kyllä siitä kahvista on haittaa. joissakin tutkimuksissa on todettu että 2 kuppia päivässä kumoaa krean vaikutuksen, mutta voihan sen itse testata.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan sama, jos otat joka päivä niin kannattaa välillä pitää taukoja kreasta.muute otanko kreaa joka päivä vai pelkästään treenipäivänä?
Siis kofeiinihan poistaa nestettä ja kreatiini sitoo sitä lihaksiin, niin tässä tapauksessahan sen tajuaa maalaisjärjelläkin että kofeiini suurissa määrissä pilaa kreatiinin vaikutuksen mitä tulee nesteen keräämiseen. Mutta entäs sitten suorituskyvyn kannalta? Onko se nesteen kerääntyminen välttämätöntä kreatiinin toimivuudelle? Voisiko joku asiasta tietävä hieman valaista?
siis eihä sen kreatiinin AINOA vaikutus ole se veden sitominen lihaksiin.
kyllä siitä kahvista on haittaa. joissakin tutkimuksissa on todettu että 2 kuppia päivässä kumoaa krean vaikutuksen, mutta voihan sen itse testata.
jatketaan treenausta innolla, sanoi pikku Tikru ja lähti pomppimaan kohti salia!

Ei siitä nyt kuitenkaan mitään 14 litran pesusieni-ilmiötä tule, muutaman kilon ehkä, joka sekin aika paljon. Jos nyt et ihan lavakunnossa oo niin tuskin haitta kauheesti sun siksarias.. Ja tolla painolla en nyt lähtis tuulettelee mitää sikspäkkiä, ei millään pahalla
jos ei halua turvotusta niin kokeilkaapa ihmeessä evolutionin "uuden ajan" kreatiinipyruvaattivalmistetta eli CRP:tä. sillä on kaikki kreatiinin positiiviset vaikutukset , mut se ei lisää nesteen määrää kehossa ts. solujen sisäistä nestemäärää. Itse oon tyytyväinen tuotteeseen, sillä turvotus ei mun mielestä oo mikään toivottu vaikutus...:jahas:

Auttaakos krea jos joka päivä ottaa 5g eikä pidä tankkausjaksoo?