kreatiinipyruvaatin käyttö?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja f1ghter
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://www.jissn.com/content/4/1/17/abstract

Jollei englanti taivu, tässä valmis tiivistelmä:
Fighter Magazine sanoi:
"Perinteisen kreatiinimonohydraatin lisäksi urheilijoille on markkinoitu myös mm. kreatiinipyruvaattia. Eilen Journal of the International Society of Sports Nutrition -tiedelehdessä julkaistussa tutkimuksessa verrattiin erilaisten kreatiinituotteiden farmakokinetiikkaa. Koehenkilöille annettiin kolmea erilaista kreatiinituotetta: 5 g kreatiinimonohydraattia, 7,3 g kreatiinipyrvaattia ja 6,7 g trikreatiinisitraattia (kaikkien tuotteiden kreatiinimäärä oli sama eli 4,4 g). Kaikki edellä mainitut kreatiinituotteet lisäsivät selvästi veren kreatiinipitoisuuttaa, mutta erot erilaisten kreatiinituotteiden välillä olivat minimaalisia. Mielenkiintoista oli se, että kreatiinipyruvaatti ei lisännyt veren pyruvaattipitoisuuttaa suhteellisen suuresta kerta-annoksesta huolimatta (Väitetyn rasvanpolttovaikutuksen saavuttamiseksi kreatiinipyruvaatin pitäisi tietysti lisätä veren pyruvaattipitoisuuttaa ja sitä myötä pyruvaatin sisäänottoa soluihin).

Kreatiinimonohydraatti on selvästi halvempaa kuin kreatiinipyryvaatti tai tikreatiinisitraatti, joten kreatiinimonohydraatti lienee edelleen paras valinta. "

Itse ostin tänään ensimmäisen pussin, kaveri suositteli. Olen tähän mennessä aina syönyt kreamonohyd. mutta kokeillaan nyt tätä. Raportoin CRPn tuloksista.
Lähtökohtana oli että kreamonohyd. on paras lisäravinne mitä olen itse kokeillut ja ainoa erikoisempi josta on ollut havaittavissa suora positiiivinen vaikutus treenaukseen.

Onko kellään Leaderin pyruvaattia, jos on niin voisitko antaa vinkkiä minkä kanssa saat sen menemään kurkusta alas? Ollu pitkään kaapissa käyttämättömänä melkein täys purkki, ku tuntuu että ei minkää kanssa mene alas.

Sekoita vaikka veteen.

Ainakin UFSn CRP menee mainiosti veten kanssa. Eihän sillä ole mitään väliä mihin sen sekoittaa, vaikka kaurapuuroon tai teehen.

Evon crp:hän on maustettu sitruunalla ja lisätty happoja siihen, eli vois kokeilla vissyn ja sitruunanmehun kanssa, ne taitaa neutraloida tuota makua..

Sitä on yritetty, mutta on silti niin prkl:n kirpeää että ei uppoo. oonko mä sitten vaan niin heikko että kaipais asennetta ennemmin :D

Joo!Piruako sitä rupeaa veteen sekoittelemaan,avaa montun auki,kallistaa päätä taaksepäin ja kaataa kreatiinin suuhun&nestettä päälle ;)

e;ei paljon ehdi maistua.

onks kreatiinipuryvaatti doping?

Hei ! Onko kreatiinipuryvaatin käyttö sallittua SM -kisoissa?
Eli luokitellaanko jonkinasteisesksi dopingiksi?
Jos luokitellaan, niin tiedättekö kauan menee että se poistuu elimistöstä?

Kiitii kitti !

Hei ! Onko kreatiinipuryvaatin käyttö sallittua SM -kisoissa?
Eli luokitellaanko jonkinasteisesksi dopingiksi?
Jos luokitellaan, niin tiedättekö kauan menee että se poistuu elimistöstä?

Kiitii kitti !

Ei se mikään kielletty aine ole, eli ihan rauhassa käyttäisin.

Suositut

Back
Ylös Bottom