Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by dogi
Itse olen kreatiinin jatkuvan napostelun aloittamisen jälkeen alkanut aamuyöstä heräämään siihen että on sekä jumalaton kusihätä että jano. Olen koko elämäni nukahdettuani nukkunut kuin tukki, joten oli aluksi vähintäänkin hämmentävä kokemus herätä pissille keskellä yötä.
Vai onkohan sitä vain tullut vanhaksi...
Käytän itse evolutionin kreatiinia kuureina ja haittavaikutuksia en oo huomannut lainkaan. Tankkausjaksolla aamun ensimmäinen annos voi aiheuttaa "kummallisen" olon vatsassa, mutta tähän mennessä ei oo mitään vakavia sivuvaikutuksia ollut. Olotilakin tasoittuu puolen tunnin sisällä. Tietty se kumma olotila voi johtua pitkästä juomatta ollusta ajasta (yö), mua ainakin kuivattaa aamulla herätessä niin että litra vettä aamiaiseksi on minimi.Originally posted by Ture
Noh sanotaan nyt itsekkin mielipide kyseiseen aiheeseen että eipä tässä ole juuri haittavaikutuksista kärsitty tosin tuntuu että ei hyötyäkään juuri ole tullut. No tosin alkuaikojen tuloksiin verrattuna onhan tuota tultu ylöspäin kolinalla vaikkakin kreatiinia en ole syönyt kun vasta pari kuukautta. Ja vielä sen verran että kannattaa ystävystyä tuohon kreatiiniin olen kuullut että muutamalla kaverilla tuloksiin on tullut huima korotus juuri ton kreatiinin ansiosta.
Originally posted by stela
Tuskimpa 5g/päivä sentään on "liiallista käyttöä"?
Annostuksella 2g päivässä ei saa aikaan minkäänlaisia tuloksia. IMO on lähes sama onko ilman kreaa vai käyttääkö 2g päivässä.Originally posted by ambra
Ei niitä suosituksia turhaan ole laitettu. Kandee siis noudattaa niitä. Eikä muuten tietääkseni ole "oikein käytettynä" edes suuria eroja tuloksissa verrattuna tohon liialliseen käyttöön.