Kreatiinin haitat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Örkki
  • Aloitettu Aloitettu
Ensimmäinen tankkausjakso takana ja tulokset seuraavia (kaikki ei välttämättä liity kreaan, mutta havainnot normaaliin verrattaessa ovat tältä 5 pv:n jaksolta). Tuotteena Fastin kreatiini.
+ rauta nousi tankkauksen loppuvaiheessa ehkä aavistuksen helpommin, voinee olla myös normaalia kehitystä
+ ainuttakaan finniä ei tullut
+/- Vatsa ei mennyt sekaisin, oikeastaan päinvstoin. Tavara oli ponnistettava naama punaisena ulos kun normaalisti vatsa on suht löysänä (kiitos kahvin juonnin)
+/- pieni kreapöhö tuli päälle, paino nousi viikon aikana 1,7 kg kun se tähän asti on noussut n. 100-300g viikkovauhtia
- silmäluomet turposi. Tuloksena nyt turvotuksen jälkeen äärettömän kuivat ja tulipunaiset luomet (voi johtua myös kevään tulosta -> allergia, mutta epäilen)
- sormet ja käsitaipeet kuivuivat

Nuo ihon kuivumis ongelmat olisi voinut varmaan välttää juomalla vettä rutkasti enemmän ja vähenämällä kahvin litkimistä. Piti lopettaa nyt hetkeksi tuo kreatiinin käyttö jotta saa ihon palautumaan ennalleen (mikäli siis tuosta tankkauksesta johtui) ja kokeilla myöhemmin uudestaan ja verrata vaikutuksia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla kreatiini on tähän mennessä ainakin vaikuttanut vaan päinvastasesti ku miten pitäis. Eli koko ajan voimaton olo, salilla ei saa mitään nousemaan mihkään yms. Jostain luin että kofeiinia ei pitäis ollenkaan nauttia sillon kun vetää kreaa totta vai tarua? Ja voisko kofeiinin ja krean "sekakäytöstä" johtua tämä "voimattomuus"?

Mulla kreatiini on tähän mennessä ainakin vaikuttanut vaan päinvastasesti ku miten pitäis. Eli koko ajan voimaton olo, salilla ei saa mitään nousemaan mihkään yms. Jostain luin että kofeiinia ei pitäis ollenkaan nauttia sillon kun vetää kreaa totta vai tarua? Ja voisko kofeiinin ja krean "sekakäytöstä" johtua tämä "voimattomuus"?
Itte olen kuullut puhuttavan että kofeiini heikentäisi kreatiinin tehoa/ mahd. myös imeytymistä, mutta en itse tiedä tämän jutun perästä mitään ja en hirveemmin voi neuvoja antaa kun niinkin vähän aikaa itse olen käyttänyt ja lopetin kokoaan.

Itte olen kuullut puhuttavan että kofeiini heikentäisi kreatiinin tehoa/ mahd. myös imeytymistä, mutta en itse tiedä tämän jutun perästä mitään ja en hirveemmin voi neuvoja antaa kun niinkin vähän aikaa itse olen käyttänyt ja lopetin kokoaan.

Kyllä näin on, kreatiini kerää elimistöön nestettä ja kofeiini poistaa sitä.

Ennen sain aineesta huomattavan määrän finnejä ympäri kehoa, mutta päivittäisin nautittavan nesteen määrän reilu lisääminen poistaa senkin vaivan täysin.

Suositut

Back
Ylös Bottom