Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaveri valitteli juuri tuota, että naama turpoaa. Nesteiden kerääntymisestähän se johtuu.Onkohan siinä perää, että näyttää läskimmältä jos vetää tuota kreatiinia?!?
LOL, onneksi olen juossut kreatiinitankattuna vain Pirkan hölkän, joka 33 km pitkä. 9 km lisää, niin olis voinut pumppu poksahtaa... :(Ja kantsii myös muistaa että varsinkin jos lähtisit maratonille kreatiiniannoksen jälkeen niin olisi vaara että sydänlihas lakkaa toimimasta. Terve järkeni sanoo EI.
Paljonko muuten meni aikaa?
Onnittelut Aropupulle juoksustaPaljonko muuten meni aikaa?
Minun piti sanomani että pienikin yliannostus kreatiinia voi olla kuolemaksi jos lähtee tekemään sen jälkeen fyysistä treeniä.
En ole kyllä kuullut että huippukestävyysjuoksijat käyttäisivät kreatiiniä. Ennemminkin energiageeli on vastaava aine pitkän matkan juoksussa.

Minun piti sanomani että pienikin yliannostus kreatiinia voi olla kuolemaksi jos lähtee tekemään sen jälkeen fyysistä treeniä.
2kk käyttäny, vk taukoo. Päätä huimas mulki välil muuten toiminu ihan hyvin.. Ilman ei pärjäis![]()
Möyh:( Luin vain kreatiinipurkin kyljestä kun olin kaupassa. Onkohan se sitten niin, että jos kreatiinipurkin kyljessä lukee:
"Vältä yliannostusta. Yliannostus saattaa aiheuttaa sydämen pysähtymisen"
Kyllä kiitos.over and out?