Kreatiinin käyttö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dobbel
  • Aloitettu Aloitettu
kerran olen krea kuurin vetänyt ja ihan jees mättöbrutaalen. painoo tuli jotain pari kiloo lisää ja lihakset ei mennyt pidemmillä sarjoilla niin helposti hapoille. ja eikös se lihasten nesteturvotus oo ihan hyvä juttu? itse tulee ainakin paremmalle tuulelle ku lihaksen pullottaa =) nykyään vaan juon ennen ja jälkeen reenin g-mass palautusjuoma/massan lisäjää joka sisältää 1oog/5g kreatiinia. :P

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ja taitaa se keatiinin vaikutus haarukka olla aika laaja. jonkulla ei auta juurikaan mitään jonkulla auttaa. joku tarvitsee enemmän joku vähemmän.

Yksi sivuvaikutus mitä ei uskoakseni ole vielä mainittu, on siihen taipuvaisilla ihon rasvaisuuden lisääntyminen. Itse olen puberteettikukkani kukkinut, mutta kun pistää kreakuurin päälle huomaa lievää rasvoittumista mikä saattaa pedantimpaa henkilöä häiritä. Tämäkin on kovin yksilöllistä; joillekin näkyy ja joillakin ei.

Itse tein tuon tankkausjakson seuraavasti; treenipäivinä aamupalan ja iltapalan yhteydessä 5g (menee vesilasissa), sitten 30min ennen reeniä 5g ja palkkarissa 5g. Lepopäivinä aamun ja illan annokset sitten tuplana kun ei kuitenkaan muista keskellä päivää kun ei ole treeniä muistuttamassa. Toimii ainakin allekirjoittaneen hajapäisyydestä huolimatta.

Mikäs mahtais olla tuon rasvaisuuden poistamiseen se kaikkein paras keino, tai aine?
Naama tulee hinkattua läpi 2-3 aineella aamuin illoin ja onkin nyt auttanut kun en ole kreatiinia käyttänyt. Vuosi sitten syksyllä naama oli aivan hirveässä kunnossa.
Kunnon pesu, kasvovesi, rasvaus?

Mikäs mahtais olla tuon rasvaisuuden poistamiseen se kaikkein paras keino, tai aine?
Naama tulee hinkattua läpi 2-3 aineella aamuin illoin ja onkin nyt auttanut kun en ole kreatiinia käyttänyt. Vuosi sitten syksyllä naama oli aivan hirveässä kunnossa.
Kunnon pesu, kasvovesi, rasvaus?

niin no, itellä ainakin menee clearasililla ihan jees. kolme ainetta mitä itse tykkään käyttää; sellasta valkosta saippuamaista höttöä mikä lähtee tarjoustalosta, sitten sellasta sinistä kasvonpesuvettä joka lähtee kans tarjoustalosta, sitten sellanen pienehkö tuubi josta tulee punaruskeaa tahnaa jota laitetaan kukkivalle finnille, sen alkuperää en tuumiessani muistanut. noilla toimii ihan suht hyvin vaikka itselläkin on vähän taipumusta rasvaantua :(

Kreatiniko lisää ihon rasvaisuutta?

Mä kärsin atoopisesta ihosta ja saa läträtä naamaan ja vartaloon rasvaa aamuin illoin ja on siltinkin niin jumalattoman kuiva että. Ei oo pahemmin kreatiinin käyttö vaikuttanu. Tosin aloitin krean käytön kerväällä ja kesää kohden iho ei enää ollut niin kuva, vaikea sanoa onko keratiinin vai ilman kosteuden aikaansaannos.

niin no, itellä ainakin menee clearasililla ihan jees. kolme ainetta mitä itse tykkään käyttää; sellasta valkosta saippuamaista höttöä mikä lähtee tarjoustalosta, sitten sellasta sinistä kasvonpesuvettä joka lähtee kans tarjoustalosta, sitten sellanen pienehkö tuubi josta tulee punaruskeaa tahnaa jota laitetaan kukkivalle finnille, sen alkuperää en tuumiessani muistanut. noilla toimii ihan suht hyvin vaikka itselläkin on vähän taipumusta rasvaantua :(

Sori offtopicista mutta heitä heti kaikki Clearasilit pois, nimimerkillä ihotautitohtorilla käynyt. Mainosten mukaan on totta että Clearasil avaa ja syväpuhdistaa ihohuokoset, mutta se jättää ne myös auki. Tämä johtaa siihen että ihohuokoset keräävät kahta kauheammin paskaa. Henkilökohtainen mielipide muutenkin on että kaikki kosmetologien jne määräämät kalliit aineet on aika hyödyttömiä, perus saippua + apteekin kasvovesi + perus kosteusvoide toimii minulla kaikkein parhaiten.

Aikamoisen raskaita syytöksiä :) mutta uskonhan mä, pitää ehkä sitten ens kerralla jättää ostamatta. kiitos sulle silti!

Onko kellään kokemuksia siitä onko kreatiinin aiheuttamalla nestekertymällä minkäänlaista positiivista vaikutusta nivelsärkyihin?

Onko kreatiinista mitään hyötyä jos sitä iskee 10g jokaiseen palkkariin treenin jälkeen ja tätä käyttää vain 3x viikossa? Eli täytyykö sitä käyttää sen kuurin ajan joka päivä joka tapauksessa?

Onko kreatiinista mitään hyötyä jos sitä iskee 10g jokaiseen palkkariin treenin jälkeen ja tätä käyttää vain 3x viikossa? Eli täytyykö sitä käyttää sen kuurin ajan joka päivä joka tapauksessa?

On hyötyä ja ei tarvi ottaa joka päivä. 3x10g/vko on ihan yhtä hyvä kuin 7x5g/vko.
Kreatiinitasojen nousu ja lasku on pidemmän aikavälin hommaa kuin päivä tai kaksi ja 30g/viikko annoksella tasot pysyy ylhäällä ihan ok.
Mm. hulkki joskus mainitsi käyttävänsä kreatiinia juuri noin, pelkästään palkkarissa(ja koko ajan, ilman taukoja).

Hieno homma. Ei siitä vaivaa ole vetäistä nokkaan lusikallista pulveria muinakaan päivinä, mutta tuohon palkkariin se uppoaisi kätsysti eikä tarvitsisi sitten arpoa miten sitä vetää.

Enkä mä muuten, mutta penkasin mun kaapit läpi ja löysin liki iskemättömän kreatiinipöntön sieltä. Pitäähän se käyttää.. :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom