan niin seuraa edellä mainittua lähes välittömästi. Silti sen ei pitäisi niin nopeasti imeytyä (ainakaan suoliston kautta). Sehän tässä outoa onkin, kun en yhden tai kahden tapahtuman perusteella raportoi, vaan ilmiö on toistuva. Kreatiinin nauttimisaika ei ole säännöllinen, ei myöskään juoma johon kreatiinini sekoitan. Näiden tekijöiden pitäisi eliminoida maholliset ulkoiset tekijät.

Laiffah sanoi:
Tarkoitin sanoa, että kun kreatiinit on kiskottu naamaan niin seuraa edellä mainittua lähes välittömästi. Silti sen ei pitäisi niin nopeasti imeytyä (ainakaan suoliston kautta). Sehän tässä outoa onkin, kun en yhden tai kahden tapahtuman perusteella raportoi, vaan ilmiö on toistuva. Kreatiinin nauttimisaika ei ole säännöllinen, ei myöskään juoma johon kreatiinini sekoitan. Näiden tekijöiden pitäisi eliminoida maholliset ulkoiset tekijät.

Joop, tää nyt on vähän kaukaa haettua, mutta onko sinulla niskan ja/tai kaularangan alueen lihakset jumissa? Mulla saattaa tulla vähän tuon tapaisia oireita jos liikuttelen päätäni esim.juodessa kun yllä mainitut lihakset on jumissa. Silloinhan sinun pitäisi kyllä huomata ko.oireet kyllä myös muutenkin kuin kreatiinia nauttiessa...

Tietenkin jos sekoitat kreatiinisi kossushottiin ja vetäiset päälle puoli pölliä ruohoa niin se saattaisi selittää oireesi ;)

Nooh, oikeasti en kyllä osaa sanoa mistä noin nopea vaikutus voisi johtua.

Timbe sanoi:
Oon käyttäny aikaisemmin Fastin kreatiinia, nyt ostin Skipin kreaa, molemmat toimii samalla tavalla. Paino on noussu 1-2kg (nestettä) ja sarjakestävyys ehkä vähän parantunu.

Kauankos kestää, kreatiinin käytön lopettamisen jälkeen saada toi kreatiin tuoma neste pois???

Normaalistihan alta viikossa pääsee ylimmääräisistä nesteistä eroon...

mitähän kreatiiniä porukkat suosittelisi olen yhen purkin vetäny kreatiini puryvaxia ja nyt ajattelin ostaa ihan 100%kreatiinia, mitähän suosittelisitte?

Mulla potkii tuo kreatiini erittäin hyvin. Penkin maksimikin esim nousee 10% tankkauksen jälkeen. Mutta saan sivuoireita. Eli kusettaa enemmän ja ei meinaa kaikki tulla, vaan usein saa käydä pisulla. Joku mainitsi, että pitäisi olla mahdollisimman puhdasta kamaa. Mitäs noista partemista suoisttelette?

mullakin rupes kusettamaan ihan pirkuleesti, mitäs suosittelisitte kreatiinin imeytymisen nopeuttamiseksi oisko dextroosa hyvää siihen tarkoitukseen ja milloin toi krea+dex. pitäis ottaa ennen vai jälkeen treeniä?

Pitiz sanoi:
Itsellä kokemusta fast:in ja evon kreasta. Evo on paljon hienompaa verrattuna fast:in hiekkaan joka ei liukene oikein millään ja josta sain myös mahan kuralle. Eli kannattaa tosiaan vaihtaa. Toimivuudessa en mitään eroa ole havainnut.

Sama vika Rahikaisella, Evosta meni maha aivan kuralle, Fastilla ei. Kun kreatiinia ottaa, niin paino nousee parissa viikossa sen kolmisen kiloa ja oma henk.koht. palautuminen on nopeampaa, samoin "voimat" salilla, eli pidempää sarjaa pystyy pukkaamaan. Kun kreatiinin syömisen lopettaa, niin parissa viikossa tippuu se kolmisen kiloa pois. Näin siis minulla.

Otan 10g vuorokaudessa SF Proteiinin Kreatiinia ja ei voi valittaa.. Sarjakestävyyden parantumisen huomannut selvästikin ja massaa saanut sopivaan tahtiin lisää. Muilla kokemuksia SF Proteiinin kreatiinista?

Nahka sanoi:
Mitä järkee sitä kreatiiniä on syödä jos sarjakestävyys "ehkä vähän paranee" ?

Mulla ainakin paranee huomattavasti ja jaksaa tehä ainakin 3 sarjaa enemmän joka lihakselle ilman lopullista uupumista, mikä itelleni on yleensä syy siihen että treeni tuntuu löysältä kun ei jaksa tehdä. En ainakaan söisi kreatiiniä jos se "ehkä vähän parantaisi sarjakestävyyttä".
Massaa tulee paremmin. Ja onhan se hyötyä se pienikin hyöty. Ja ku se ei ole mikään iso homma sitä kreatiinia se ~7. syödä.

Jude sanoi:
Sama vika Rahikaisella, Evosta meni maha aivan kuralle, Fastilla ei. Kun kreatiinia ottaa, niin paino nousee parissa viikossa sen kolmisen kiloa ja oma henk.koht. palautuminen on nopeampaa, samoin "voimat" salilla, eli pidempää sarjaa pystyy pukkaamaan. Kun kreatiinin syömisen lopettaa, niin parissa viikossa tippuu se kolmisen kiloa pois. Näin siis minulla.
Ja tuntuu aina että lähtis läskiäkin, mutta se on varmaan vaan sitä nestepöhön lähtöä kun erottuvuus paranee.

kreatiinista

Voihan noita vertailla mielenkiinnosta, mutta joka kerta on ainutlaatuinen. Tuskin voit verrata täysin noita, koska elämän tilanne, aika, ravinto yms. vaikuttavat yhdessä ja erikseen. mut anyway->

- Wrangen toimi, mutta hitaanpuoleisesti
- Fast ok, mutta laksatiivisia vaikutuksia jonkin verran
- Twinlab ok ja vähemmän mahapuruja

Ekat 7-10pv 30gr ja ylläpito 10g/pv. Tolla määrällä sain jotain näkyvääkin ja tulostakin aikaseksi. Painoa oli about 110kg tolla annostuksella. Kyllä kratiinin vaikutuksen epäkkäis NÄKI ekan viikon jälkeen. Sen verran nestettä rupes tuleen. Koko kuuri 2kk. Ja seuraavaan 2kk tauko.

Summerboy sanoi:
mullakin rupes kusettamaan ihan pirkuleesti, mitäs suosittelisitte kreatiinin imeytymisen nopeuttamiseksi oisko dextroosa hyvää siihen tarkoitukseen ja milloin toi krea+dex. pitäis ottaa ennen vai jälkeen treeniä?

Palautusjuomassa otan kreat ja siinä on hiilareina sekä maltoa, että dextrosea. En tiedä sitten vaikuttaako imeytymiseen mitään.

Suositut

Back
Ylös Bottom