Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by IronMind
Lisäksi vielä jos sitä tankkausannosta vetelee niin tulee vähän aikaa nauttimisen jälkeen sellainen heikotuskuvotus (Fast Kreatiini).
Alkoholi aiheuttaa nestehukkaa ja jos on jo kreatiinin takia vähän kuiva niin ei olo ainakaan paremmaksi tule.Originally posted by Fat22
Oliko tuossa nyt jotain perää että oluesta tulee kreakuurilla pahempi olo?
Originally posted by Fat22
Oliko tuossa nyt jotain perää että oluesta tulee kreakuurilla pahempi olo? Meinaan minulle tuli todella omituinen huono/oksettava olo kun join tossa olutta ja kreatiinikuurilla olen siis. Paha olo tuli vasta yöllä, kun en ollu juonut enää aikoihin, kännissä olin tosin kerenny olemaan.
Originally posted by Dat Dude
Kun kerta krea aiheuttaa pöhöä keräämällä nestettä, niin kysymys kuuluu et kuin nopeesti se ylimääräinen neste poistuu sun kropast kuurin jälkeen... kai siis kuurin pituus vaikuttaa asiaan niin mutta anyway....
Originally posted by mikakor
Tuleeko kenelläkäään sellaisia pieniä näppyjä ihoon kreatiinin käytön yhteydessä? Mulle tulee aina, en tiedä mistä johtuu... iho menee huonoon kuntoon, mutta palautuu sitten taas tauolla. Ei, en ole sekoittanut ryssiä ja kreatiinia keskenään :D
LOL!!! Päivän paras... :lol2: