kreatiinipyruvaatin käyttö?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja f1ghter
  • Aloitettu Aloitettu
Muuten ihan hyvä mutta ei pidä paikkaansa. Puryvaattia pitäisi ottaa jättimääriä, että sillä olisi jotain vaikutusta rasvanpolttoon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Monohydraatti toimii ittelläni ainakin paljon paremmin ku mitään puryvaatti.
:offtopic: kerääkö muuten se kreatiini malaatti nestettä

Kreatiini

Itselläni on ihan perus fastin monohydraattista kreatiinia ja ei ole itselläni ainakaa huomattavasti nostanut painoa. Nestettähän se kerää toki. Boostia tulee aika hyvin kunhan vaan varastot on aina täydessä latauksessa. itse oon käyttäny yhtä jaksosesti 5-6 viikkoa ja sitte 2-3 viikon tauko. 5g ennen reeniä ja yleensä 5g reenin jälkeenki.

Mutta jos tuo pyruvaattinen on muka parempaa niin voishan sitä kokeilla.. vaikka tota evolution crp:tä :D

Vähän perusteluja tms voisi kyllä kertoa lisäksi kuin vain "ei ole" "ei varmasti ole", tai ainakin sitten pasteta jotain faktaa tiskiin.

No minä kommailen sen verran, että pyruvaateilla on todettu polttavan rasvaa reilusti ylipainoisilla ihmisillä. Kuitenkin "normaaleilla" (kehon rasvaprosentti ei ÄLYTTÖMÄN korkea) tämä hyöty jää niin mitättömäksi, että se ei ole mitenkään mainittavaa.. En jaksa nyt etsiä lähteitä tueksi väitteille:)

^Kyllä, mutta muutenki olin kait taipuvainen.. Viime kesänä koitin ensimmäistä kertaa pyruvaattia ja finnejä alkoi kyllä tulemaan.. toki sitä tuli dokattuaki silloin..

Offtopic:
Sitten lopetin ja syksyllä hain finneihin kuurin :)

Kuuri lopuillaan.. Toivottavasti kuukauden sisään olis tämä leikkiminen ohi.. Rajoittaa syömistä nää mun tabut.. 2-3h ennen ja jälkeen lääkkeen ottoa tulee olla syömättä.. vähän haittaa treenaamista, nukkumista, elämistä, SYÖMISTÄ..

^Offtopic: Hain semmosen aika kevyen setin. Apocycliniä nappeina ja Differin nimistä voidetta. Resepti kamaa. Apocyclin on antibiootti ja se nyt kuulostaa erikoiselta hoitokeinolta finneihin, mutta on toiminu.

pistin tilaukseen Evolution CRP 200g, käytetäänkö ihan samallalailla kuin esim, tuota Fastin normi kreaa. eli lataus jaksot jne?

pistin tilaukseen Evolution CRP 200g, käytetäänkö ihan samallalailla kuin esim, tuota Fastin normi kreaa. eli lataus jaksot jne?
Lisäravinnekaupan vanha spadu sanoi ainakin itsellä että tämä puryvaatti ei tarvitse latausjaksoa ja eroaa monohydraatista juuri siten että monohydraatti tarvitsee nopeita hiilareita toimiakseen. En ole noitten kreatiinien kanssa mikään ravintoexpertti joten joku korjatkoon jos on jotain korjattavaa.

Lisäravinnekaupan vanha spadu sanoi ainakin itsellä että tämä puryvaatti ei tarvitse latausjaksoa ja eroaa monohydraatista juuri siten että monohydraatti tarvitsee nopeita hiilareita toimiakseen. En ole noitten kreatiinien kanssa mikään ravintoexpertti joten joku korjatkoon jos on jotain korjattavaa.
eli siis aamulla tyhjään masuun ja päivällä joko ennen treeniä tai satunnaisella. ja 20gr päivässä jos oikein ymmärsin? mites tuo kannattaa ottaa? ihan normi vedellä kurkusta alas? millä imeytyy parhaiten?

Ite koitin tota pyruvaattia vaihtoehtoa monohydraatille... ei tuntunut vaikuttavan mitenkään, vaikka saan kuureina otetusta monohydraatista yllättävän hyvänkin edun. Hemmetin kirpeän makuista (maustamaton) ja kallista. :)

Ite vetänyt tän viikon CRP:tä ja tuntuu että vaikuttaa nyt jo. Eilen vedin tosi kovan treenin ja palautuminen nopeutuu silmissä, kun ennen se on ollut todella hidasta ja tuskallista.

Suositut

Back
Ylös Bottom